2022-01-29, 22:15
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morella79
Såklart jag inte inte låter barnen leka där eller råttisarna heller, det borde väl alla fatta. Men det syns ju för sjutton från Anundshög vad som sker på andra sidan där vid bommen. Vad svarar man som mamma när dottern säger varför står gubben med en kjol på sig medan den andra har pillesnoppen framme? Det räcker med att åka förbi med bilen/cykeln eller promenera förbi för att se, oavsett man vill eller ej

Har aldrig varit där, bor inte i Västerås.
Är de så diskreta så släpp dina rottweilers på gubbarna för f-n...
2022-01-29, 22:43
Medlem
Citat:
Såklart jag inte inte låter barnen leka där eller råttisarna heller, det borde väl alla fatta. Men det syns ju för sjutton från Anundshög vad som sker på andra sidan där vid bommen. Vad svarar man som mamma när dottern säger varför står gubben med en kjol på sig medan den andra har pillesnoppen framme? Det räcker med att åka förbi med bilen/cykeln eller promenera förbi för att se, oavsett man vill eller ej
Inte för vara den men om du står vid Annundshög och ser till andra sidan vägen mot Bommen lär du har rätt bra syn?
2022-01-29, 22:46
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Vid Anundshög i Västerås träffas flera män olika tider oavsett klockslag väder o vind. Har du sett männen som besöker varandras bilar? Männen som går in i skogen där vid bommen? Männen med peruk och kjol. Männen som gillar sex med främlingar utomhus eller i bilen. Är du en av dem? Eller störs du av dem?

Bor väldigt långt från Västerås men skulle inte bli störd av dem. Det är bra med en hobby har jag hört.
2022-01-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Inte för vara den men om du står vid Annundshög och ser till andra sidan vägen mot Bommen lär du har rätt bra syn?

Ja om man inte ser över vägen från ena sidan till andra då bör man nog inte vistas på vägen... Eller så bör man nig ha förstärkta brillor. 🥸🤓
2022-02-01, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Leker med barnen på en plats där det är mycket dogging??? Ehh ok...???

Många som rastar vovvar på just Anundshög där de äcklar sig.
Kommun vet vad, som föregår där och har svarat de ska åtgärda problemet med, att sätta upp belysning samt planteringar, men när blir de i tiden då de gäller, att Västerås stad ska utföra nått o. 15 år typ.
2022-02-03, 17:30
Medlem
Warhearts avatar
Bara jag som läste snabbt och fick det till Anusbög?
2022-02-03, 17:32
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Du borde släppa hundarna, de kanske kommer tillbaks med läppstift och luktar jordnötsolja

Givetvis finns det hookup-hangarounds lite här och var i Sverige, enklare än att gå på krogen ... sen finns det väldigt få bögklubbar i Svea rike.

Kommer sluta med att någon drar ut snaror och rävsaxar ... löser dock inte problemet riktigt...
Senast redigerad av psykoshippien 2022-02-03 kl. 17:35.
2022-02-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ja om man inte ser över vägen från ena sidan till andra då bör man nog inte vistas på vägen... Eller så bör man nig ha förstärkta brillor. 🥸🤓
https://www.google.se/maps/place/Anu...2!4d16.6455513
Lekparken ligger väl lite bakom Kafe byggnaden det blir inte direkt rakt över vägen tycker jag

Senast redigerad av filip60 2022-02-03 kl. 19:56.
2022-02-03, 21:40
Medlem
Filip60 jag syftar inte på att jag och barnen är i den lekparken. Det räcker med att köra förbi eller vandra vid Anundshög så ser man gubbarna vid bommen.
2022-02-03, 22:04
Medlem
Citat:
Filip60 jag syftar inte på att jag och barnen är i den lekparken. Det räcker med att köra förbi eller vandra vid Anundshög så ser man gubbarna vid bommen.
Ok då förstår jag bättre
2022-02-04, 08:24
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Lekparken ligger väl lite bakom Kafe byggnaden det blir inte direkt rakt över vägen tycker jag

Ser inte ut som jag trodde... Lite mysigt på ngt sätt! Klart att man vill dogga på lite här...
2022-02-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ser inte ut som jag trodde... Lite mysigt på ngt sätt! Klart att man vill dogga på lite här...
Blir svårt med " Gräsare" då det mest är Grus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in