2022-01-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
En sjuklig besatthet av Strömstedt.
https://stoppapressarna.se/tags/niklas-Strömstedt

Dock har Nyhlén & co inte med ett enda ord nämnt Strömstedts i detta. Här är det mer en del Fb medlemmar som skenar iväg i nån skvaller yra.

Är nog inte många som tar detta på jättestort allvar. NS är inte direkt populär efter sitt flyktingvurmande och hans fru ska vi inte ens prata om...
Citera
2022-01-20, 12:14
Medlem
Vad tror ni om Magnus Uggla ?
Citera
2022-01-20, 12:17
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Vad tror ni om Magnus Uggla ?

Han har alltid varit privat med sitt privatliv. Ligger inte i linje med "popstjärnan är gift och inte sällan stoltserar med sitt "lyckliga äktenskap" i media."
Citera
2022-01-20, 12:19
Medlem
Racooons avatar
Killgissning, Andreas Kleerup.
Inte gift nu men har varit.
Citera
2022-01-20, 12:20
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Popstjärnan och PR-mannen står mycket nära varandra och har setts ute i Stockholms nattliv flera gånger.
...
– De pratade om gaylivet, andra kändisar och snackade även mycket om unga pojkar, berättar en kvinna för Stoppa Pressarna.
Jag vill faktiskt veta vilka de här två är. Varför är det "popstjärnan" och inte "PR-mannen" som lanseras? Tolkar det som att popstjärnan är väl känd och inte bara välkänd.

Men att två välkända profiler av samma kön skulle synas gå "tätt omslingrade" till rummet på det andra hotell som nämns får mig att tro att vi inte har

1, en öppnad garderobsdörr
2, en bedragen fru.

Editering: Artikeln visar ingen motsättning till att ha ett "lyckligt äktenskap". Det kanske är just den här friheten de ger varann och den stora kärleken som gör det så himla lyckligt?
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-20 kl. 12:32.
Citera
2022-01-20, 12:30
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Killgissning, Andreas Kleerup.
Inte gift nu men har varit.
Snarare kärringmiss. Inte en siffra rätt ju.
Citera
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Har inte läst alla sidor men hur har NS och övriga betett sig på sina sociala medier de sista dagarna?

Tror inte på NS. Tror på Orup som flera skrivit. Det är bara baserat på min uppfattning om deras sexualitet via 2D. NS är inte bi. Orup är sannolikt bi.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-20 kl. 12:39.
Citera
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:

Dock har Nyhlén & co inte med ett enda ord nämnt Strömstedts i detta. Här är det mer en del Fb medlemmar som skenar iväg i nån skvaller yra.

Strömstedt har ett mycket säreget utseende, han ser ut att kunna vara en karaktär tillhörandes Solstollarna. Han ser oerhört komisk och bortkommen ut.

Men jag tror inte heller det är han.

Jag tycker mig se ett mönster i Nyhléns artiklar av det här slaget som kommer med jämna mellanrum. Det är ytterst sällan det går att bekräfta sanningshalten i hans artiklar. Personerna det gäller förblir okända och jag får känslan av att det här är ett sätt för Nyhlén att få besökare till sidan. Som sagt, han kastar ut såna här artiklar med jämna mellanrum och de har samma mönster, de leder till fler besökare, de leder aldrig till att personen blir outad och de leder alltid till oändliga spekulationer kring vem personen/personerna är, vilket gör att de som är intresserade fortsätter att besöka sidan.
Citera
2022-01-20, 12:33
Medlem
"Det som gör det hela extra delikat och även moraliskt tveksamt är att popstjärnan är gift och inte sällan stoltserar med sitt "lyckliga äktenskap" i media"

Tillsammans med Strömstedts?
Citera
2022-01-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Han var kaxig mot småkillarna i Hagsätra på den tiden. Farsan gav han på nöten för att han kaxade mot min farbror 😁
hmmmmm Hagsätra g.d frugan konveriten Efva Atlings hemtrakter.
Citera
2022-01-20, 12:42
Medlem
Citat:

Just det FB gör jobbet åt SP så slipper dom stå för saklighet.
Citera
2022-01-20, 12:44
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Har inte läst alla sidor men hur har NS och övriga betett sig på sina sociala medier de sista dagarna?

Tror inte på NS. Tror på Orup som flera skrivit. Det är bara baserat på min uppfattning om deras sexualitet via 2D. NS är inte bi. Orup är sannolikt bi.
nej, jag tror Strömstedt är en typisk cuckold som gärna vill framstå som glidande på könsskalan av politiska skäl, men inte ens kan övertyga sig själv. Orup däremot får jag bisexuella vibbar, och hög grad av högt staket kring privatlivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in