• 3
  • 4
2023-11-29, 01:03
Medlem
Finns Ibutamoren 40 mg som kostar 2600 för 30 tabs. Ska ju tas 1 tab var 6e timme. Aldrig provat något sådant förr men är sugen på det om det är möjligt att det händer något på 30 tabletter för att sedan inte behöva fortsätta så att säga? Eller?
Citera
2023-11-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Finns Ibutamoren 40 mg som kostar 2600 för 30 tabs. Ska ju tas 1 tab var 6e timme. Aldrig provat något sådant förr men är sugen på det om det är möjligt att det händer något på 30 tabletter för att sedan inte behöva fortsätta så att säga? Eller?

Lät sjuk dyrt får 30mgs tab 50st för 800kr

Nej Ska inte tas 1 tab var sjätte timme fan läs på din, face-palm.
Citera
2023-11-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaidream
Lät sjuk dyrt får 30mgs tab 50st för 800kr

Nej Ska inte tas 1 tab var sjätte timme fan läs på din, face-palm.

Stod så under info på darkweb där de säljes.
Citera
2023-12-01, 21:20
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Stod så under info på darkweb där de säljes.

Sjukt dyrt. Ett av apoteken i stora tråden hade 100st 20mg av sitt eget märke för 1200kr förut.

Räcker att ta 20mg innan läggdags kombinerat med berberine och vitamin p-5-p för att slippa värsta bieffekterna.
Citera
2024-08-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Sjukt dyrt. Ett av apoteken i stora tråden hade 100st 20mg av sitt eget märke för 1200kr förut.

Räcker att ta 20mg innan läggdags kombinerat med berberine och vitamin p-5-p för att slippa värsta bieffekterna.

Vilka biverkningar har du eller för den delen även andra känt av? Bibehåller man det mesta eller försvinner gains?
Citera
2024-08-13, 09:53
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Vilka biverkningar har du eller för den delen även andra känt av? Bibehåller man det mesta eller försvinner gains?

Om du behåller gainsen eller om de försvinner? Suck... Läs på för fan.

MK-677 används för andra anledningar som till exempel bättre sömn, snabbare återhämtning och ökad aptit. Vilka såklart kan få dig att orka träna hårdare och lägga på dig mer massa, men preparatet i sig är inte särskilt anabolt alls.

Men äter du dig fet under tiden behåller du självklart de "gainsen" efter avslutad kur... Om det var det du undrade på?
Citera
2024-08-17, 22:04
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Om du behåller gainsen eller om de försvinner? Suck... Läs på för fan.

MK-677 används för andra anledningar som till exempel bättre sömn, snabbare återhämtning och ökad aptit. Vilka såklart kan få dig att orka träna hårdare och lägga på dig mer massa, men preparatet i sig är inte särskilt anabolt alls.

Men äter du dig fet under tiden behåller du självklart de "gainsen" efter avslutad kur... Om det var det du undrade på?

Det är är en sanning med modifikation. MK-677 ökar pulserna på ditt naturliga tillväxthormon vilket hjälper till med muskeltillväxten.

DOCK! Går det inte jämföra det med riktigt HGH eller någon peptid som frigör GH. Och det går ju absolut inte jämföra med MENT, Tren eller Deca😁
Citera
2024-08-17, 22:30
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Det är är en sanning med modifikation. MK-677 ökar pulserna på ditt naturliga tillväxthormon vilket hjälper till med muskeltillväxten.

DOCK! Går det inte jämföra det med riktigt HGH eller någon peptid som frigör GH. Och det går ju absolut inte jämföra med MENT, Tren eller Deca😁

I teorin ja, det är jag fullt medveten om. Men i praktiken så märker man ingen skillnad gällande ren och skär muskeltillväxt.

Finns många användningsområden för preparatet ändå såklart, men att förvänta sig rejäla muskelgains är bara upplagt för besvikelse.
Citera
2024-08-18, 09:29
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
I teorin ja, det är jag fullt medveten om. Men i praktiken så märker man ingen skillnad gällande ren och skär muskeltillväxt.

Finns många användningsområden för preparatet ändå såklart, men att förvänta sig rejäla muskelgains är bara upplagt för besvikelse.

Nej precis så 😁

Den måste stackas med andra peptider för att vara optimal för just det ändamålet😁
Många får mk att framstå som ett mirakelmedel men så är det inte.

Tror att merparten av dem som använder MK-677 inte har den disciplin som krävs för att hålla hungern i schack och då äter man mer och lägger på sig mer muskelfri massa och vatten. Där av dem stora viktökningarna vi ser på vissa inlägg.

Dock har man disciplinen så är det ett toppen prepp att deffa på. Det blir ingen glamorös deff utan en väldigt groteskt men sjuka cravings 🤣 tro mig jag är mitt i en. 🤣🤣

Mina våta testo drömmar har bytts ut till våta mat drömmar 🤣🤣🤣
Citera
2025-04-22, 13:22
Medlem
Citat:

Finns ju en hel uppsjö av såna här sarms men känns som mk677 är den populäraste iaf den man ser flest ha tagit på nätet. Och alla säger dom blivit så sjukt stora osv. Så ja har tagit för givet de gav en hel del muskelökning.

Men finns de någon annan sarm som är bättre för muskeltillväxt? Typ rad-140? Lite sugen på prova efter att jag avslutat min testokur
Citera
2025-04-22, 14:17
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Finns ju en hel uppsjö av såna här sarms men känns som mk677 är den populäraste iaf den man ser flest ha tagit på nätet. Och alla säger dom blivit så sjukt stora osv. Så ja har tagit för givet de gav en hel del muskelökning.

Men finns de någon annan sarm som är bättre för muskeltillväxt? Typ rad-140? Lite sugen på prova efter att jag avslutat min testokur
Gå från testo till sarms är verkligen som att ratta Volvo 240 när du glidit i en SQ7 :/ Varför inte stacka rad tillsammans med testot?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in