Hellu, tänkte kolla om vilka hemsidor ni föredrar för att kolla på porr? Brukar ni köpa tillgång till premium eller finns det andra sidor som är bra? Tyvärr är ju de flesta videos på hemsidor jag har besökt under 10min korta :P tack för tipsen!
Hellu, tänkte kolla om vilka hemsidor ni föredrar för att kolla på porr? Brukar ni köpa tillgång till premium eller finns det andra sidor som är bra? Tyvärr är ju de flesta videos på hemsidor jag har besökt under 10min korta :P tack för tipsen!
Jag har en ny bra gamingdator men porren klarar jag mig inte undan. Jag måste spruta med penis en gång i veckan.
Jag funderar om spankbang och xhfreehd är bra sidor då jag inte vill ha trojaner eller virus som segar ner min gamingdator. Är de säkra sidor? Finns det säkra porrsidor?
Efter jag ejakulerat så brukar jag få nästan panikångest och rensar webbhistoriken och virussöker min dator med Windows Defender snabbsökning, ibland fullständig genomsökning av min dator. Sen optimerar jag min hårddisk också. Hittar aldrig något virus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!