2022-01-14, 00:59
Medlem
OneTaps avatar
tja. e as trött men kan inte sova så skriver kanske slarvigt men de får va så. men iaf så undrar ja om de går o få manligare händer på nå vis? asså den komplimangen ja får höra mest att ja har fina händer men har typ blivit nojjig att dom e bögiga eller nåt. typ nyss chatta ja med en brud o mina föräldrar va visserligen efterblevna nog o ge mig ett androgynt namn men sa till henne att ja va kille. o sen efter en timme snappa ja en bild där ja gjorde tummen upp o hon svara typ med "yes girllll". fråga varför hon trodde ja va tjej o hon sa nå bullshit först men sen skrev hon "assumed that hand belonged to a girl ig lol". lixom wtf blocka henne på direkten. o har korta naglar o inge nagel lack eller nå skit. de e typ ben strukturen eller nåt som e tjejig. men går de o fixa så man får manligare händer? borde ja börja snickra eller nåt? eller göra typ muskel övningar så man får biffiga händer?
Senast redigerad av OneTap 2022-01-14 kl. 01:29.
Citera
2022-01-14, 01:10
Bannlyst
Börja slåss!
Citera
2022-01-14, 01:14
Medlem
savagemamiis avatar
Har du lust att lägga upp bild på dina händer?
Citera
2022-01-14, 01:16
Medlem
Medusa12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. e as trött men kan inte sova så skriver kanske slarvigt men de får va så. men iaf så undrar ja om de går o få manligare händer på nå vis? asså den komplimangen ja får höra mest att ja har fina händer men har typ blivit nojjig att dom e bögiga eller nåt. typ nyss chatta ja med en brud o mina föräldrar va visserligen efterblevna nog o ge mig ett androgynt namn men sa till henne att ja va kille. o sen en timme snappa ja en bild där ja gjorde tummen upp o hon svara typ med "yes girllll". fråga varför hon trodde ja va tjej o hon sa nå bullshit först men sen skrev hon "assumed that hand belonged to a girl ig lol". lixom wtf blocka henne på direkten. o har korta naglar o inge nagel lack eller nå skit. de e typ ben strukturen eller nåt som e tjejig. men går de o fixa så man får manligare händer? borde ja börja snickra eller nåt? eller göra typ muskel övningar så man får biffiga händer?

De är ju positivt att ha tjejig händer skulle jag hävda. Bättre att ha det än ett par håriga händer med avbitna naglar. Det finns många tjejer nuförtiden som inte vill bli pullade om man inte har fräshcha händer. Var nöjd med dom.
Citera
2022-01-14, 01:26
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa12
De är ju positivt att ha tjejig händer skulle jag hävda. Bättre att ha det än ett par håriga händer med avbitna naglar. Det finns många tjejer nuförtiden som inte vill bli pullade om man inte har fräshcha händer. Var nöjd med dom.

Smaken är förvisso som baken, men jag skulle nog säga att majoriteten av alla kvinnor vill ha män med stora/grova/seniga händer, typ hantverkarhänder. Sedan är det förvisso sant att de föredrar att man tvättar sig innan kvällens petting.

Till TS: Du är inte så gammal va? Jag minns att jag inte kunde säkra AK-5an utan attvrida på handen när jag gjorde lumpen, men nu går det hur lätt som helst.

Händerna blir större och grövre med åldern, men om du inte har ett hantverkaryrke eller liknande kan du träna mycket dragövningar på gym, träna med grippers osv, det går faktiskt ganska snabbt att få manligare händer.
Citera
2022-01-14, 01:32
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Smaken är förvisso som baken, men jag skulle nog säga att majoriteten av alla kvinnor vill ha män med stora/grova/seniga händer, typ hantverkarhänder. Sedan är det förvisso sant att de föredrar att man tvättar sig innan kvällens petting.

Till TS: Du är inte så gammal va? Jag minns att jag inte kunde säkra AK-5an utan attvrida på handen när jag gjorde lumpen, men nu går det hur lätt som helst.

Händerna blir större och grövre med åldern, men om du inte har ett hantverkaryrke eller liknande kan du träna mycket dragövningar på gym, träna med grippers osv, det går faktiskt ganska snabbt att få manligare händer.
ne e 19 kanske e som du säger men skulle va fett nice om de gick o fixa manligare händer endå :P hitta nån PDF online med hand tränings övningar ska testa de i nån vecka o se om de blir bättre =)
Citera
2022-01-14, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. e as trött men kan inte sova så skriver kanske slarvigt men de får va så. men iaf så undrar ja om de går o få manligare händer på nå vis? asså den komplimangen ja får höra mest att ja har fina händer men har typ blivit nojjig att dom e bögiga eller nåt. typ nyss chatta ja med en brud o mina föräldrar va visserligen efterblevna nog o ge mig ett androgynt namn men sa till henne att ja va kille. o sen efter en timme snappa ja en bild där ja gjorde tummen upp o hon svara typ med "yes girllll". fråga varför hon trodde ja va tjej o hon sa nå bullshit först men sen skrev hon "assumed that hand belonged to a girl ig lol". lixom wtf blocka henne på direkten. o har korta naglar o inge nagel lack eller nå skit. de e typ ben strukturen eller nåt som e tjejig. men går de o fixa så man får manligare händer? borde ja börja snickra eller nåt? eller göra typ muskel övningar så man får biffiga händer?

Min gammelmorbror hade de grövsta gorillahänder jag någonsin sett (och antagligen kommer att få se). De fick han genom att syssla med skitjobb (utan handskar såklart) hela livet. Dra betor, lossa vagnar och annan skit. Bli ekologisk bonde och gör allt på "det gamla goda sättet" är mitt råd. Det kommer inte att ske över en natt dock.

Du måste vara medveten om att det medföljer en del drawbacks med grova händer också. Min morbror kunde inte använda vilken telefon som helst för hans fingrar var för grova (försökte fixa en ny mobil till honom men en 3310 var för liten). Kolla in telefon-scenen i Simpsons-avsnittet där Homer äter upp sig till 300 kg för att förstå:

https://www.youtube.com/watch?v=OqjF7HKSaaI
Senast redigerad av puppatorr 2022-01-14 kl. 05:32.
Citera
2022-01-14, 09:25
Medlem
Använd händerna. De som bara sitter vid datorn har helt klart fulast händer. Bor ihop med en som arbetar med kroppen och använder händerna , sjukt snygga och grova händer.
Sen är det nog till viss del något man ärver, typ längd på fingrar och storlek på handen.

Bort från datorn och ut o jobba!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in