2022-01-16, 20:40
Medlem
Kommer nog ta årtionden, om inte århundraden, för världen att komma över pandemin.
Citera
2022-01-16, 21:07
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinninghead
Men vadå enbart gud sätter stopp? Finns det ingen tränad motståndsstyrka nånstans som snart börjar ha ihjäl en massa nyckelpersoner som Klaus, gates och de andra? En liten lönnmördarelit, terrorcell, snipers eller nåt annat? Skulle spelet vara över då ifall globalisternas frontfigur försvann?

Som säkerhetspolisen runt om i världen inte har någon koll om..? Det är inte alltid som i filmer min vän. Även om någon av ovannämnda personer skulle plockas bort, så finns det övriga som står och väntar i skuggan. Organisationen är mycket större än dessa välkända representanter. Dessutom är det delvis högre makter som har sin inblandning i elitens makt då dessa oftast har kopplingar till "ockultismen".
Hur stora och mäktiga de än må vara, så har de dock fortfarande varit begränsade av Gud. Om det återigen inte blir tillåtet från ovan, så kan eliten inte göra större förändringar i världen så fort de vill.
Att det ens händer en sådan global kaos som vi har sett hittills (och förvärras), är också ett tecken på att det som står skrivet inte är så långt borta längre: "Ty då skall det bli en så stor nöd att något liknande inte förekommit sedan världens begynnelse och aldrig mer skall förekomma. Och om inte den tiden förkortades, skulle ingen människa bli frälst. Men för de utvaldas skull kommer den tiden att förkortas."
Citera
2022-01-16, 21:08
Medlem
Opaques avatar
Föst kom Chem trails, vilket sades vara ett biologiskt vapen för att reducera befolkningen (The useless eaters) genom hemliga statliga program. Man sade sig veta att det fanns tankar installerade både på kommersiell och militärt flyg som tömdes ut i luften på åkrarna. En massdöd i svält genom att grödorna dog.

Sedan HAARP , som enligt vissa genier är kapabel att orsaka jordbävningar,översvämningar, kontrollera humöret på människor osv osv, genom elektromagnetiska vågor . Syfte : Masskontroll genom psykologiskt manipulering .

Sedan så fick vi 5G , som fick så småningom en dubbel användning. precorona så sades 5G vara utstuderade biologiska vapen som gjorde människor och djur sjuka. När corona kom som hängde man dessutom på egenskapen att 5g var behjälpligt för att sänka immunförsvaret så att detta (labbvirus,såklart) kunde sprida sig lättare.

Det var bara ett axplock.

När vi dessutom har flat earthare, månlandningsskeptiker, kristallkäringar,elöverkänsliga, så känner jag mig rätt försäkrat om att T.S. fantasi har skenat iväg när han påstår att ett covidpass i framtiden ska avgöra om du får äta eller inte eller t.o.m
Citera
2022-01-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Klaus Schwab, författare av boken "Covid-19, The Great Reset

https://www.amazon.com/COVID-19-Grea.../dp/2940631123

https://www.weforum.org/great-reset/

Hans plan(eller deras, han är deras främsta representant) var att få in alla i sitt nya system genom sprutorna. Ett digitalt ID-Kort, som möjliggör att du kontrolleras via regelbundna injektoiner för all framtid. Vägrar du sprutan? Då dör du av svält(kan inte medverka i samhället, låst konto osv). Säger du fel sak? Då får du dödssprutan, det vet alla, tillslut. Du blir en etta eller en nolla. 1-0. Binär kod som kan programmeras hur fan han vill.

"Det tror jag inte på" tänker idioterna, men det spelar väl förfan ingen roll vad de tror. Att möjligheten FINNS är det viktiga här. Vill man medverka till att upprätta ett sånt system? Ta sprutan.

All gammelmedia var köpt. Alternativmedierna som Joe Rogan och Bitchute(ocensurerad plattform)vann, för där kom sanningen tillslut ut. Viruset var en bluff, inte alls så farligt som det blåstes upp. Det var vanliga förkylningen i ny skepnad som skördade en del offer, visst, men det var inte så viktigt. Det viktiga var att folket(fåren) var rädda för viruset så att de tog sprutorna, men sprutorna gjorde ingen nytta utan sänkte bara immunförsvaret så att du dör fortare?

De som fattade vägrade ta sprutorna. "Antivaxarna" som hängdes ut som några galningar. Hur de än pressade med skrämselpropaganda och sprutor, så skyddades dessa av mänskliga rättigheter och domstolar. Det gick inte att få in sprutan i alla, så Klaus tvingades tillslut ge upp. Inget Digitalt ID betyder ingen kontroll, ingen "reset". Då måste det bli en annan form av "reset" istället, för det är för mycket människor på jorden, vilket de har konstaterat i över 30 år.. (FB) Vad säger Eliten om överbefolkningen? Några skrämmande citat.

Så nu har han en ny plan. En mindre attraktiv, men "nödvändig", "The great reset"

Ryssland. Kärnvapenkrig. Gömma sig i sin bunker på antarktis och utplåna alla andra.

