Citat:
Ursprungligen postat av
DiegoLopez
Tjejen är på tinder nu, de måste ha gjort slut

Man blir ju sugen på att dejta aset och ställa henne mot väggen när man är öga mot öga.
Hon förtjänar säkert lite obehag.
Men vad vet jag? Mer än att detta gjorde mig riktigt ordentligt obehaglig till mods.
Att ett barn får fara så illa är ett brott mot oss alla. Vidrigt att veta att vissa måste utstå sådan ondska. Svårt att hålla hämndbegären i schack. Fy fan.