2022-01-10, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
M*ne Er*ksson (i) har bott på adressen i fyra år. Jake skrev sig där i 1 december 2021. Då var han väl fortsatt häktad.

Hans två Dodgar är värda stora pengar. Inte leasade. Hade väl råd att köpa kontant.

Så här ser han ut
https://docdro.id/4vuoOvy

Och bilarna
https://docdro.id/RQxUlOK

Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Vilken jävla lodis han ser ut att vara. Vet du varför han gav sig på BO?

Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
En alldeles ordinär turkisk "affärsman". Dvs en vidrigt liten tjuvaktig turkråtta som inte klarar av att göra ett piss i livet, förutom att tugga på andra..
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
BO är är garanterat någon med turkis påbrå.
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
C3m D3mirbek är ett väldigt turkiskt namn.
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Med tanke på att alla med det namnet på hitta.se har Svenska och Finska förnamn. Men du kan ha rätt de kan bara ha döpt barnen till Svenska namn.

Tror inte att det är han i profilbilden du länkat, det verkar en blodig man från nån fest.

Tror att han är en av de 4 i bilden facebook back up Imgur som togs 7 år tillbaka.

Tror inte att han är Turk, men oavsett nationalitet är han ett skum som borde avrättas i fall han gjorde så
Senast redigerad av jj299792458 2022-01-10 kl. 19:33.
Citera
2022-01-10, 19:28
Medlem
Hade varit billigare att anlita skydd från ett "större" gäng. Då hade miljonerna varit kvar
Citera
2022-01-10, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padelkungen68
Hon är gift Eriksson och hette samma som honom innan.

Hon har en pojkvän enligt fb och han heter inte Eriksson... då måste hon valt att behålla det efter skilsmässa.. säkert för att inte beblanda sig med svin som sin bror.
Citera
2022-01-10, 22:29
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Går inte att få ut fup pga sekretess
Det går alltid att begära överprövning och begära att den sekretessmarkeras. De kommer måla svart över viss känslig text.
Senast redigerad av Pandalina4 2022-01-10 kl. 22:42.
Citera
2022-01-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Man ska alltid polisanmäla direkt, oavsett vad. Det blir bara bara värre och värre desto du ger efter dig. Det är oftast bara tomma hot. De testar dig och se om du betalar. Att gängen gör verklighet av sina hot är ovanligt, det är oftast skitungar (yngre blattar) utan stort kontaktnät som utpressar eller bötar random folk, när offret säger nej de går till nästa utpressningsoffer.

Har du helt missat senaste årens bombvåg och all nedbrända restauranger?
Citera
2022-01-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Vad gör man? Man säger nej tack och beväpnar sig om man inte varit förutseende att redan ha löst den biten. ”Men de hotar min familj/barn!”, jo så blir det när vi valt denna väg, det blir en spännande vardag, men tror man att de som hotar kommer sluta om man ger utdelning för deras taktik? Nej, kolla bara detta fall. Man dras in och tvingas att slåss eller bli nertrampad.

Problemet är att du har ett hus och dom bombar sönder det eller bränner det.

När två i området sagt nej och fått husen nedbrända betalar nog dom flesta.
Citera
2022-01-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
En muslim som låtit hela sin muslimska släkt och vänner knulla henne. Fint folk vi tagit in i landet. Känns bra att vi har 2,5 miljoner av dessa.

Han är inte muslim, han född i Sverige turkiska föräldrar.

Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Tror inte att det är han i profilbilden du länkat, det verkar en blodig man från nån fest.

Tror att han är en av de 4 i bilden facebook back up Imgur som togs 7 år tillbaka.

Tror inte att han är Turk, men oavsett nationalitet är han ett skum som borde avrättas i fall han gjorde så

Nej den första bilden stämmer, den med bilarna. Han är inte en av de fyra. Jag vet för jag jobbat med han. Finns inget gäng heller, han ligget bakom detta helt själv.
Citera
2022-01-10, 23:19
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattafakta

Nej den första bilden stämmer, den med bilarna. Han är inte en av de fyra. Jag vet för jag jobbat med han. Finns inget gäng heller, han ligget bakom detta helt själv.
Lite samma upplägg som den ena GM i mordet i Vallentuna körde mot den andra GM. Alltså låtas att ett gäng står bakom och trycker på.
Citera
2022-01-10, 23:41
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry.Kruth
Nästan två år.

Kan vi anta att det är 22 månader. Det går normalt 30 dagar på en månad om man räknar ekonomiskt. 4,5 miljoner kronor dividerat med 660 dagar ger 6818 kronor per dag. Säljer hon sex för 2000 kr blir det lite drygt tre kunder om dagen i snitt.

Undrar vem han är och vilket kriminellt gäng han hotade henne med.

Rejält sliten
Citera
2022-01-11, 05:50
Medlem
Citat:

Vet du hur han kom i kontakt med BO? Någon med turkisk påbrå också?
Citera
2022-01-11, 07:46
Medlem
Citat:

Hej, vi saknar en pusselbit som du kanske har.

Hur kunde kvinnan gå med på allt detta?

Hon hade pojkvän, lägenheten var köpt och fint möblerad, bra jobb osv.

Han får henne att prostituera sig, ta lån och sälja lägenheten.

Detta går inte ihop, nästan alla hade väl gått och frågat partnern om råd alldeles i början?

Jag gissar att hon hade en affär med killen och att det var så det började men du kanske vet bakgrunden och kan dela med dig av info?
Citera
2022-01-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hej, vi saknar en pusselbit som du kanske har.

Hur kunde kvinnan gå med på allt detta?

Hon hade pojkvän, lägenheten var köpt och fint möblerad, bra jobb osv.

Han får henne att prostituera sig, ta lån och sälja lägenheten.

Hur vet du det här har det stått någonstans? Tänkte att hon kanske träffat pojkvännen senare och det är han som fått henne att anmäla?

Men jag håller med den stora frågan är hur han har fått henne att göra allt detta?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in