2022-01-25, 21:30
Medlem
theweedsongs avatar
Någon som vet?
Inte aktiv på insta sedan feb 2021
Fb sidan borta/hackad
Ingen ny musik på lång tid nu
Verkar inte vara aktiv eller finnas offentligt på andra sociala plattformar (iaf icke offentligt)

Inga ironiska svar tack 🙄

Bara ute efter info eller om någon har någon typ av update. Hoppas på livstecken eller ny musik snart!
Citera
2022-07-27, 16:39
Medlem
Jag undrar också! Väntar spänt på nya spelningar etc.
Citera
2022-10-02, 10:25
Medlem
Jag undrar också! Alla musikvideos är borta från Youtube också. Jag hoppas att han mår bra! Det känns tomt.
Citera
2022-10-19, 09:44
Medlem
Oj det har jag inte sett… fan vad tråkigt, synd etc. Väntar spänt på återkomsten
Citera
2022-10-19, 12:26
Medlem
Mazeppas avatar
Han verkar ha ställt uy konst med sin syster i påskas.

https://www.ystadsallehanda.se/kultur/syskonen-girardon-staller-ut-i-lilla-galleri-svarte-419de25e/
Senast redigerad av Mazeppa 2022-10-19 kl. 12:29.
Citera
2023-01-12, 07:52
Medlem
Har också undrat! Saknar hans spelningar.
Han verkar leva iaf, man undrar ju om han gett upp musiken helt, hade varit trist.
Citera
2023-02-05, 02:22
Medlem
Emelitos avatar
en av mina favoritartister genom alla tider.. hoppas han är okej.
Citera
2024-03-20, 20:22
Medlem
theweedsongs avatar
Har ni märkt att Fetaste låtn är borttagen helt, youtube Spotify osv.

Många videos är borttagna från Youtube utöver denna, men de är iaf kvar på Spotify, men ”fetaste låtn” är helt väck (

Så rädd att allt skulle raderas och försvinna, vad händer liksom. Varför tas material bort? Och vart tar han vägen, hur mår han?

Han har ju ändå gjort sin musik, likvärt med konst osv, det påverkar ju människor. Han är såklart inte skyldig att fortsätta producera eller varför offentligt längre (men hoppas han gör en comeback!!) men det han har gjort får ju bara inte försvinna. Jag lyssnar på det så himla mkt, det är min ”comfort” musik, min ”städmusik”, ”somna”musik, ”vara glad till”musik och så himla mycket mer..
Citera
2024-11-11, 19:32
Medlem
TokyoBarns avatar
Massa nya låtsläpp på Spotify, dök upp i mina releaser förra veckan, så han verkar helt fine

Kanske gamla osläppta låtar dock vad vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in