2022-01-18, 11:07
Medlem
Någon idé att försöka dejta ?
Är man och 40 år gammal har i stort sett aldrig haft någon relation dom senaste 20 åren . Detta grundar sig till stor del pga väldigt dåligt självförtroende till stor del kopplat till att jag har en micro penis.

Den mäter vill strax under 4 cm slak och runt 7cm vid stånd samt den är väldigt smal vet ej mått exakt där . Har idag klart bättre självförtroende än för flera år sedan har ett bra jobb är vältränad mycket vänner osv . Mitt sexliv har i stort sett bara vara med prostituerade då man slipper bry sig om hur liten jag har .

Om man nu skulle göra ett försök att dejta igen hur ska man förhålla sig egentligen ?
Berätta innan man ses hur liten jag har ? Känns ju inte som att jag vill slösa varken någon annans eller min egen tid då det sannolikt skulle vara ett nej tack från dom allra flesta. Är det ens värt att försöka? Längtar så mycket efter en relation . Tar tacksamt emot tips
Citera
2022-01-18, 11:10
Medlem
maxatdunders avatar
Kör på bara, låt dom skratta att åt dig då vet du att det inte är en kvinna du vill ha ändå. Många kvinnor tar såklart en vettig man framför storleken i den åldern även om du har en extremt liten.
Citera
2022-01-18, 11:15
Medlem
Fagbosses avatar
Ja du, det finns väl bara 2 alternativ här;

1) du slutar bry dig om din mikropenis med vanliga kvinnor precis som du gör med dina horor. Således satsar du på att hitta en kvinna som gillar resterande dig överlag mer än din penis... Och nej, börja inte prata om ditt könsorgan på första dejten lol

2) du fortsätter undvika kvinnor och är ensam tills du dör
Citera
2022-01-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Ja du, det finns väl bara 2 alternativ här;

1) du slutar bry dig om din mikropenis med vanliga kvinnor precis som du gör med dina horor. Således satsar du på att hitta en kvinna som gillar resterande dig överlag mer än din penis... Och nej, börja inte prata om ditt könsorgan på första dejten lol

2) du fortsätter undvika kvinnor och är ensam tills du dör

Ja lite så kanske alternativen ser ut .
Citera
2022-01-18, 11:20
Medlem
majsan2000s avatar
Det fanns en bra dokumentär om en kille som hade en liten penis. Den slutade med att han blev ihop med en tjej som jobbade i en sexaffär. Hon var kanske den som förstod att det går att ha ett bra sexliv med eller utan fb-dase.
Citera
2022-01-18, 11:27
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardbeg81
Är man och 40 år gammal har i stort sett aldrig haft någon relation dom senaste 20 åren . Detta grundar sig till stor del pga väldigt dåligt självförtroende till stor del kopplat till att jag har en micro penis.

Den mäter vill strax under 4 cm slak och runt 7cm vid stånd samt den är väldigt smal vet ej mått exakt där . Har idag klart bättre självförtroende än för flera år sedan har ett bra jobb är vältränad mycket vänner osv . Mitt sexliv har i stort sett bara vara med prostituerade då man slipper bry sig om hur liten jag har .

Om man nu skulle göra ett försök att dejta igen hur ska man förhålla sig egentligen ?
Berätta innan man ses hur liten jag har ? Känns ju inte som att jag vill slösa varken någon annans eller min egen tid då det sannolikt skulle vara ett nej tack från dom allra flesta. Är det ens värt att försöka? Längtar så mycket efter en relation . Tar tacksamt emot tips

Det står ju i dina tidigare trådar att du har sex med kollegor?
Men det kanske inte gjorde så mycket att ligga med kollegorna om du ändå MPPP (mini-pille-pansar-pung)?
Citera
2022-01-18, 11:28
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

Är det sex du är ute efter eller är det kärlek och värme ?

Sex är något extra man får med på köpet av ovanstående .

Lycka till verkligen i jakten på kärleken
Citera
2022-01-18, 11:30
Medlem
tilsammansnus avatar
Fördelen med kvinnor är att det finns såååå många andra sätt att tillfredställa än med en kroppsdel. Med händerna, på andra ställen osv osv,
Citera
2022-01-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Det står ju i dina tidigare trådar att du har sex med kollegor?
Men det kanske inte gjorde så mycket att ligga med kollegorna om du ändå MPPP (mini-pille-pansar-pung)?

Jo det har hänt att jag haft sex med kollega men inget som blivit någon relation
Citera
2022-01-18, 11:34
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Jo det har hänt att jag haft sex med kollega men inget som blivit någon relation

Leta på nya ställen!
Klubbar, föreningar, olika intresseorganisationer.

Astronomi
Matlagning
Orientering

Vadfan vet jag men om du vill ha nya resultat så kanske du måste ta till nya lösningar?
Citera
2022-01-18, 11:38
Medlem
Penis är inte allt! Är en illusion många har men frågar man kvinnor så spelar det ingen roll, faktum är att väldigt få kan ens komma med bara penetration med penis, du har fingrar och tunga och deras klitoris är deras skönaste punkt, kör så det ryker!
Citera
2022-01-18, 11:39
Medlem
Jag är av åsikten att får man inte knulla förtjänar man inte att få fitta heller.
Orsaken till uteblivet eller snålt sexliv kan vara många: man är ful, man är socialt efterbliven och förstör alla chanser, man är efterbliven på riktigt, man är feg och vågar inte få nobben, tex tex.
I ditt fall är orsaken det sistnämnda, och arbetar man inte aktivt för att få ligga men ändå gråter om att man inte fått ligga på 20 år så tycker jag gott att du kan fortsätta runka i ditt pojkrum. Att köpa sex är bara äckligt och det är tragiskt att svenska incels måste gå så långt för att få känna på ett fitthål. Det finns överflödigt med fitta och får du ingen på laglig väg så ska du fan inte köpa nån heller.
På samma sätt som att man inte ska köpa vänner bara för att man är socialt knullad.
Summa summarum du får vad du förtjänar, så antingen skärper du till dig din fjant eller så lever du ditt liv i celibat med din lilla kuk.
Alternativt går några KBT-behandlingar och för att lösa bottenproblemet, för problemet är inte att du har extremt liten kuk utan att är osäker.
Eller så får du bli tillsammans med nån insekt med extremt litet fitthål.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in