2022-01-22, 18:45
Medlem
Flisberthas avatar
Hej! Finns det någon som har erfarenhet av att en kille har ”squirtat” någon gång? Hittar extremt lite om det när jag söker runt.

Killen jag träffar gillar anal stimulans och när han blir påsatt ordentligt kan han krampa och spruta precis som jag känner igen (jag är kvinna och får sprutorgasmer ibland). Det är helt klart inte sperma som kommer, det är en klar vätska och det kommer myyyyyycket många gånger på rad.

Det är sjukt häftigt, men vad är det som händer? Snälla säg att det finns fler som känner igen det här. Vill veta mer om hur det funkar.
Citera
2022-01-22, 19:33
Medlem
z0rkeepers avatar
Självklart, du vet väl om att män har en prostata? Det är väldigt skön att bli stimulerad där, alla män gillar det men eftersom det är lite tabu över att bli pillad i rumpan så är det inte alla som vill. Därför bögar vill bli knullade i röven. Jag är ingen expert på vad exakt som händer men man sprutar prostatavätska, det är typ själva "satsen" fast utan spermierna.
Om jag inte har helt fel så är det samma vätska som kommer ut när man får utlösning utan att få orgasm vilket vissa män kan få. Därför det så kallade "finska rycket" inte är tillförlitligt som preventivmedel.
Citera
2022-01-22, 20:46
Medlem
Flisberthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Ett kvinnligt sprut varesig smakar eller luktar piss, prova att tillfredsställa en kvinna nån gång så får du se

TS, kommer sprutet alltså UR röven? Aldrig hört talas om förut.

Hahaha, nej. Sprutet kommer ur penis.
Citera
2022-01-22, 20:52
Medlem
Definitivt en sk golden shower du får.
Citera
2022-01-22, 21:13
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisbertha
Hahaha, nej. Sprutet kommer ur penis.

Phu! Blev nästan lite rädd där ett tag, en prostataorgasm ska ju vara betydligt starkare än en vanlig vad jag förstått så att det blir rejält tryck i pickadollen låter ju rimligt.

Läskigt låg nivå på många skribenter i tråden, det är väl inte sportlov än?
Citera
2022-01-22, 21:50
Medlem
Flisberthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Phu! Blev nästan lite rädd där ett tag, en prostataorgasm ska ju vara betydligt starkare än en vanlig vad jag förstått så att det blir rejält tryck i pickadollen låter ju rimligt.

Läskigt låg nivå på många skribenter i tråden, det är väl inte sportlov än?

Vet du något om hur det funkar? Just att det är så mycket vätska. Jag själv kan spruta många gånger på rad och det blir ordentlig blött, men han är fan värre. 😅
Citera
2022-01-23, 15:57
Medlem
Jag känner igen detta. Ibland när jag leker med nåt i rumpan och kommer åt på rätt sätt så flödar det ur kuken och det är varken sperma eller kiss. Inte så himla erfaren med det än så jag liksom håller emot lite för det känns lite som att pissa, men på nåt sätt ändå mer som att spruta.
Citera
2022-01-23, 16:58
Medlem
Flisberthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeymz
Jag känner igen detta. Ibland när jag leker med nåt i rumpan och kommer åt på rätt sätt så flödar det ur kuken och det är varken sperma eller kiss. Inte så himla erfaren med det än så jag liksom håller emot lite för det känns lite som att pissa, men på nåt sätt ändå mer som att spruta.

Exakt! Om du lär dig att släppa kontrollen när det händer och slappnar av i kroppen kommer du förmodligen känna hur kroppen krampar av sig själv och det kommer komma ännu mer. Och vara väldigt skönt.

Roligt att någon känner igen det. Har du hört talas om vad det kan kallas eller vara? Tänker om det är samma som en typ av kvinnlig fontänorgasm, när det är prostatasekret och utspädd urin som kommer? Bildas väldigt snabbt i urinblåsan vid upphetsning vilket gör att man kan ”tömma sig” flera gånger.
Verkar inte skrivas något om när det händer män.
Citera
2022-01-23, 17:04
Medlem
Vet inte om det heter nåt men jag får väl träna mer på det.
Citera
2022-01-23, 17:05
Medlem
Skulle helst iofs få hjälp nån gång med anal stimulans och få det att ske handsfree vilket är det jag försöker uppleva.
Citera
2022-01-23, 22:19
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisbertha
Hej! Finns det någon som har erfarenhet av att en kille har ”squirtat” någon gång? Hittar extremt lite om det när jag söker runt.

Killen jag träffar gillar anal stimulans och när han blir påsatt ordentligt kan han krampa och spruta precis som jag känner igen (jag är kvinna och får sprutorgasmer ibland). Det är helt klart inte sperma som kommer, det är en klar vätska och det kommer myyyyyycket många gånger på rad.

Det är sjukt häftigt, men vad är det som händer? Snälla säg att det finns fler som känner igen det här. Vill veta mer om hur det funkar.
ibland när ja runkar så kommer de typ nån genomskinlig vätska, äre den du menar?
de känns typ lite slemmigare än vatten o helt genomskinligt? sprutar ibland upp till bröstet/ansiktet.
ofta har ja oxå haft analdildos i rövhålet, har även en som trycker på G-pukten (prostatan)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in