2022-02-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Våldtäkt kan vara precis vad som helst, det är en del av problemet. Din jämförelse haltar betänkligt. Dels så är stympning ett betydligt värre brott än lite tafsande, dels så finns det bättre jämförelser att göra. Att skära av brösten av eller könsstympa en kvinna är mer jämförbart med att bita av penisen på en man. Den som gör det förra kommer inte att dömas för våldtäkt utan för synnerligen grov misshandel eller mordförsök/mord. Det är som sagt betydligt allvarligare brott, även om det tyvärr finns en del feminister och white knights som inte fattar det.

våldtäkt är något mycket obehagligt för offret, kränkande, smärtsamt i både kropp och själ. Precis som ett blodigt bett i en snopp är mycket obehagligt för offret, kränkande, smärtsamt i både kropp och själ.

Våldtäkt kan inte jämföras med härligt sex.

Våldtäkt jämförs bättre med ett blodigt bett i en snopp. De liknar varandra till stora delar: smärtan och kränkningen.

Och som du själv då förstår så är varken våldtäkt eller blodigt bett i snoppen önskat av den som utsätts för det. Inte ens om offret är flirtig eller klär sig sexigt, så är det önskvärt för offret med våldtäkt eller bett i snoppen. Och den som är skyldig till våldtäkten/det blodiga bettet i snoppen är givetvis förövaren: den som våldtar/den som biter.
Citera
2022-02-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Den som är någotsånär medveten om verkligheten förstår att ifall lögnerna om ”välfärd” inte besannades för fyra år sedan lär de inte besannas i år heller. Framförallt inte när det enda man fick var mer massinvandring från kulturellt dysfunktionella shithole countries. Att inte förstå detta utan att låta sig även framledes styras av känslorna att rösta på samma partier är grundorsaken till varför kvinnlig rösträtt kommer att radera ut västerländsk kultur.

Hade du inte varit så intellektuellt ohederlig hade du inte försökt relativisera detta. Att västvärlden ser ut som den gör beror på att idioter och förvuxna barn inte drar lärdom av sina misstag.

Det blir inte bättre med välfärden av att rösta på högerpartier. Så vad tycker du då att kvinnorna som värnar välfärden ska rösta på? Röstar de rött finns det iaf. en minimal chans för välfärden. Röstar de blått finns det ingen chans alls. Röstar de grönt finns en viss chans för miljön. Självklart kommer de fortsätta rösta grönt eller rött, hoppet är det sista som lämnar människan... Och de håller nog ändå hoppet att rött och grönt ska fixa till välfärden/miljön. Blått inger inte ens ett uns hopp om detta. Inte SD heller.
Citera
2022-02-07, 19:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
1. Du har uppgett att du "avskaffat" samtycke mellan dig och din fru.
2. Nej jag känner mig inte träffad. Däremot har vi citerat varandra tidigare, stor skillnad.
3. Nope, inga projektioner vilket torde vara omöjligt då jag är singel by choice, utan äldre barn osv. Föreslår att du slår upp projektioner. Enda möjligheten vore om jag känner ett djupare förakt för dig. Min pappa är som sagt inte i livet och vår relation såg annorlunda ut. Vi var helt distanserade rörande varandras liv utöver vår relation.

Jag råkar inte illa ut. Jag har råkat illa ut. Jag har dessutom full kapacitet till att skada den som skadar mig så mycket kan jag säga. Jag är Karl nog för mitt hus. Och jag saknar allt ansvar i att jag råkat ut för dåliga män, enda ansvar jag har är när jag svarat genom att låta dem råka ut för mig. Jag är definitivt inte den schablonbilden ni avarter till människor klär över brottsdrabbade kvinnor med.

Lägg ner detta med att hela tiden hitta på påståenden kring mig. Jag är en snäll, mjuk kvinna som äcklas av minsta våld och faktiskt upplever det rent fysiskt när jag ser sådant på TV och med största sannolikhet är särskilt mycket mer känslig än andra för våld,blod och lidanden med en mycket hög empatisk förmåga som innebär att jag knappast sitter och ser på våldsammare filmer och liknande här hemma. Det innebär inte att jag inte är kapabel att döda dig rakt av. Men jag är inte bara mjuk och lugn, jag har en mycket högre intelligens än genomsnittet vilket i korrelation till att jag inte är psykopat, har en högre tolerans för andra människor än vad jag hade haft utan empatisk förmåga och den faktiskt höga sympati jag känner. Ni bör se mig som kall snarare. Om jag hade haft de problem ni påstår felaktigt,hade jag suttit inne, innan jag klev ut ur tonåren. Jag är definitivt behärskad. Och det är ni män som projicerar era egna känslor på mig. Jag är inte ett skit imponerad av er. Ingen behöver er och ingen har någonsin gjort. Vi lever i ett civiliserat samhälle och där är det sympatiska män som är empatiska och högre utvecklade än vad du och de dina är, som är samhället behövliga.

