2006-06-16, 12:08
Medlem
D3ans avatar
Tänkte dra på mig min engelska landslags träningströja alltså långarmad med dragkedja kan väl kallas uppvärmningströja, hur som helst hur ser ni på saken skulle ni bli provocerade i dagar som dessa när mötet närmar sig ?
finns de risk för jobbiga kommentarer med mera ?

vad tror ni ?
Citera
2006-06-16, 12:10
Medlem
Quorthons avatar
Jag älskar england och deras landslag, skulle inte bli provocerad
Citera
2006-06-16, 12:11
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
Tänkte dra på mig min engelska landslags träningströja alltså långarmad med dragkedja kan väl kallas uppvärmningströja, hur som helst hur ser ni på saken skulle ni bli provocerade i dagar som dessa när mötet närmar sig ?
finns de risk för jobbiga kommentarer med mera ?

vad tror ni ?
jag tror inte någon skulle bli speciellt irriterad idag. Nu känns det väl lite som att Sverige och England är bröder som går vidare tillsammans och att matchen på Tisdag är viktig, men inte så viktig att man ser engelsmännen som fiender på samma sätt som man såg på Paraguay igår.

Men jag undrar mest varför du har en engelsk landslagsträningströja och inte en svensk landslagsträningströja? rebell?
Citera
2006-06-16, 12:14
Medlem
fnuskes avatar
Tråkiga kommentarer? Tja, det kommer väl starta ett par diskussioner men tror inte det blir något otrevligt av det.

Vad skulle syftet vara om inte för att provocera? Säger du kommer göra det bara för att du tycker att den är snygg, så ljuger du för dig själv. Nej, det är bara acceptera att du vill ha provokation hos din medmänniskor, inget fel med det, svenskar är ju så förbannat tråkiga så vad som helst som provocerar dom till att engagera sig i konversation är ett bra tingest. Hymla inte med din motivation för att göra det dock.
Citera
2006-06-16, 12:17
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Men jag undrar mest varför du har en engelsk landslagsträningströja och inte en svensk landslagsträningströja? rebell?

Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Tråkiga kommentarer? Tja, det kommer väl starta ett par diskussioner men tror inte det blir något otrevligt av det.

Vad skulle syftet vara om inte för att provocera? Säger du kommer göra det bara för att du tycker att den är snygg, så ljuger du för dig själv. Nej, det är bara acceptera att du vill ha provokation hos din medmänniskor, inget fel med det, svenskar är ju så förbannat tråkiga så vad som helst som provocerar dom till att engagera sig i konversation är ett bra tingest. Hymla inte med din motivation för att göra det dock.

Enkelt svar jag är född i england har engelska föräldrar flyttade dock till sverige när jag var liten och nej de är inte för att den är snygg även om den är de, eller för att jag vill provocera utan för att jag är därifrån, och håller på england frågan var om de var nån bra idé att visa de öppet
Citera
2006-06-16, 12:17
Medlem
Bungies avatar
Jag hade på min engelska landslagströja igår på dagen, fick ett par kommentarer hur jag vågade ha den på mig och dylikt. Så jag skulle absolut inte bli provocerad, tvärtom.
Det är bara olyckligt att Sverige och England hamnade i samma grupp.

Den är även väldigt snygg
Citera
2006-06-16, 12:21
Medlem
fnuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
Enkelt svar jag är född i england har engelska föräldrar flyttade dock till sverige när jag var liten och nej de är inte för att den är snygg även om den är de, eller för att jag vill provocera utan för att jag är därifrån, och håller på england frågan var om de var nån bra idé att visa de öppet

Då är det bara köra på. Tror inte någon knackar dig lika lite som folk tråkar snorungar i Brasilien tröjor.
Citera
2006-06-16, 12:26
Medlem
broderdebs avatar
Jag skulle bli lite provocerad men mest bara för att du är en sån typisk djurgårdare. Anglofilwhigger liksom. Gör du "whankertecken" också?
Citera
2006-06-16, 12:37
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broderdeb
Jag skulle bli lite provocerad men mest bara för att du är en sån typisk djurgårdare. Anglofilwhigger liksom. Gör du "whankertecken" också?
ok med risk för att bli lite OT nu men jag är uppväxt i malmö och självklart är MFF i mitt hjärta om vi nu ska prata svenska lag, bor dock nu i sthlm sen 10 år tillbaks så ja de är ju lite knepigt men nä djurgårdare är jag inte.

Anglofilwhigger, "whankertecken" ?
kan du eller någon annan utveckla ?
Citera
2006-06-16, 12:46
Medlem
Bä$tuzs avatar
Englandströja är aldrig fel!
Citera
2006-06-16, 12:50
Medlem
Ahruons avatar
I stora delar av Stockholm/Sverige är det farligare att ha på sig Sverigetröja...
Citera
2006-06-16, 12:54
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Vi svenskar är inte lika lättprovocerade som muslimer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in