2006-06-17, 15:05
Medlem
Jag undrar om ni kan rekommendera frystorkade måltider, vilka går att införskaffa i sthlm.

Har sökt och googlat men allt jag hittade var mat man kunde beställa, samt en del hos naturkompaniet.
Citera
2006-06-17, 15:59
Medlem
Mikaeldwights avatar
Jag kan rekomendera torkat renkött, utmärkt att strimmla ner i någon pulversoppa/pulvermos , väldigt drygt och proteinrikt och jävligt gott.
Jag brukar beställa från en webb butik i norrland, 45:-/hg.
Samerna brukar ju strimmla ner i kaffet.

Om man får för modsen så kan jag lägga in en länk till var jag köpt länge och är nöjd.
Citera
2006-06-17, 16:16
Medlem
Arcanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KATOmatic
Jag undrar om ni kan rekommendera frystorkade måltider, vilka går att införskaffa i sthlm.

Har sökt och googlat men allt jag hittade var mat man kunde beställa, samt en del hos naturkompaniet.

Har, provat Mountain House frystorkade rätter, borde finnas hos någon sport/camping-affär. Smaken är väl OK, frystorkat är dock svindyrt och enda anledningen att köpa är om man skall ut och vandra och inte vill släppa på så mycket ...
Citera
2006-06-17, 16:21
Medlem
Försök få tag på "Dags-kiten" man får i lumpen Har för mig att det är ett norskt företag som tillverkar dom.
Citera
2006-06-17, 17:22
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaeldwight
Jag kan rekomendera torkat renkött, utmärkt att strimmla ner i någon pulversoppa/pulvermos , väldigt drygt och proteinrikt och jävligt gott.
Jag brukar beställa från en webb butik i norrland, 45:-/hg.
Samerna brukar ju strimmla ner i kaffet.

Om man får för modsen så kan jag lägga in en länk till var jag köpt länge och är nöjd.
Det är så sjukt dyrt, det är verkligen synd. Har släkt från norrland (nu boende i min hemstad), och det är fantastiskt varje gång dom varit där uppe och hälsat på och har med sig torkat renkött hem
Citera
2006-06-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KATOmatic

Akvariefiskfoder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in