2022-01-15, 10:07
Medlem
Dentistlakares avatar
Som rubriken hur lätt har ni med FB dase och få kontakt och ligg? Typ på instagram, tinder, facebook, snapchat
Citera
2022-01-15, 10:13
Medlem
Är ganska grov men det har inte hjälp mig alls. Är ju inte så att kvinnor har röntgensyn precis och man kan ju skriva vad fan som helst över nätet.

Har däremot fått några trevliga kommentarer när man väl träffats.

Men den här peniscentrismen är löjlig. Det spelar knappt någon roll så länge du inte har micropenis. Dagens ungdomar är porrskadade delux.
Citera
2022-01-15, 10:15
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Inte för inte som dickpic är en grej.
Citera
2022-01-15, 10:21
Medlem
dickpicks är väl inte så mycket av en grej längre.

och det var bara vidrigt, oombett.
Citera
2022-01-15, 10:34
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
dickpicks är väl inte så mycket av en grej längre.

och det var bara vidrigt, oombett.

haha jag har aldrig blivit tillfrågad om att skicka dickpic....

jag får alltid fråga efter ett tags konverserande, "får man fresta med en kukselfie i afton?"
Citera
2022-01-15, 11:35
Medlem
swebarbs avatar
funkar nog inte så bra om du inte ser ok ut i ansiktet.. so what om du har en mega kuk men värdelöst ansikte? nog inte så bra..
Citera
2022-01-15, 11:43
Medlem
Vet du inte vad som sägs bland oss tjejer och kvinnor? Desto större, desto svårare att hålla ståndet. Och så har det sagts i alla tider, så det är inget nytt. Och nej, vi är INTE intresserade av dina bedrifter och din storslagenhet.

Och varför bara fokusera på dig själv? Du glömmer väl inte tjejen?
Senast redigerad av faquile781 2022-01-15 kl. 11:50.
Citera
2022-01-15, 19:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
funkar nog inte så bra om du inte ser ok ut i ansiktet.. so what om du har en mega kuk men värdelöst ansikte? nog inte så bra..

Som negrer då kanske?
Citera
2022-01-16, 14:52
Medlem
Zedz24403s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Tror det beror på tjejens ålder / mognad. I yngre dagar tror jag att böde jag själv och tjejkompisarna tänkte på om en kille var "söt" vilket oftast handlade om ansiktet.
Men med tiden, I lite mer vuxen ålder tänker man mer på helheten.

I yngre år hade man ju ingen erfarenhet heller. Men sen har man ju insett att det set sexuellt behöver fungera, vilket man oftast inte ser från början.

Som yngre tänkte man inte så mycket på sex eller så antog man bara att det skulle fungera per automatik. Sedan har man märkt att det inte visade sig vara så enkelt. Man har helt enkelt lärt sig att man behöver hitta någon man passar med, snarare än att hitta den som har sötast ögon.
Citera
2022-01-16, 15:02
Medlem
Zedz24403s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Som rubriken hur lätt har ni med FB dase och få kontakt och ligg? Typ på instagram, tinder, facebook, snapchat

Skulle tro att det beror på vilka tjejer han söker. Nätta gulle tjejer blir säkert livrädda och väljer någon söt Justin Bieber koipa med noll drift.

Om han istället söker desperata nyblivna MILF singlar blir han nog mycket mer poppis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in