2022-01-18, 14:28
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Det hängde tavlor på Hitler i vart och varannat hem här i Sverige också på den tiden.
Den stora frågan är väl varför hela världen inte tog mot judarna som försökte fly.

Sverige skickade med glädje tillbaka dom till Tyskland som det lilla NAZI-wannabe land vi var.
USA vägrade ta mot ett helt fartyg med flyktingar och skickade tillbaka dom till en säker död i gaskammaren.

Som nån tidigare sa. Folket följde Hitler eftersom dom svalt och led av skadeståndet efter 1:a världskriget. Hade det inte varit Hitler hade säkert nån annan galning gjort samma sak.

Det fetade:
USA kände till att det inte fanns några gaskammare, och att därför inte var någon fara för judarna att skickas tillbaka.
Du bör betänka att USA vid tillfället var huvudsakligen styrt av judiska maktintressen precis som i dag.

Dessa visste givetvis att det inte fanns några gaskammare för att mörda judar i Tyskland. Detta särskilt som gaskamrarna uppfanns som ett propagandanummer efter kriget och där Hollywoods filmindustri var med och stagade tricket, då som nu.
Citera
2022-01-18, 14:37
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Det fetade:
USA kände till att det inte fanns några gaskammare, och att därför inte var någon fara för judarna att skickas tillbaka.
Du bör betänka att USA vid tillfället var huvudsakligen styrt av judiska maktintressen precis som i dag.

Dessa visste givetvis att det inte fanns några gaskammare för att mörda judar i Tyskland. Detta särskilt som gaskamrarna uppfanns som ett propagandanummer efter kriget och där Hollywoods filmindustri var med och stagade tricket, då som nu.

Nåja, Så kanske det är även om jag tvivlar på det. Det kan ju inte varit helt okänt att Judar försvann. Att SS tog från dom allt dom ägde och att dom behandlades värre än hundar.
Det var inte bara USA som vägrade ta mot. Som jag fattat det så var dom inte välkomna någonstans. Speciellt inte här i sverige.
Citera
2022-01-18, 14:39
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Det fetade:

Vad menar du förresten? Att gaskamrarna är fejk?
Citera
2022-01-18, 14:51
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Vad menar du förresten? Att gaskamrarna är fejk?

Ja, och en efterkonstruktion.

Tyskarna var inte så korkade vid tiden att dom skulle kommit på ide´n att använde ett avlusningsmedel för att döda människor. Det hade i så fall funnits betydligt verksammare och enklare metoder.
Citera
2022-01-18, 14:55
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackstreetBoys
Fair enough... Tycker dock fortfarande att han har en skum frilla och mustasch!

Tror han tog muschen efter Charlie Chaplin, ironiskt då han anklagade Charlie för att vara jude men har för mig jag läst detta nånstans.
Citera
2022-01-18, 14:56
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Nåja, Så kanske det är även om jag tvivlar på det. Det kan ju inte varit helt okänt att Judar försvann. Att SS tog från dom allt dom ägde och att dom behandlades värre än hundar.
Det var inte bara USA som vägrade ta mot. Som jag fattat det så var dom inte välkomna någonstans. Speciellt inte här i sverige.

Det var krig och många judiska aktivister befann sig på fiendesidan till Tyskland exempelvis som sabotörer lönnmördare, spioner osv. Det är inget konstigt att sådana fängslas, avrättas eller försvinner i en krigssituation.
Många som "försvann" har ju dessutom senare dykt upp som sk. "överlevare" och kunnat kassera in rundliga skadestånd eller turnerat i skolorna mot rundhänta ersättningar från skattemedel.
Citera
2022-01-18, 15:38
Medlem
Alla ni Antisemiter/Nazzar det fans ju miljotals vitnen. Fast Donald vann väll även valet Nov 2020. USA var aldrig på Månen osv.....
Citera
2022-01-18, 15:42
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Alla ni Antisemiter/Nazzar det fans ju miljotals vitnen. Fast Donald vann väll även valet Nov 2020. USA var aldrig på Månen osv.....
Du ska inte skriva inlägg när du är i affekt. Vad fan är detta: det fans ju miljotals vitnen? Det ser ut som du fått en stroke av allt hat som du hyser i din späda bögkropp.
Citera
2022-01-18, 15:42
Medlem
När vi endå skiter totalt i vad tråden handlar om och är inne på judar:

Varför var han ute efter dom fattiga judarna?
Det är väl inte såsom dom judar vi pratar om idag(rika bankirer och liknande)?

Vad för judar var han ute efter? Det kan ju inte ha varit semitiska judar, jag antar Ashkenazi, Dom vita judarna. Dom som egentligen är khazarer.

Så... Hade han egentligen koll på läget?
Citera
2022-01-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Tror han tog muschen efter Charlie Chaplin, ironiskt då han anklagade Charlie för att vara jude men har för mig jag läst detta nånstans.
Haha! Ja det är ironiskt vilka 2 män som hade den där muschen.... Tror fan att dom konspirerade för att tillsammans göra världens mest sensationella trollning
Citera
2022-01-18, 15:47
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackstreetBoys
Haha! Ja det är ironiskt vilka 2 män som hade den där muschen.... Tror fan att dom konspirerade för att tillsammans göra världens mest sensationella trollning

Aaah haha hah ha h
Citera
2022-01-18, 15:56
Medlem
isislisasfisas avatar
Adolf Hitler, en legend.
Krigshjälte med stort mod och statsman som älskade sitt folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in