Citat:
Inte förvånad att du delar samma åsikt som många islamister och andra religiösa galningar i denna fråga. Brukar vara så bland värdekonservativa, bakåtsträvande personer.
Flytta till Polen eller något land i Mellanöstern så vi som står upp för anständighet och liberalism slipper dig.
Flytta till Polen eller något land i Mellanöstern så vi som står upp för anständighet och liberalism slipper dig.
Jag ägnar mig inte åt "åsikter" jag har insikter som jag fått genom att ta del av fakta.
Homosexualitet är en mental avvikelse, så även könsdystorfi.
Personer som lider av mentala störningar bör erbjudas vård, inte möjliggörande att sjunka djupare i sin sjukdom.
Om du läst ordentligt, och tänkt istället för att känna hade du sett att jag skrev "vare sig stödja eller motarbeta".
Alltså, så länge de håller sina sexuella avvikelser/degeneration/perversion för sig själva i den privata sfären är de fria att göra vad de finner passande.
Det är när dessa 3% av befolkningen försöker tvinga på andra vanföreställningen att deras degeneration är något "normalt" eller eftersträvansvärt som de orskar problem.
Personligen finner jag stora bröst sexuellt attraktivt, men begär ändå inte att kvinnor med d kupa och uppåt skall vara representerade överallt, att det skulle vara "nomalt" att operera sig för att uppnå detta eller att djupa urringningar är "ok" överallt, och skall "tryckas upp i ansiktet" på människor.
Ca 3% av mänskligheten lider av hbqt-relaterade mentala problem.
De skall anpassa sig till den heterosexuella majoriteten INTE tvärt om.
Bor för övrigt inte i sverige, utan på en ö nära ekvatorn som hör till ett EU-land.
Här vet hbqt att hålla sig på sin kant. Vilket de gör, och om någon jävlas med dem där så visar lokalpolisen snabbt dessa hur illa vi ser på dem som jävlas med "våra" homosexuella.
De har aldrig "krävt" respekt, utan förtjänat den genom att GE respekt till den heterosexuella majoriteten.
Därför försvara vi konservativa, högermän(niskor) dem när vänsterliberalerna fyllnar till och visar sina rätta, hatiska ansikten.
Det liberala skithålet sverige kan ni behålla, vidare mot er undergång i ett energilöst, ekonomiskt kollapsat mångkulturellt kaos.
Vilket kommer att skapa ännu ett u-land där arbete finns i överflöd för mig och min kollegor, när ni patetiska liberaler blir varse monstret ni skapat.
Senast redigerad av Mainforcepatrol 2022-01-23 kl. 19:25. Anledning: grammatik
Senast redigerad av Mainforcepatrol 2022-01-23 kl. 19:25. Anledning: grammatik