Hejjar du på? Ska vi gå med i NATO och få en "nuke" av Ryssland som Välkomstpresent? Magdalena Andersson vill det. Hon är medlem i WEF hon med, såklart: https://www.weforum.org/people/magdalena-andersson

Hon har redan en "cublcle" i Antarktis tillsammans med sin familj. De som får "covid" behöver åka dit helt enkelt, för att ha en ursäkt att vara ifrån rampljuset.

Bra teori? Eller VERKLIGHET!!! VAKNA FÖRFAN!!!
"Att möjligheten finns" 🤣👌

Möjligheten finns att du är helt ensam i universum, alla intryck av andra är fantasier som din ensamma själ sysselsätter sig med.

Med din logik så borde man ju bara lägga sig ner och dö?
Citera
2022-01-16, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Det finns idag ingenting som pekar på att Klaus och Agenda 2030 förlorat. 80% har tagit sprutorna i Sverige. Det är troligtvis mer än man hoppats på.

Att uppvaknandet nu sker har inget med oss foliehattar att göra. Vi har levererat överväldigande underlag länge men det är först när kontrollerad media vänder som befolkningen råkar vakna.

Uppvaknandet är kontrollerat. MSM svänger innan majoriteten upptäcker vaccinens effekter och hoppas på så vis behålla förtroende. Eller är denna delen av planen klar och nästa steg startar nu. Vänd befolkningar mot regeringar som offras.

Nej inga 80% har tagit sprutorna i Sverige, det är märkligt att du som är vettig i övrigt inte kan förstå att dessa siffror är rent bullshit och propaganda.
Räcker bara att se hur lite folk som går på ishockey för att förstå att det är betydligt fler än 20% som inte har tagit giftsprutorna...
Citera
2022-01-16, 21:49
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Nej inga 80% har tagit sprutorna i Sverige, det är märkligt att du som är vettig i övrigt inte kan förstå att dessa siffror är rent bullshit och propaganda.
Räcker bara att se hur lite folk som går på ishockey för att förstå att det är betydligt fler än 20% som inte har tagit giftsprutorna...

Jag har också väldigt svårt att se 80% men har inga belägg.

Om min teori kring vaccinen stämmer så är de inte nöjda och kommer inte att lägga sig så här lätt.

Med tanke på länder som ligger före oss kommer vi att se effekter framöver. Vi kommer att märka det i familj och bland bekanta men främst i överdödligheten såvida statistiken inte mörkas.

Det är viktigt att vi identifierar vad dessa sprutor faktiskt är för steget till tuffa åtgärder är inte långt borta.

Pusta inte ut. Allé man till häst.
Citera
2022-01-17, 06:05
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Du har kommit på något. Varför registrera de vaccinerade i ett register när det bara är att besöka en ishockeymatch för att avgöra hur stor andel av Sveriges befolkning som har tagit sprutan.
FHM borde rekrytera dig så att du kan ställa allt till rätta.
Citera
2022-01-17, 06:56
Medlem
JustTheFactss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Du har kommit på något. Varför registrera de vaccinerade i ett register när det bara är att besöka en ishockeymatch för att avgöra hur stor andel av Sveriges befolkning som har tagit sprutan.
FHM borde rekrytera dig så att du kan ställa allt till rätta.

Detta register, finns det att tillgå så att man kan avgöra om siffrorna stämmer på något vis? Kanske genom att gå igenom namnen?
Citera
2022-01-17, 07:09
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheFacts
Detta register, finns det att tillgå så att man kan avgöra om siffrorna stämmer på något vis? Kanske genom att gå igenom namnen?
Jag vet inte om du skojar men namnen får du inte veta. Det finns fortfarande patientsekretess. Men om du misstänker att det finns de som är registrerade och som inte är vaccinerade så uppmanar jag dig att anmäla det.
Citera
2022-01-17, 07:11
Medlem
JustTheFactss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag vet inte om du skojar men namnen får du inte veta. Det finns fortfarande patientsekretess. Men om du misstänker att det finns de som är registrerade och som inte är vaccinerade så uppmanar jag dig att anmäla det.

Och om jag misstänker att siffrorna inte stämmer av annan anledning? Kanske att det finns betydligt färre namn än siffrar vill mena, eller att många namn inte finns i verkligheten, eller pekar på personer som kanske inte är vaccinerade?
Citera
2022-01-17, 07:18
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheFacts
Och om jag misstänker att siffrorna inte stämmer av annan anledning? Kanske att det finns betydligt färre namn än siffrar vill mena, eller att många namn inte finns i verkligheten, eller pekar på personer som kanske inte är vaccinerade?
Återigen. anmäl det. Om dina misstankar är sanna vore det illa. Men jag misstänker att du inte kommer att lita på slutsatserna från en utredning om de inte stämmer överens med dina misstankar. Jobbigt läge.
Citera
2022-01-17, 07:51
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
om det är till för riskgrupper så ska man väl inte tvinga hela världen att det
Absolut precis som jag skrev. Läkemedelsbolagen vill ju dock tjäna sina pengar så då hetsar man till att alla ska ta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in