Ingenting du säger eller skriver är imponerande. Du gör dig bara löjlig som ens sammanställer mod med att bruka ord som härskartekniker mot människor. Det krävs feghet för att så grovt felberäkna vad det innebär med att vara modig. Att inte ge upp. Att avstå från att ge igen. Att fortsätta leva sitt liv utan att lämna sitt värde till förövare eller åsiktsmaskiner likt dig. Att våga vara svag, sårbar osv.

Att jag inte uppfattar dig som svensk har givetvis enbart med att göra det att du propagerar för våldtäkt inom äktenskapet och ser din dotter som en sak som precis som din fru ska sakna känslor kring sexuella övergrepp. Givetvis menar jag inte att det är så för alla invandrare, utan bara att vissa är så vana vid patriarkala strukturer att de inte ser kvinnor som riktiga människor utan objekt att verka och känna efter mannens regi

Det modigaste jag gjort i mitt liv var att välja att vara svag. Jag förlitade mig till min omvärlds godhet och lärde mig att varken världen eller människan är god rent generellt. Man kan vända och vrida på det men två fakta kvarstår. Orubbligt.

1. Jag skadade aldrig någon.
2. De flesta män flyr under mindre hot än vad jag levt under.
Så att jag och min fru inte följer samtyckeslagen är detsamma som att vi utsätter varandra för övergrepp i din värld? Jag tycker ärligt talat synd om dig som inte har fått uppleva en stabil relation med alla de fröjder som en sådan för med sig. I en sådan relation så vet man vad den andre vill utan att uttryckligen fråga. Nu förstår jag att du kommer att ifrågasätta hur jag kan veta vad min fru vill och vice versa, men det beror som sagt på att du troligtvis aldrig har upplevt något sådant.

Samma sak när det gäller min dotter. Bara för att du inte har upplevt förtroende för vuxna människor under din uppväxt så innebär det inte att andra har det så. Att jag gör så gott jag kan för att uppfostra mina barn till starka och självständiga människor är något helt annat än att se dem som ägodelar. Om jag hade velat det senare så hade jag snarare försökt trycka ner dem genom att försöka övertyga dem om att de är maktlösa och oförmögna att utforma sina egna liv.

Du säger dig vara mjuk, men samtidigt så skriver du att du är beredd att döda människor vars åsikter du inte delar. Vidare så haglar det könsord, svordomar, och personangrepp när du skriver. Inte helt balanserat om du frågar mig. Snyggt förresten att du avslutar ditt inlägg med ett "jag är inte rasist, men...". Själv brukar jag skriva "jag är rasist, och..." när jag uttrycker rasistiska åsikter.
Citera
2022-02-07, 19:01
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men dina barn rör sig i offentliga miljöer? Är det särskilt ansvarigt av dem?

Tänk när dina söner blir misshandlade av ett gäng som glllar att ge sig på fattiga och uteliggare, var inte det så jävligt oansvarigt av dem?

Och igen då; vad är det för mening med att anpassa sig för att slippa bli utsatt för nåt som inte ens spelar nån roll? Varför upp sig på nåt som inte ens har hänt och om det händer är det inte ens nån nog deal?
Han utgår ifrån att han är av bättre klass än andra. Ironiskt nog är det alltid de särskilt utmärkande dumma som tror sig vara förmer.

En frisk man skulle prata med sina söner om vikten av att känna av gränserna, inte underförstått anklaga kvinnor genom att be sönerna hålla sig ifrån dem som om falskanmälningar skulle komma från något självklart håll, dvs socioekonomiskt utsatta kvinnor
Självklart kommer en falsk anmälan sannolikt från den som relaterar minst till utsatthet och därmed inte kan känna empati. I kontexten av att majoriteten av alla kvinnor som berättar om upplevelser talar sanning, så är det sönerna som istället ska läras att hålla distans sexuellt från alla kvinnor tills de verkligen vet att den andra verkligen vill.

