• 1
  • 2
2022-01-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Troll eller idiot.

”Nee, dåå. Inte farligt alls att tappa medvetandet i ett fyllt badkar. Vad kan gå fel?”

Pröva tills du inte vaknar igen så vet du säkert
Man kan kalla mig för många saker, men inte troll!

Grejen är den att jag somnat många gånger på detta sätt och ingenting har hänt. Har till slut bara vaknat.

Jag gör detta för att slappna av! Folk som inte går på droger badar badkar för att slappna av och tänk då om man dricker och poppar piller samtidigt! Tänk! Man blir väldigt lugn….
Citera
2022-01-08, 18:23
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittLennart
Kanske får lägga av med badandet.

Spydde du blod när du blandade? Aldrig hänt mig, vilka substanser blandade du?

Det va röda stora fläckar ... kan gott ha varit blod utspätt med öl. Vin vet jag att jag inte drack. Det var receptfria åksjuketabletter. jag tolkade "biverkningen" dåsig som positiv, och jag var russugen ... och la ihop dåsig och full som det blir nog kul.

jag dubblade rekkomenderad maxdos när jag hade druckit mig salongs, 5-6 bärs typ. sen gick timmarna och jag tyckte för lite hände och peta i mig rubbet ... 2 kartor, så vad blir, 20 tabletter ??

blev riktigt rädd när jag såg hur sängen såg ut.
Rent logiskt förstår jag ju konsekvenserna .. lever osv gillar verkligen inte sån behandling.
Citera
2022-01-08, 21:41
Medlem
Lucianuss avatar
Alla har vi säkert hört att man inte ska somna i badkaret för då drunknar man. Fullt så enkelt är det inte: somnar man i badet och är nykter och opåverkad av andra substanser, tar kroppens reflexer över, man hostar vatten och vaknar. Det finns i själva verket, mig veterligen, inga fall där en opåverkad person drunknat i badet.

Emellertid, skulle det finnas alkohol och/eller diverse substanser i blodet trubbas reflexerna av och risken för drunkning ökar väsentligt oavsett om det bara är ett par öl. Ett trist sätt att hamna i statistiken.
Citera
2022-01-09, 05:56
Bannlyst
Alkohhol och droger med "diverse oklara substanser"

Det låter inte så bra.

Räkna med en för tidig död. Tro mig! Det är så.
Senast redigerad av Bensindriven 2022-01-09 kl. 06:06.
Citera
2025-10-08, 10:51
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Ring Whitney Houston och fråga henne istället. Nej, visst ja, hon dog ju i badkaret fullproppad med droger. Fråga hennes dotter istället. Nej, det går inte heller. Hon dog ju också i badkaret på exakt samma sätt.

Även Dolores O'Riordan (The Cranberries sångare) dog i badkar.

https://omni.se/oriordan-drunknade-m...lodet/a/4deoEe

Citat:
Publicerad 6 september 2018, 13:00

Cranberries-sångerskan Dolores O'Riordan drunknade på grund av alkoholförgiftning, meddelar utredare som granskat dödsorsaken.

O'Riordan hittades död i badkaret på ett hotellrum i London den 15 januari. Ingenting tyder på att hon hade tagit droger, utöver sin receptbelagda medicin, men hon hade en hög halt av alkohol i blodet, säger utredarna.

Dödsfallet beskrivs som en olycka. De övriga bandmedlemmarna i Cranberries har sagt att de är förkrossade över dödsfallet och att världen har ”förlorat en sann artist”.
Senast redigerad av SveaBunkern 2025-10-08 kl. 10:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in