2006-06-16, 11:22
Medlem
Jag undrar om det finns möjlighet att se hela sveriges match nu i efterhand. TV4 kör ju inga repriser.

Sen undrar jag om någon vet någon engelsk site där du kan se hela matchen eller höjdpunkterna?
Citera
2006-06-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Jag undrar om det finns möjlighet att se hela sveriges match nu i efterhand. TV4 kör ju inga repriser.

Sen undrar jag om någon vet någon engelsk site där du kan se hela matchen eller höjdpunkterna?

www.mininova.com har jag laddat båda sveriges matcher ifrån, men de har USAs sändningar och inte de engelska.

Det finns de engelska sändningarna också men det går väldigt långsamt att ladda ner just nu. Den amerikanska versionen för Paraguay matchen finns inte ännu.
Citera
2006-06-16, 16:56
Medlem
Fast nu går Paraguaymatchen i 500kb/sek så nu kan man inte klaga på att det gåt långsamt.
Citera
2006-06-18, 14:09
Medlem
Fobias avatar
Finns det något mer ställe? Mininova ska man betala på...
Finns matcherna med svensk kommentator någonstans?
Citera
2006-06-18, 14:21
Medlem
the head honchos avatar
www.mininova.org
Citera
2006-06-18, 14:54
Medlem
fel
Citera
2006-06-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
www.mininova.org
sorry, mininova.org ska det självklart vara och inte det jag skrev.
Citera
2006-06-18, 17:23
Medlem
Verves avatar
http://www.fbtz.com/forum/

Finns matcher från Brittisk tv här om man inte orkar höra Amerikaner snacka skit i 90 minuter.
Citera
2006-06-18, 17:51
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verve
nte orkar höra Amerikaner snacka skit i 90 minuter.
OMG, orkade se första 9 minuterna av Para-Sverige sen gav jag upp. Vilka clowner på ESPN asså, pratar om Ibrahimovic som spruta in mål och gav Juventus titeln detta år. Om Trinidad som klarat 0-0 mot Sverige och 0-1 mot England, om Kongo Kim som kanske blir uppsnappad av en storklubb ifall han gör väl ifrån sig i VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in