Som han låter är sönerna sannolikt mobbare och sitter väl så fort de är gamla nog och kräver naket av tjejerna. Det hörs tydligt att han ser sig och sina barn som offer, vilket är vanligt förekommande bland förövare. En frisk människa uppfostrar inte sina barn i tron att de är offer för galna kvinnor och fattiga män.
Citera
2022-02-07, 19:10
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men dina barn rör sig i offentliga miljöer? Är det särskilt ansvarigt av dem?

Tänk när dina söner blir misshandlade av ett gäng som glllar att ge sig på fattiga och uteliggare, var inte det då jävligt oansvarigt av dem?

Och igen då; vad är det för mening med att anpassa sig för att slippa bli utsatt för nåt som inte ens spelar nån roll? Varför hakar du upp sig på nåt som inte ens har hänt och om det händer är det inte ens nån nog deal?
Självklart så rör sig mina barn i offentliga miljöer. Som jag tidigare skrivit så är ett riskfritt liv en ouppnåelig utopi.

Ja, tänk så råkar de ut för någon som gillar att misshandla uteliggare. Saken är bara att risken är betydligt mindre att råka ut för en sådan än risken att råka ut för en rånare om man går runt med märkeskläder och dyra klockor.

Jag har aldrig sagt att övergrepp inte spelar någon roll, bara att de inte är en sådan stor grej som vissa grupper i samhället försöker göra gällande. På dessa så liter det ungefär som att det är lika illa att bli tafsad på som att bli mördad. Det är svårt att tolka "livet är förstört" och liknande som något annat.
Citera
2022-02-07, 19:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Han utgår ifrån att han är av bättre klass än andra. Ironiskt nog är det alltid de särskilt utmärkande dumma som tror sig vara förmer.

En frisk man skulle prata med sina söner om vikten av att känna av gränserna, inte underförstått anklaga kvinnor genom att be sönerna hålla sig ifrån dem som om falskanmälningar skulle komma från något självklart håll, dvs socioekonomiskt utsatta kvinnor
Självklart kommer en falsk anmälan sannolikt från den som relaterar minst till utsatthet och därmed inte kan känna empati. I kontexten av att majoriteten av alla kvinnor som berättar om upplevelser talar sanning, så är det sönerna som istället ska läras att hålla distans sexuellt från alla kvinnor tills de verkligen vet att den andra verkligen vill.

Som han låter är sönerna sannolikt mobbare och sitter väl så fort de är gamla nog och kräver naket av tjejerna. Det hörs tydligt att han ser sig och sina barn som offer, vilket är vanligt förekommande bland förövare. En frisk människa uppfostrar inte sina barn i tron att de är offer för galna kvinnor och fattiga män.
Ytterligare ett svavelosande inlägg där du spyr ut ditt hat mot människor som inte tycker som du ser jag. Du får gärna citera ett inlägg innehållande klasshat från min sida. Du skrev tidigare att du är "singel by choice". Kan det även vara så att du är "bidragstagare by choice", och därför tolkar mitt inlägg som att jag anser att man skall undvika dessa?

Haha, skulle kvinnor alltid tala sanning? Min erfarenhet är att kvinnor är precis lika bra (eller dåliga, välj vad du vill) som män på att ljuga. Att vissa människor använder våldtäktsanklagelser som vapen är ingen hemlighet, och att skydda sig mot sådant är inte att vara ett offer. Rättsövergrepp är för övrigt mer allvarliga än sexuella övergrepp då de är mer utstuderade och får större konsekvenser, så att göra en riskbedömning kring det är inget konstigt.
Citera
2022-02-07, 19:23
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Så att jag och min fru inte följer samtyckeslagen är detsamma som att vi utsätter varandra för övergrepp i din värld? Jag tycker ärligt talat synd om dig som inte har fått uppleva en stabil relation med alla de fröjder som en sådan för med sig. I en sådan relation så vet man vad den andre vill utan att uttryckligen fråga. Nu förstår jag att du kommer att ifrågasätta hur jag kan veta vad min fru vill och vice versa, men det beror som sagt på att du troligtvis aldrig har upplevt något sådant.

