2022-01-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Inte självklart alls, boxning hur klassas det!!!!

Har man en hockeyklubba med sig till en boxningsmatch så tror jag man blir lagförd.
Citera
2022-01-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibo
Låter som en sjukt häftig typ du, dessutom spottade den här Kid inte men du verkar inte vara så begåvad. Kanske borde bli kompis med den här Zacarias då ni verkar dela samma nivå av IQ.

Aldrig sagt att jag är häftigt hade han hånat mig genom att kasta vatten på mig hade jag gjort likadant tycker inte ett dugg synd om pojken för vad hade han förväntat sig att han skulle få en kram och 5 triss lotter ? Om du på riktigt tror att världen fungerar så kan man fråga sig vem av oss två som är begåvad. Men med facit i hand hade han inte kastat vatten på sin motståndare hade han heller inte behövt åka ambulans.
Citera
2022-01-21, 18:03
Medlem
Spawnisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Vad blir straffet? Någon som tror på fängelse?
Villkorligt, högst
Citera
2022-01-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strutsbenen
Aldrig sagt att jag är häftigt hade han hånat mig genom att kasta vatten på mig hade jag gjort likadant tycker inte ett dugg synd om pojken för vad hade han förväntat sig att han skulle få en kram och 5 triss lotter ? Om du på riktigt tror att världen fungerar så kan man fråga sig vem av oss två som är begåvad. Men med facit i hand hade han inte kastat vatten på sin motståndare hade han heller inte behövt åka ambulans.

Visar väl mest vilken psykopat du är som hade slagit en person med tillhygge i ansiktet om du fick lite vatten på dig. Du mår uppenbarligen inte bra och lever ett miserabelt liv så du sitter och beter dig som en luffare på FB. Måste varit jobbigt för dig att ha föräldrar som inte brydde sig om dig som barn. Pajas.
Citera
2022-01-21, 18:46
Medlem
cerns avatar
Varför snackar folk om fängelse? Kollade hans Facebook och han är ju ett barn typ 12 år.
Citera
2022-01-21, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Här är en bild på stjärnan.

http://www.avestabk.se/nyheter/?ID=271475&NID=776007
Ingen bild på drägget till lagkapten också?
Citera
2022-01-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Varför snackar folk om fängelse? Kollade hans Facebook och han är ju ett barn typ 12 år.
Ja för att på Facebook använder ju ingen gamla bilder...
Citera
2022-01-21, 18:54
Medlem
Revejs avatar
Har K1d resurser för att ge sig på att ge igen?
Antar fallet måste svalna lite först.
Eller Z@c har satt sig i respekt nu?
Citera
2022-01-21, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kug
Har man en hockeyklubba med sig till en boxningsmatch så tror jag man blir lagförd.
Och om man inte har det och slår motståndaren till döds, är det mord då eller åker domaren dit?
Citera
2022-01-21, 19:10
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Har K1d resurser för att ge sig på att ge igen?
Antar fallet måste svalna lite först.
Eller Z@c har satt sig i respekt nu?
ZR har säkert satt sig i respekt, men samtidigt blivit avskydd. Han är troligen rökt inom hockeyn.
Citera
2022-01-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibo
Visar väl mest vilken psykopat du är som hade slagit en person med tillhygge i ansiktet om du fick lite vatten på dig. Du mår uppenbarligen inte bra och lever ett miserabelt liv så du sitter och beter dig som en luffare på FB. Måste varit jobbigt för dig att ha föräldrar som inte brydde sig om dig som barn. Pajas.

Vill du träffa mina föräldrar?
Citera
2022-01-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Och om man inte har det och slår motståndaren till döds, är det mord då eller åker domaren dit?

Och om en rattfyllerist kör genom ringen, vinner föraren matchen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in