2023-11-30, 00:02
Medlem
oiiihs avatar
ahaa
Citera
2023-11-30, 06:35
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopl
Det är alltså bara på skrivbordet man ser det där och inte som nu när man är här på Flashback?

Endera på alla Fönster i Windows, eller bara på skärmen/skrivbordet, om man så vill. Så snöande Flashback är möjligt.
Citera
2023-11-30, 06:40
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Tack tack du har verkligen räddat min jul, precis vad jag önskade mig lite jul på min dator, jag har även en liten lysande minigran på instrumentbrädan i min bil det är så härligt att numera sätta sig i bilen och tända granen.

Låter bra - och mysigt. Hemtrevnad i bilen, speciellt när det är mörkt ute, är något speciellt.
Här finns många fina bakgrunder: https://wallpapers.com/christmas
Senast redigerad av 1FF 2023-11-30 kl. 06:45.
Citera
2023-11-30, 23:44
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Endera på alla Fönster i Windows, eller bara på skärmen/skrivbordet, om man så vill. Så snöande Flashback är möjligt.

Good!
Men vågar man? Är det riskfritt från virus och annat?
Citera
2023-12-01, 06:39
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Good!
Men vågar man? Är det riskfritt från virus och annat?

Ja det är det.

Ditt Av kommer varna i så fall, dessutom, förutom mig själv så är det såklart många i tråden som installerat och inte verkar ha råkat på något.
Citera
2023-12-01, 21:05
Citat:
Ja det är det.

Ditt Av kommer varna i så fall, dessutom, förutom mig själv så är det såklart många i tråden som installerat och inte verkar ha råkat på något.

Okej, så bra!
Det är roligt att ha lite liv på skärmen och fallande snö är ju helt underbart och speciellt i jultider
Citera
2023-12-01, 21:14
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Okej, så bra!
Det är roligt att ha lite liv på skärmen och fallande snö är ju helt underbart och speciellt i jultider

Ja det är ju trevligt och hjälper till att komma i julstämning.

Programmet är ju portabelt så det är bara till att avsluta och radera det så är det borta men, mitt snöande var kvar som en stillbild ändå. Men det försvann vid bytet av bakgrundsbilden.

Posta gärna en bild av ditt skrivbord sedan .
Citera
2023-12-01, 21:24
Citat:
Ja det är ju trevligt och hjälper till att komma i julstämning.

Programmet är ju portabelt så det är bara till att avsluta och radera det så är det borta men, mitt snöande var kvar som en stillbild ändå. Men det försvann vid bytet av bakgrundsbilden.

Posta gärna en bild av ditt skrivbord sedan .

Om jag får till det så lovar jag att posta en bild!
God jul!🎅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in