2022-01-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
Nu läser du inte vad jag skriver.

Gör ett blodprov.
Börja med en låg dos.
En månad.
Gör ett blodprov.
Utvärdera, därefter höj.
Då höjer du halva dosen som du ligger på.
Fortsätt ännu en månad.
Och så vidare...

Mk ska du ligga på länge

Skit bra tack, vad för blodprov ska jag ta ska jag kolla mitt blodsocker?
Citera
2022-01-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizy8
Skit bra tack, vad för blodprov ska jag ta ska jag kolla mitt blodsocker?

Kolla rubbet!
Citera
2022-01-14, 14:42
Medlem
Köp en blodsockermätare och ha koll på blodsockret själv.
Citera
2022-01-17, 21:58
Medlem
Tja!

Behöver er hjälp angående en sak!

Drog en Rad140-MK677 kur för några månader sedan och har gått igenom pct o hela den kakan... tog ett blodprov eftersom att jag började cutta efter nå månad eller nått efter PCT och såg inge resultat alls?! Hade högt Östrovärde och löste arimidex för att sänka det ... nu har det gått ett tag och har fortfarande problem med att sänka fett %??? Har det någonting med Mk677 att göra eller kanske rad?

Någon med liknande erfarenhet eller kunskap om detta?
Citera
2022-01-20, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightskin
Tja!

Behöver er hjälp angående en sak!

Drog en Rad140-MK677 kur för några månader sedan och har gått igenom pct o hela den kakan... tog ett blodprov eftersom att jag började cutta efter nå månad eller nått efter PCT och såg inge resultat alls?! Hade högt Östrovärde och löste arimidex för att sänka det ... nu har det gått ett tag och har fortfarande problem med att sänka fett %??? Har det någonting med Mk677 att göra eller kanske rad?

Någon med liknande erfarenhet eller kunskap om detta?

Kollade du levervärden?
Citera
2022-02-05, 18:18
Medlem
Behövs det någon slags PCT eller östrogenblockerare på en MK667 kur ONLY?

Är grymt sugen att hoppa på detta
Citera
2022-02-07, 13:03
Medlem
[quote=The Butcher|78974443]Behövs det någon slags PCT eller östrogenblockerare på en MK667 kur ONLY?
Citera
2022-02-07, 13:51
Medlem
Ni som har användt er av MK-677 så är jag nyfiken på om ni märkte någon skillnad på erat hår. Har läst på andra sidor att IGF-1 ökningen som kommer med MK-677 så blir även håret tjockare och allmänt bättre. Stämmer det?
Citera
2022-02-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Behövs det någon slags PCT eller östrogenblockerare på en MK667 kur ONLY?

Är grymt sugen att hoppa på detta

Behöver inte tänka på PCT eller östrogenblockerare då detta främst är en GHS, mao triggar den hypofysen till att frisätta tillväxthormon. Dock påverkas fler delar av hypofysen än vad som t ex påverkas om du kör ipamorelin+grf 1-29 i samma syfte. Fördelen här är ju att du inte behöver sticka dig 3-5 gånger om dagen, vilket du behöver med peptider.

Dock rekommenderar jag dig att kolla ditt långtidsblodsocker och fastande glukos då mk677 påverkar dessa negativt. Är du på gränsen till diabetes så kanske detta är vad som får dig att hamna där.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2757071/

Mig veterligen är fortsatt peptider säkrare kort för att undvika problem med både sköldkörtel, insulinresistens och förhöjt blodsocker, då ipamorelin faktiskt visat sig kunna sänka blodsocker snarare än att höja. https://www.sciencedaily.com/release...0208104243.htm
Citera
2022-02-09, 15:00
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Upplever du inte trötthet på MK-677? Visst att aptiten ökar och IGF-1 men att blodsockret stiger och all vätska man lägger på sig tycker jag inte att det är värt att ta.

Har läst att 20-25mg är "sweetspoten" men vill ligga runt för mest effekt kontra biverkningar.

Jag tar mitt direkt när jag vaknar 05:00 ish och jag är i zombie mode fram till 9 kaffet, men det var jag innan jag hoppa på mk677 med 😅 men sen är jag som vanligt.

Håller med dig med vätskan där, men tänkte hoppa av den runt juni så..
Gasar på nu lite extra hårt därav jag la till den pga snabbare återhämtning (inbillar jag mig iaf)
Citera
2022-02-10, 09:15
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizy8
Tjena jag har tänkt att börjat ta MK-677 mestadels för den möjliga längd ökningen

samt om annars så är det en bonus med dem positiva effekterna för träningen

Vad ska jag tänka på när jag tar det? Har hört om att mäta blodsockret och om diabetes risk även, vad är fler grejer man ska tänka på?

Tänkte ta 12.5mg dagligen i 6 månader sedan 4 veckors paus

Vad hände när ni tog det?

172 cm
70 kg
17 år

Kan man växa på längden utav MK-677? Är inte det omöjligt vid 17års ålder att växa på längden vare sig det är genom sarm eller tillväxthormon?
Citera
2022-02-10, 16:05
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Kan man växa på längden utav MK-677? Är inte det omöjligt vid 17års ålder att växa på längden vare sig det är genom sarm eller tillväxthormon?

Har aldrig hört talas om det så jag tror nog inte han kommer växa på längden.

KANSKE nån cm med tillväxthormon i högre doser men jag tror det loppet är kört där med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in