• 4
  • 5
2022-01-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amensentis
Så fort man kritiserar Israel är man Judehatare. Det är ett retoriskt misstag av Israelsupportrar som resulterar i riktigt judehat.

Bosnier gillar inte Serbiska nationalism, Armenier gillar inte Turkisk nationalism, Judar gillar inte nazister, Palestinier gillar inte Israeliska folkmordssupportrar. Är det så konstigt?

Jag är inte jude, men jag gillar inte varken nazister eller muslimer (eller andra extremistiska religiösa).

Däremot så är jag för yttrandefrihet. Men det är inte samma sak som att jag måste hålla med alla som har rätt att yttra sig.
Citera
2022-01-11, 11:59
Medlem
swebarbs avatar
dom jobbar på hårt att hålla uppe sin bild som gör att man avskyr dom som pesten sen är dom så jävla förvånade...
Citera
2022-01-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
dom jobbar på hårt att hålla uppe sin bild som gör att man avskyr dom som pesten sen är dom så jävla förvånade...

Vem talar du om att "man" (antar du menar du) avskyr? Judarna, muslimerna eller nazisterna?
Citera
2022-01-11, 12:17
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Vem talar du om att "man" (antar du menar du) avskyr? Judarna, muslimerna eller nazisterna?
Med viss slutledning så kan man fastslå att han syftar på sionisterna, din nöt. Vart fick du nassar ifrån?
Citera
2022-01-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Med viss slutledning så kan man fastslå att han syftar på sionisterna, din nöt.

Inte uppenbart för mig iaf.

Uppenbart är dock dina klassiska personangrepp. Aldrig ett inlägg från dig utan de.

Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Vart fick du nassar ifrån?

Inlägget precis ovan hans svar.
Citera
2022-02-06, 17:46
Medlem
Tranquility Bass avatar
Detta är väl vardagsmat vid var och annan match i Allsvenskan? Stora skaror poliser och OV måste till för att försvara personer som hejar på lag A rätt att använda sin yttrandefrihet utan att få på käften av personer som hejar på lag B. Blir sällan några större rubriker om detta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in