2022-08-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Håller med om att målskillnad är intressant. Djurgårdens siffror är väldigt bra, nu har Hammarby faktiskt närmat sig. Häcken har alldeles för mycket insläppta mål. AIK är som vanligt….
AIK har snart släppt in lika många som de brukar göra på en hel säsong.
Citera
2022-08-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/JonathanLevi_/st...23440325984261

Levi PISSAR på Bajen.

Jag är blockad av Thapper för jag påpekade att han var ginger...... Komiker är för lättkränkta.
Citera
2022-08-09, 20:47
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Fick man ut minst 4 mille för Markovic? Vad är det GBG ser isåfall som ingen annan ser?

Ingen aning om vad han går för, men man får väl förutsätta att siffran låg där någonstans ja, så att man fick tillbaka det man gav för honom. Annars är det ju en bisarr försäljning att göra nu.

Du får fråga Stig Thorbjörnsen vad det är han ser. Det var ju han som pekade ut Markovic för Peking, och tidigare i år bytte han jobb till att bli huvudscout i just Göteborg istället...

Det enda jag vet om Markovic är vad han visat i Peking, och noll och inget av det jag sett har motiverat värvningen. Sen hade han fina stats i norska superettan, men det är just det också - norska superettan.
Citera
2022-08-09, 20:48
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Lokala förmågan Marcus Thapper tweetade skämtsamt om att vara fotbollsspelaren Jonathan Levis talesperson varpå judiska twitteranvändare messade Marcus Thapper, känd från Tuttosvenskan, om att Levi ska spela i "israels" landslag.

I samband med detta gör Levi en "quote-tweet" där han hyllar Thapper och i den tråden gör han sig rolig över den irakiske landslagsmannen Mohanad Jeahze och hans incident i Hammarby.

På den vägen är det och sedan tar diffen upp det på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Inget, bara svar på vad ngn annan skriver i tråden.

Tack, fattar dock fortfarande inte mer än att jag inte fattar. Kul dock att han officiellt hånar jääzes skitbeteende (och klubbens hantering av situationen?).

JJ:s intervju före matchen mot Sundsvall var nästan lika genant att bevittna som Faddes stand up hos Aschberg. Respekt till de som buade dock.
Citera
2022-08-09, 20:53
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Tack, fattar dock fortfarande inte mer än att jag inte fattar. Kul dock att han officiellt hånar jääzes skitbeteende (och klubbens hantering av situationen?).

JJ:s intervju före matchen mot Sundsvall var nästan lika genant att bevittna som Faddes stand up hos Aschberg. Respekt till de som buade dock.
Det var rätt av de som buade, jag var dock inte på den matchen. Förhoppningsvis blir han såld för 20M+.

Han vill ut och vi vill sälja. En win-win-situation av hela debaclet till slut.
Citera
2022-08-09, 20:57
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Det var rätt av de som buade, jag var dock inte på den matchen. Förhoppningsvis blir han såld för 20M+.

Han vill ut och vi vill sälja. En win-win-situation av hela debaclet till slut.

Då bör han nog börja med att förlänga sitt kontrakt. Det hade varit en intressant plot twist.
Citera
2022-08-09, 21:04
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Då bör han nog börja med att förlänga sitt kontrakt. Det hade varit en intressant plot twist.
För mig får han gärna bli en ny Hella, en gång är ingen gång vilket många fiender i tråden känner till.

Trotjänare skall alltid hyllas.

Tyvärr har nog det skeppet seglat, eller snarare den roddbåten roddats iväg under falskflagg.

Det finns en ny härjning imorgon och den tar vi emot med glädje.

Artificial Hardship. Glassen 88:an.
Citera
2022-08-09, 21:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

JJ:s intervju före matchen mot Sundsvall var nästan lika genant att bevittna som Faddes stand up hos Aschberg.

Vad sa surgubben?
Citera
2022-08-09, 21:21
Medlem
bagarn29s avatar
Det som svider mest är att tre plastlag ligger först i allsvenskan. Att MFF ligger sexa orkar jag inte reagera på. Det är inget att höja på ögonbrynen för, de är för tillfället bättre.

Glöm guld och gå för en topp treplats och spela in yngre förmågor. Det är nog ett överkomligt krav.
Citera
2022-08-09, 21:24
Medlem
Den där Jeahze, vilket namn egentligen. Ej heller direkt stilig.
Tänk om man hade så mycket pengar i en klubb så att man bara struntade i honom. Du vill inte spela, nähä. Ok, då vet vi. Sitt där då, pulver!
Bara för att lära alla andra att så gör man inte.
Citera
2022-08-09, 21:35
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vad sa surgubben?

Intervjun började med en fråga om Jääze och varför han inte var ute och värmde på plan.

JJ:s svarade osammanhängande med något som avslutades med ”men nu ska vi väl snacka fotboll?”.

”-Nej, den här intervjun handlar om Jaehze” säger programledaren i Discovery.

”Åfan” svarar JJ med sinnesnärvaro och känsla för tid och rum som denna snubbe:

https://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs
Senast redigerad av London 2022-08-09 kl. 21:38.
Citera
2022-08-09, 21:57
Medlem
OvissFramtids avatar
Jag får väl säga det som kanske några tänker...angående Malmös nyförvärv...fler som tycker han ser lite äldre ut än 24 år?

Gjorde en liten efterforskning och hittade detta klippet från när han spelade i "Dreams FC" i hemlandet, över 5 år gammalt klipp där han alltså ganska nyligen fyllt 19 (tycker han ser ut som minst 23 i det klippet):

https://www.youtube.com/watch?v=YxTbWQ_lKvk

I detta klipp är han 18 och ska fylla 19:

https://www.youtube.com/watch?v=jkhJnEQY7uw

Tycker han har väldigt grova drag för att vara 19. Högt hårfäste, kraftig stubb/skägg.

Jag är mycket skeptisk och gissar på vad som kommer hända närmsta tiden. Det blir ingen succé med Lomotey på mittfältet. Inom några matcher lär det synas att han egentligen är 4-5 år äldre än 24. Kanske runt 30 eller till och med lite äldre. Han blir skadad, missar massa matcher och den sedvanliga paniken kring mittfältet blossar upp igen. Vill någon sätta emot? Tror vi kommer tappa ytterligare en del poäng under hösten under AG och tillsist skitar AG på sig och tillsätter en ny tränare för att han inte vill mista jobbet som sportchef när bluffen väl är synad. Det kanske sker snarare än vi tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in