Samma sak när det gäller min dotter. Bara för att du inte har upplevt förtroende för vuxna människor under din uppväxt så innebär det inte att andra har det så. Att jag gör så gott jag kan för att uppfostra mina barn till starka och självständiga människor är något helt annat än att se dem som ägodelar. Om jag hade velat det senare så hade jag snarare försökt trycka ner dem genom att försöka övertyga dem om att de är maktlösa och oförmögna att utforma sina egna liv.

Du säger dig vara mjuk, men samtidigt så skriver du att du är beredd att döda människor vars åsikter du inte delar. Vidare så haglar det könsord, svordomar, och personangrepp när du skriver. Inte helt balanserat om du frågar mig. Snyggt förresten att du avslutar ditt inlägg med ett "jag är inte rasist, men...". Själv brukar jag skriva "jag är rasist, och..." när jag uttrycker rasistiska åsikter.
Jag har aldrig någonsin påstått att jag skulle döda för vad andra har för åsikter. Du hittar på något sjukligt faktiskt. Jag har i kontexten av att jag kan döda en man som skadar mig, sagt att jag är kapabel till att döda. Vilket jag avstått från eftersom jag är civiliserad och balanserad nog för att inte någonstans passa in på vad du säger.

Jag har dessutom aldrig någonsin skrivit Jag är inte rasist men...
Jag har de åsikter jag har gällande sexism från andra kulturer och exakt som du själv noterat, har jag personliga erfarenheter. Både av svenska män och invandrare. Det är inte rasism eftersom jag inte är tvingad att tycka om förtryck från någon grupp. Och om ni kallar mig rasist så bryr jag mig inte alls eftersom jag står upp för mina åsikter men människor kallar mig oftare för öppnare än andra och mer erfaren kring människor som inte är lika mig.

Du är bara en pajas som använder grova ord för att du vet att de är fel. Likt en skitunge som prövar på att vara lite upprorisk och rebellisk mot mamma och pappa. Med mig är det väl som de säger Du kan ta människan ur slummen, men aldrig slummen ur människan. När det kommer till dig blir det väl istället Du kan ta rasisten ur rasismen, men aldrig rasismen ur rasisten. Skillnaderna mellan dig och mig är betydande mina skäl är fullt legitima efter de upplevelser jag haft. Sedan kan du kalla mig rasist. Hela världen kan göra det. Jag bryr mig inte. Min fight berör män med icke önskvärda beteenden. Den har aldrig någonsin handlat om något annat och där blir även du mig icke önskvärd. För dig kan jag absolut inte känna respekt.

Du uppfostrar inte styrka. Du uppfostrar kloner efter vilka du kräver att dina barn ska bli. Min mamma "gav" mig två sånger i tonåren gällande individer likt dig som säger så mycket om mig. För hon klarade sannolikt av att uppfostra en mycket starkare, självständig unge än vad du någonsin hade klarat av.

"Den här!" sa hon till mig "Kan du spela för dem som tror att de vet något om vem du är!" https://m.youtube.com/watch?v=gApV9slooPo
Och den andra låten som hon sa beskrev mig bättre än något annat.
https://m.youtube.com/watch?v=Bmzimxfqgfw

Jag tvivlar över att du kan dedikera liknande till dina barn eller att många andra skulle hålla med.

Människor likt dig är mina väderkvarnar. Jag har i många år tidigare varit trött på alla antirasistiska unga kvinnor (i den meningen av att min egen historia aldrig fick utrymme någonstans) men uppskattar dem mer och mer i en värld av de dina bredvid vita, medelålders medelklasskvinnor. Ni tillför så otroligt... lite
Senast redigerad av AdMortem 2022-02-07 kl. 19:26.
Citera
2022-02-07, 19:37
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ytterligare ett svavelosande inlägg där du spyr ut ditt hat mot människor som inte tycker som du ser jag. Du får gärna citera ett inlägg innehållande klasshat från min sida. Du skrev tidigare att du är "singel by choice". Kan det även vara så att du är "bidragstagare by choice", och därför tolkar mitt inlägg som att jag anser att man skall undvika dessa?

