Citat:
Ursprungligen postat av
LiquidSwords
Han har fel, skulle kunna sätta mitt lillfinger på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wigilante
Han säger att snuten är övertygade om att det gäller brott eller olycka. Samtidigt ett samband med människorov av andra i Norrort. Hans magkänsla säger, av oklar anledning, "precis tvärtom, högst sannolikt suicid".
Det är ingen annan som tror det kan jag säga iaf. Inte hört en enda av hennes vänner/bekanta eller familj säga att det ens finns på kartan. Lollan har varit i stormiga väder förr och aldrig ens tänkt tanken att ge upp vad jag vet, och till råga på det kunde hon inte gå mer än någon dag utan att prata med sin dotter. Men ja, jag utesluter väl ingenting men noll faktorer pekar på ett frivilligt undanhållande och ännu mindre på självmord. Jag pratade med henne kl. 21 natten hon försvann, tror hon hade sagt något mer om hon mått dåligt. Hon skrattade, skämtade och var glad som vanligt, trots att man hörde att hon ville ha någonstans att krascha för kvällen. Mår skit över att jag var så långt borta, hade man varit i Vallentuna/Täby/Berga kanske hon aldrig försvunnit :/
GWs gubbiga killgissningar ska tas med en nypa salt, han har återkommande fel och är ofta partisk i sitt pillertuggande svammel, vilket det finns flera bevis för om man backar banden, vi minns alla när han karaktärsmörda mille markovisch i ”kungenhärvan” då han jagar med kungens närmaste.
Gubben är fet som en gris inför julslakt och är medialt gångbar och rolig att ha med i morgonsoffor när hans gutturala stönande är humoristiska och befriade från ansvar.
Däremot börjar klockan ticka, och för varje dag som går känns det mer och mer olustigt.
Var hennes umgänge så ”tungt” att hon skulle tas av daga p.g.a skulder eller för att motverka golningsrisk?
Människor som leker gangster brukar ändå ha gränser, mord är oåterkalleligt, får extremt medialt utrymme och leder ofta till lååååånga fängelsestraff, det brukar även snubben som langar dextrobankat fulladd vara medveten om, eller?