2022-02-07, 08:59
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ni är inte efter, ni har de senaste 10 åren halkat efter med 16,1 miljoner euro, oavsett dagsläget. Ni är en parentes i Svensk fotboll.
Du borde jämföra nuvarande eget kapital snarare än 10 år gamla försäljningssiffror. Tänker inte förklara varför.
Citera
2022-02-07, 09:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Du borde jämföra nuvarande eget kapital snarare än 10 år gamla försäljningssiffror. Tänker inte förklara varför.

Det var inte vad du själv skrev så det är helt irrelevant i den här diskussionen. Läs nedan text och försök förstå vad jag svarade på. Jag har faktiskt ingen aning angående 1, 2 eller 3 men jag gissar på att ni har bättre än oss på 1 och 2 även om ni säljer vip-loger i klacken samt säljer ut virtuella delar av planen och har mobiltifon.

från randen till konkurs till att vara bättre än er på 1. Publikintäkter, 2. Merchintäkter 3. Sponsorintäkter och slutligen 4. Spelarförsäljningsintäkter
Citera
2022-02-07, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det var inte vad du själv skrev så det är helt irrelevant i den här diskussionen. Läs nedan text och försök förstå vad jag svarade på. Jag har faktiskt ingen aning angående 1, 2 eller 3 men jag gissar på att ni har bättre än oss på 1 och 2 även om ni säljer vip-loger i klacken samt säljer ut virtuella delar av planen och har mobiltifon.

från randen till konkurs till att vara bättre än er på 1. Publikintäkter, 2. Merchintäkter 3. Sponsorintäkter och slutligen 4. Spelarförsäljningsintäkter
Vet inte om du spelar dum, men vi avslutar där. Fundera lite nästa gång innan du kommer med invändningar.
Citera
2022-02-07, 09:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Vet inte om du spelar dum, men vi avslutar där. Fundera lite nästa gång innan du kommer med invändningar.

Hur långt bakåt får man räkna för att vara ett autistiskt särbarn som dig? En värvning bakåt? Är det Amoo som gjort att du blivit våt i trosan? Ni är mer än 16 miljoner euro sämre än oss i spelarförsäljningar de senaste 10 åren. Att ni har steppat upp rejält de senaste fråntar inte att ni fortfarande är efter.
Fundera lite nästa gång du ska ut och tangentbordskriga.
Citera
2022-02-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har haft turen att träffa honom i en sportaffär i Oxie. Jag vill minnas att han såld målvaktshandskar av eget märke. Han var som vem som helst ingen diva som vissa av dagens spelare.
Har Oxie haft en sportaffär haha?
Citera
2022-02-07, 09:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Har Oxie haft en sportaffär haha?

Jodå, det är längesen. Ca 30-35 år sedan.
Citera
2022-02-07, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jodå, det är längesen. Ca 30-35 år sedan.
Haha där ser man..flytta till Oxie för 2 år sedan ,och otrolig död by haha,
Citera
2022-02-07, 16:20
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Skönt att Taha Ali nu är officiellt klar. Jag tror att han kommer ha lekstuga i Allsvenskan på samma sätt som i Superettan.
Citera
2022-02-07, 18:26
Medlem
Needs.more.brandys avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsv...analen_nyheter

Citat:
Fanns det intresse från andra allsvenska klubbar?
"- Ja. Det var så som det kanske står i media, Malmö och Göteborg, men HIF var det rätta."
Citera
2022-02-07, 19:55
Medlem
haha, ja, står det i media måste det ju vara så
Citera
2022-02-07, 20:33
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
https://www.fotbollskanalen.se/allsv...analen_nyheter

Ja, svårt val. Sjunde alternativ i MFF eller storstjärna i Heif.
Citera
2022-02-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Ja, svårt val. Sjunde alternativ i MFF eller storstjärna i Heif.
Det hade blivit en värvning likt Gall..en bra säsong i en mellanklubb på lägre nivå blir hypad som de värsta.
Men otroligt orolig att ens MFF fundera på denna bana ,..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in