Haha, skulle kvinnor alltid tala sanning? Min erfarenhet är att kvinnor är precis lika bra (eller dåliga, välj vad du vill) som män på att ljuga. Att vissa människor använder våldtäktsanklagelser som vapen är ingen hemlighet, och att skydda sig mot sådant är inte att vara ett offer. Rättsövergrepp är för övrigt mer allvarliga än sexuella övergrepp då de är mer utstuderade och får större konsekvenser, så att göra en riskbedömning kring det är inget konstigt.
Nej. Jag valde aldrig att utsättas för de saker jag gjort. Det var aldrig mitt val och det är inte bidrag utan en socialförsäkring jag lever med

Gillar du inte det, kan du propagera för mindre trauman mot kvinnor, bättre mottagande och beteenden mot offer för våld och sexualbrott. Annars kan du hålla käften och betala. Vill du propagera för utslagning av kvinnor kan du betala också. Jag har förövrigt tillräckligt många skattebetalare i min släkt för att anse att du inte betalar för mig.

Jag är säker på att män ljuger mer frekvent. Finns ingen normalbegåvad som tror att alla anklagelser är sanna, men det finns jävligt många korkade som tror att majoriteten återberättelser är lögner.

Nej det är det faktiskt inte. Att bli anmäld innebär inte nödvändigtvis en fällande dom. Utöver det så är det värre för pojkar och män som anmäler då deras läggs ner oftare. Systemfel på grund av människor likt dig som hittar på saker om vårt rättssystem och sprider lögner och myter. Det är långt mer traumatiskt att utsättas för brott än att bli anmäld för brott. Annars kan du komma med underlag gällande psykistrikontakter, debut av PTSD, långtidssjukskrivning, isolering osv. Allt som hör offren samman

Sedan så specificerade du ditt klasshat automatiskt genom att anklaga mig att glatt leva på bidrag. Hela du person lyser mellan raderna. Du har sannolikt våldtagit också under ditt liv
Citera
2022-02-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
våldtäkt är något mycket obehagligt för offret, kränkande, smärtsamt i både kropp och själ. Precis som ett blodigt bett i en snopp är mycket obehagligt för offret, kränkande, smärtsamt i både kropp och själ.

Våldtäkt kan inte jämföras med härligt sex.

Våldtäkt jämförs bättre med ett blodigt bett i en snopp. De liknar varandra till stora delar.

Och som du själv då förstår så är varken våldtäkt eller blodigt bett i snoppen önskat av den som utsätts för det. Inte ens om offret är flirtig eller klär sig sexigt, så är det önskvärt för offret med våldtäkt eller bett i snoppen. Och den som är skyldig till våldtäkten/det blodiga bettet i snoppen är givetvis förövaren: den som våldtar/den som biter.

Det får du tycka.

Själv väljer jag hellre att flickvännen suger av mig utan att fråga om lov istället för ett blodigt bett.
Citera
2022-02-07, 20:55
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Nej. Jag valde aldrig att utsättas för de saker jag gjort. Det var aldrig mitt val och det är inte bidrag utan en socialförsäkring jag lever med

Gillar du inte det, kan du propagera för mindre trauman mot kvinnor, bättre mottagande och beteenden mot offer för våld och sexualbrott. Annars kan du hålla käften och betala. Vill du propagera för utslagning av kvinnor kan du betala också. Jag har förövrigt tillräckligt många skattebetalare i min släkt för att anse att du inte betalar för mig.

Jag är säker på att män ljuger mer frekvent. Finns ingen normalbegåvad som tror att alla anklagelser är sanna, men det finns jävligt många korkade som tror att majoriteten återberättelser är lögner.

Nej det är det faktiskt inte. Att bli anmäld innebär inte nödvändigtvis en fällande dom. Utöver det så är det värre för pojkar och män som anmäler då deras läggs ner oftare. Systemfel på grund av människor likt dig som hittar på saker om vårt rättssystem och sprider lögner och myter. Det är långt mer traumatiskt att utsättas för brott än att bli anmäld för brott. Annars kan du komma med underlag gällande psykistrikontakter, debut av PTSD, långtidssjukskrivning, isolering osv. Allt som hör offren samman

Sedan så specificerade du ditt klasshat automatiskt genom att anklaga mig att glatt leva på bidrag. Hela du person lyser mellan raderna. Du har sannolikt våldtagit också under ditt liv
Socialförsäkring istället för bidrag? Vad är egentligen skillnaden, att du "skattar" på ditt bidrag eller?
Varför inte bara gå hela vägen med ordförvrängningen och kalla våldtäkt för överraskningssex?

