2022-02-02, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper33
Ne....åklagaren har lämnat in ansökan men rättegången är inte ännu. Tar tid nu i dessa tider

Papper på detta någon ?
Citera
2022-02-02, 15:46
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Kanske snus och blonderat hår? Låter lite landsort...

Nja med snus ,om det är med snus , är det nog valfri kulör papegoja-färgat hår och inte blonderat skulle jag tro isf.

Blonderat är tabu i dessa lesbiska kretsarna.

Det doftar för mycket "vit medelålders svennemedelklassman med makt" som pojkvän då om man är blonderad.

Däremot är psykisk ohälsa och hysteri ett plus för dom överst ovannämnda , tror dom , oavsett hemort när de vill föra fram sina argument på fyllan!

Nån som vet vad hen har för hårfärg , eller hade just då?
Senast redigerad av Erik Öst 2022-02-02 kl. 15:50.
Citera
2022-02-02, 16:03
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Nja med snus ,om det är med snus , är det nog valfri kulör papegoja-färgat hår och inte blonderat skulle jag tro isf.

Blonderat är tabu i dessa lesbiska kretsarna.

Det doftar för mycket "vit medelålders svennemedelklassman med makt" som pojkvän då om man är blonderad.

Däremot är psykisk ohälsa och hysteri ett plus för dom överst ovannämnda , tror dom , oavsett hemort när de vill föra fram sina argument på fyllan!

Nån som vet vad hen har för hårfärg , eller hade just då?

Hon var väl tydligen blond(erad), efter vad jag har förstått. Troligen en själsfrände med den där SSU-kvinnan som löpte amok på Crazy Horse i Stockholm för ett antal år sedan.

Varför du utgår från att det var en regnbågsfärgad "hen", vet jag inte :-)

Då borde det ha varit en "Butch"-regnbågshen i så fall, möjligen.
Citera
2022-02-02, 16:32
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Hon var väl tydligen blond(erad), efter vad jag har förstått. Troligen en själsfrände med den där SSU-kvinnan som löpte amok på Crazy Horse i Stockholm för ett antal år sedan.

Varför du utgår från att det var en regnbågsfärgad "hen", vet jag inte :-)

Då borde det ha varit en "Butch"-regnbågshen i så fall, möjligen.

Jag utgick inte från någonting och tror ingenting. Du skrev "Kanske snus och blonderat hår? Låter lite landsort..." och jag svarade bara ang blonderat hår och snus som inte går ihop, bara med testosteronstinna snusande hen!
Har ingen aning om hårfärgen men om det skulle stämma som du gissade ,med hårfärgen , lutar det åt en vanlig normal vardagsfylla med white trash! move on
Senast redigerad av Erik Öst 2022-02-02 kl. 17:17.
Citera
2022-02-04, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrypterad
Papper på detta någon ?
Papper? Kan väl inte finnas dörrens rättegången varit.....stig klart och tydligt i smålänningen att åklagare har lämnat in stämningsansökan så du får vänta tills det är klart. Sen får du själv bläddra i tidningarna för det klarar du väl själv?
Citera
2022-02-04, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper33
Papper? Kan väl inte finnas dörrens rättegången varit.....stig klart och tydligt i smålänningen att åklagare har lämnat in stämningsansökan så du får vänta tills det är klart. Sen får du själv bläddra i tidningarna för det klarar du väl själv?

Det var stämningsansökan jag menade men det kanske du inte fattar eller ?
Citera
2022-02-05, 22:42
Medlem
Citat:
Det var stämningsansökan jag menade men det kanske du inte fattar eller ?
Nog ingen som fattar när du skriver!! Skriv då vad det är du vill ha och inte (papper) på detta!!! Jag har den stämningsansökan,. Men när du är så otrevlig så kan du försöka fixa den själv. För jag tänker inte ge dig den nu. Är det någon annan som vill ha den så är det bara att höra av sig på meddelande. Alla utom Akrypterad är välkomna.
Citera
2022-02-06, 02:35
Bannlyst
Jag har fått tag i den.
Citera
2022-03-10, 17:30
Medlem
Citat:
https://www.smalanningen.se/2022-03-...skallade-polis

Du länkar betalsida, va dömdes hon till?
Citera
2022-03-10, 17:30
Medlem
Är det tjack inblandad?
Citera
2022-03-10, 18:18
Medlem
Från tidningen Smålänningen 9 mars 2022 16:02:

En Ljungbykvinna har nu dömts av Växjö tingsrätt för ett fall av skadegörelse och två fall av våld mot tjänsteman.

Kvinnan är i 30-årsåldern och händelsen utspelade sig på en uteplats i Ljungby i september 2021.

Den kvinna som nu har dömts hade druckit alkohol och var påverkad den kvällen i september då hon greps utanför ett uteställe i Ljungby.

Enligt kvinnans egen berättelse hade hon tidigare haft en konflikt med ordningsvakterna och hade gått fram till dem för att prata om det.

Vakterna hade avvisat henne och det gjorde henne så arg att hon sparkade till en glasruta som gick sönder.

En polispatrull tillkallades och när poliserna kom fram till kvinnan såg de att hon blödde kraftigt från sitt ena ben.

Vad som hände efter det säger sig kvinnan inte ha något minne av.

De två poliserna som kom till platsen har berättat att kvinnan först var lugn, men snabbt började göra motstånd genom att skrika saker, rycka med armarna, sparka med benen och kränga med kroppen.

Tidigt fick poliserna sätta handfängsel på henne och lägga henne ner på marken i väntan på ambulans med tanke på det skadade benet.

Så snart som den ena polisen släppte kvinnans ben som hon höll i, fick hon en spark som träffade i ansiktet.

Ytterligare en polispatrull anlände till platsen och det krävdes fyra poliser för att få in kvinnan i polisbilen. Hon försågs också med fotfängsel och spotthuva.

Kvinnan kördes till akuten i Ljungby, där hon fortsatte att göra motstånd. Alla fyra poliserna fick hålla fast henne för att läkaren skulle kunna undersöka henne. Läkaren ville egentligen sy vissa av skadorna, men det var inte möjligt på grund av kvinnans beteende, istället tejpades hon bäst det gick.

Efter det skulle hon köras till arresten och det var när poliserna skulle få in henne i bilen som hon också skallade en av dem.

Nu har Växjö tingsrätt dömt kvinnan för ett fall av skadegörelse och två fall av våld mot tjänsteman, med påföljden villkorlig dom med samhällstjänst 75 timmar. Hon förekommer inte sedan tidigare i belastningsregistret.

Hon kommer också att få betala skadestånd för den ruta hon sparkade sönder.
Citera
2022-03-10, 18:33
Medlem
KanDuInteCyklaElrs avatar
Citat:
Jag har fått tag i den.
Vill du dela med dig eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto