2022-01-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han ser verkligen egendomlig ut så det spolar vi inte. Varför är du så ängslig över denna nyhet? Bekanta? Om någon kommer med ett namn som stämmer i varje detalj så kan jag tvivla en sekund. Men då ska det vara exakt precis som med Niklas. Ni hittar ingen annan.

Inte ens kärringbloggen stoppa pressarna har nämnt Strömstedt. Något säreget utseende har han inte heller.
Textraden nedan är en variant på Herreys gamla hit
”Diggiloo diggiley alla tror jag är gay, när jag ligger med min lillebror”

Men inte heller dessa är nämnda. Inte ett endaste namn är nämnt, vilket inte annars tycks varit något problem för hen Nyhlén.

Men Vem vet ?
Kanske är det just du som är bögen från smögen som sög sig förmögen ?

Än så länge så finns det ingenting som pekar på något annat än att hen Nyhlén suttit på sin kammare och fantiserat ihop alltihop. Just för att få mer klick på sin enkla blogg. Men kanske också för att få utlopp för sin egen sexualitet ?
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-01-21 kl. 20:47.
Citera
2022-01-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
NS hann med ett förhållande med ytterligare en TV-kvinna, K*attis A*hlström. Har för mig att det var
efter att förhållandet med A*gneta tog slut.
Han ser ju inte speciellt bra ut Niklas, hade han inte varit känd hade han aldrig haft någon av dessa kändis kvinnor. Läste någonstans för länge sedan att Niklas och Jenny hade varit hos Steffo och det hade dunkat bra i väggarna.
Citera
2022-01-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bara kändiskvinnor. Det är verkligen något fel på karln. Som grädde på moset ligger han och stånkar med kända karlar på olika hotell. Den där PR-mannen skulle vara intressant att veta vem det är också. Vad gör en sån? Ewa Attling och han använde nog varandra som kamouflage efterrsom båda är homosexuella.
Du är en riktig Niklas Stömstedt hatare eller?
Citera
2022-01-21, 20:37
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Han ser ju inte speciellt bra ut Niklas, hade han inte varit känd hade han aldrig haft någon av dessa kändis kvinnor. Läste någonstans för länge sedan att Niklas och Jenny hade varit hos Steffo och det hade dunkat bra i väggarna.

Han ser ju bättre ut än Psycho Jenny. Däremot tror jag du har helt rätt att hon ligger med Steffo Könkvist, det kanske till och med är så, att psycho jenny accepterar Niklas extravaganta bögäventyr på hotell, om hon får tillåtelse att provsmaka Steffos cigarr med jämna mellanrum.
Citera
2022-01-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jo, Nicklas hällde ju bärs över han efter några skriverier så efter det blev bögen fientligt inställd och skall sätta dit paret för minsta lilla. Tror det var efter det han flydde till Marbella...
Synd att Strömstedt inte hällde sprit över det lilla äcklet Nylen och tände en tändsticka.
Citera
2022-01-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junglunsen
Jag hade ingen aning om vem den D*aniel N*hlen är och inte heller Stoppa Pressarna. Men efter att ha läst här så framstår han som ett stort rövhål, dock lite mindre än vissa skribenter här på FB. En del av er är den sämsta sortens skvallerkärringar som finns. Ni droppar namn utan någon som helst vetskap om personen. Skärpning-rövhål!
Nylen är den sämsta journalist som har funnits om han nu är utbildad journalist.
Citera
2022-01-21, 20:43
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jo, Nicklas hällde ju bärs över han efter några skriverier så efter det blev bögen fientligt inställd och skall sätta dit paret för minsta lilla. Tror det var efter det han flydde till Marbella...
Är denna Nyhlen stjärtgosse själv som hänger ut andra som bögar? Nån slags avundsjuka då kanske? Har Nyhlen hög eller låg status på gaymarknaden?
Citera
2022-01-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Han ser ju bättre ut än Psycho Jenny. Däremot tror jag du har helt rätt att hon ligger med Steffo Könkvist, det kanske till och med är så, att psycho jenny accepterar Niklas extravaganta bögäventyr på hotell, om hon får tillåtelse att provsmaka Steffos cigarr med jämna mellanrum.
Nu skrev jag inte att Jenny ligger med Steffo. Niklas och Jenny var hos Steffo och enligt Steffo hade det då dunkat i väggarna.
Citera
2022-01-21, 21:33
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Magnus Uggla är en stjärtgosse.
Staffan Hildebrant satte på honom.
Nu ligger han med andra "män" på hotell.
Citera
2022-01-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch

Är det bekräftat att Uggla tillhör rövens ryttare?
Citera
2022-01-21, 21:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Jag minns en gång i tiden när man kunde gå in på Flashback och få reda på vilken kändis en aktuell händelse handlade om. Det slog aldrig fel. Den tiden verkar vara förbi. Mängder av värdelösa spekulationer bara i alla såna här trådar. Tyvärr bidrar jag ju inte heller mycket till den här tråden nu för jag har ingen aning om vem det kan vara. Gissningsvis då det är en bög så kanske någon som varit med i melodifestivalen? Andreas Johnson? Han är förvisso inte så säregen till utseendet. Kanske Kalle Moraeus eller Tomas di Leva?
Du bidrog just till värdelösa spekulationer och gör det du gnäller om i inledningen. Pateiskt att du själv började dra upp en massa namn som är helt utan intresse. Pajas!
Citera
2022-01-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch

Länk på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in