2022-02-27, 04:19
Medlem
Varför skall de komma hit till en muslimsk skithåla
Citera
2022-02-27, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Varför tycker ni att Sverige ska översvämmas med ickesvenkar?
Läs mitt tidigare svar på din förra fråga
Citera
2022-02-27, 09:40
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Hur Svenska är de i Gammelsvenkby tex? Vill du inte ta emot dom heller? Dom är fan mer värda Sverige än dig! dom har för fan sedan 1721 hållit igång Svenska traditioner och svenska språket i ett annat land!!!

Skicka genast hem mena-slöddret och ersätt dom med hederliga människor som dessa. Det är mitt förslag. Förbannat trött på gapiga och bortskämda "flyktingar".
Citera
2022-02-27, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Hur Svenska är de i Gammelsvenkby tex? Vill du inte ta emot dom heller? Dom är fan mer värda Sverige än dig! dom har för fan sedan 1721 hållit igång Svenska traditioner och svenska språket i ett annat land!!!

Om dom ta sej Sverige bör dom får sin asylsak prövad om du kan bevisa att Sverige är första säkra land. Dom flesta rensade ut när Vänsterpartiet Kamrat Stalin styrde över CCCP.
Citera
2022-02-27, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Skicka genast hem mena-slöddret och ersätt dom med hederliga människor som dessa. Det är mitt förslag. Förbannat trött på gapiga och bortskämda "flyktingar".

Om vi rensade Sverige på sand och vanliga negrer, då skulle Sverige har råd och även möjlighet att ta emot dessa riktiga flyktingar ifrån Ukraina. Rätt sorts invandring gör att Sverige gå framåt.
Citera
2022-02-27, 11:01
Medlem
Som många föreslagit, skicka hem de grupper av socoieokonomiska migranter och kriminella från Afrika och Mellanöstern för att istället ta emot ukrainare. Visst är jag införstådd med att inte alla ukrainare är hederliga eller riskerar att bli utslagna socialfall, men jag föredrar hellre människor från Europa som är kulturellt assimilerbara jämfört med de drägg som kommer från de nedre regionerna.
Citera
2022-02-27, 11:06
Medlem
cerns avatar
Hur kommer det sig att Sverige INTE vill ta emot barn och kvinnliga flyktingar från Ukraina men gärna öppnar upp för manliga afghaner?
Citera
2022-02-27, 11:07
Medlem
Min känsla är att flyktingar från Ukraina mest nu flyr från striderna. Beroende på hur länge kriget varar så kommer nästan alla att återvända hem.

Det känns inte heller som att det blir ett evighetskrig såsom i många andra länder som ju egentligen bara fallit ner i en ofantligt djup kriminalitet som aldrig tar slut.
Citera
2022-02-27, 11:11
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur kommer det sig att Sverige INTE vill ta emot barn och kvinnliga flyktingar från Ukraina men gärna öppnar upp för manliga afghaner?
Afghaner har mycket godare mat!
I Ukraina är allt sönderkokt och grått.
Blä!
Citera
2022-02-27, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Fega opatriotiska människor, som flyr från sina hemländer när problem uppstår, istället för att stanna och slåss för sitt land, skall aldrig välkomnas. Det gäller oavsett om de är ukrainare, somalier, irakier eller ryssar. Däremot skall naturligtvis duktiga och välutbildade ukrainare välkomnas som arbetskratftsinvandrare.

Männen tycks i hög grad stanna och slåss.

I detta fall är det främst kvinnor och barn som flyr.
Citera
2022-02-27, 12:19
Medlem
"Över 368 000 personer har hittills flytt från Ukraina till grannländerna, skriver FN:s flyktingkommissariat (UNHCR) på Twitter."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/fn-fler-%C3%A4n-368-000-personer-har-flytt-ukraina/ar-AAUmR8F?li=BB13lZo5

368 000 det är väl vad sverige brukar ta emot på 3 år?

apropå kvinnor och barn och inga män mellan 18 och 60 år är det flyktingar som man ser till vänster på bilden?

tycker mer det ser ut som flyktingarna sverige brukar ta emot?
Citera
2022-02-27, 12:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Om vi rensade Sverige på sand och vanliga negrer, då skulle Sverige har råd och även möjlighet att ta emot dessa riktiga flyktingar ifrån Ukraina. Rätt sorts invandring gör att Sverige gå framåt.

Politikerna i detta land arbetar mot folket. Varför de är så elaka vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in