Förklara för mig hur du tänker dig att man på ett bättre sätt skulle ta hand om mottagandet av offer för våld och sexualbrott. Inga kritiska frågor från advokater? Omvänd bevisbörda? Högre bidrag? Saltsyra i ansiktet på 16-åringar som misstolkat signaler från någon flicka?

Du får gärna tro att jag har våldtagit, vad det nu innebär med tanke på de oklara definitionerna. Pratar du om att jag har tittat fel på en kvinna, eller talar du om att har har kört upp en trädgren i någon med skador på inre organ som följd? Inte för att det stör mig om du tror på något av delarna, men jag är nyfiken.

Rättsövergrepp är som sagt mycket värre än ett sketet sexualbrott. Sådana som du brukar (i vissa fall korrekt) tala om att våldtäkt egentligen handlar om maktutövning. Vid sexbrott så är en individ som känner sig kränkt av en annan, medan det vid rättsövergrepp är hela samhället som använder sin maktapparat för att kränka en individ. I det första fallet så är maktförhållandet ganska lika, medan man i det senare fallet verkligen kan tala om en maktobalans.

Du har rätt i att jag uttryckte ett milt klasshat i mitt inlägg. Jag brukar normalt sett inte göra sådant, men eftersom du, oklart varför, tror att jag har våldtagit någon så kan jag väl drista mig till att göra några kvalificerade gissningar angående ditt liv: Hyresrätt? Rökning? Värktabletter?
Citera
2022-02-07, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det blir inte bättre med välfärden av att rösta på högerpartier. Så vad tycker du då att kvinnorna som värnar välfärden ska rösta på? Röstar de rött finns det iaf. en minimal chans för välfärden. Röstar de blått finns det ingen chans alls. Röstar de grönt finns en viss chans för miljön. Självklart kommer de fortsätta rösta grönt eller rött, hoppet är det sista som lämnar människan... Och de håller nog ändå hoppet att rött och grönt ska fixa till välfärden/miljön. Blått inger inte ens ett uns hopp om detta. Inte SD heller.
Kvinnor ska inte rösta alls. Den kvinnliga rösträtten är den snubbeltråd över vilken hela den vita civilisationen står på öronen.
Citera
2022-02-08, 09:36
Medlem
Citat:

Herrejävlar.

Socialförsäkring va. My ass. Det är sjuk/aktivitetsersättning du har. Det är det värsta av alla bidrag Svenska vita män finansierar då det är vi som betalar in mest skatter och ni kvinnor som dränerar resurserna.

Sexuella övergrepp är ingen sjukdom eller diagnos. Så du har lyckats lura läkarna du har PTSD eller depression eller liknande.

Men uppenbart har du arbetsförmåga. Du sitter här och spyr ur dig hat varje dag, det finns en regelbundenhet. Detta innebär att du begår bidragsbrott. Du skulle lätt kunna jobba i en kundtjänst eller med telemarketing och liknande. Detta kan polisanmälas / anmälas till Försäkringskassans tips för bidragsbrott.

Klasshat att ogilla fuskande bidragstagare som dig? Jag jobbar extra med utbildning i industrin samtidigt som jag jobbar på en egen verksamhet. Vissa månader lever jag under socialbidragsnormen för att utveckla min verksamhet. Jag är inte rik, men försörjer mig själv och betalar skatt. Hade inte brottslingar som du funnits hade skatten kunnat vara lägre. Jag hade behövt varje krona.

Hur kan du se dig själv i spegeln med denna vetskap? Inte nog med att du spottar på de som betalar för dig (!), du förstör för de som verkligen behöver sjuk/aktivitetsersättning. Hur du lyckats gråta dig till detta övergår mitt förstånd, när döende cancersjuka och svårt sjuka bipolära och schizofrena får avslag löpande numer?

Jag skiter fullständigt i dina fejkade övergrepp och skit du håller på med för att kränga på dig offerkoftan. Med din inställning är du inte trovärdig. Ditt ord är inte värt ett ruttet lingon.

Och vi män ska bara hålla käften och betala va? Vilken härlig inställning. Du är karikatyren av det som gör att män hatar feminismen och kvinnor. Sådana som du är avskummet på en amöba på flatlusen någon borde smackat innan den körde in pitten i bidragsfabriken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in