2022-01-07, 09:41
Medlem
Nosstocks avatar
Tja,
Jag har kört MK-677 nu sedan i slutet av November 2021.
Jag tar 30mg innan läggdags, och jag känner positiv effekt alls: ingen bättre sömn (snarare tvärtom, den är sämre) och ingen ökad hunger.

Jag har testat att dela upp doseringen, 15mg på dagen och 15mg innan läggdags. Samt 30mg på dagen, men ingen effekt. Med eller utan måltid.

Jag har testat 3 olika märken, och har inte känt någon skillnad: Hammer Labz, Bio-Gen och Savage Line Labs.
Jag har tagit dom i kapselform, ej flytande. Och har öppnat kapslarna och pulvret har smakat beskt - såsom det "ska göra" - visst, vilket inte garanterar att det är äkta, men men..

Någon med samma erfarenhet?
Citera
2022-01-07, 11:00
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Tja,
Jag har kört MK-677 nu sedan i slutet av November 2021.
Jag tar 30mg innan läggdags, och jag känner positiv effekt alls: ingen bättre sömn (snarare tvärtom, den är sämre) och ingen ökad hunger.

Jag har testat att dela upp doseringen, 15mg på dagen och 15mg innan läggdags. Samt 30mg på dagen, men ingen effekt. Med eller utan måltid.

Jag har testat 3 olika märken, och har inte känt någon skillnad: Hammer Labz, Bio-Gen och Savage Line Labs.
Jag har tagit dom i kapselform, ej flytande. Och har öppnat kapslarna och pulvret har smakat beskt - såsom det "ska göra" - visst, vilket inte garanterar att det är äkta, men men..

Någon med samma erfarenhet?

Har du gått upp i vikt? Jag själv känner inte så mycket heller, förutom lite små hunger på högre doser.
Men MK fyllde mig med vatten och jag la snabbt på mig några extra kilon!
Citera
2022-01-07, 11:10
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Har du gått upp i vikt? Jag själv känner inte så mycket heller, förutom lite små hunger på högre doser.
Men MK fyllde mig med vatten och jag la snabbt på mig några extra kilon!

Något kilo kanske två, inget nämnvärt.
Vilken dos ligger du på, eller har legat på? Vilken högsta dos har du kört?
Citera
2022-01-07, 12:44
Medlem
Lol kreatin har bättre effekt om ni vill ha vattenvikt plus hälsosammare.
Citera
2022-01-07, 16:14
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harenstorkuk
Lol kreatin har bättre effekt om ni vill ha vattenvikt plus hälsosammare.

Nej det har inte bättre effekt. När jag mena känner inte så mycket prata jag om bieffekter som hungern t.ex. men mitt välmående, sömn osv blir bättre med mk677.

Det bästa är att kombinera MK med något. T.ex. peptider, HGH, Testo..

Mk677 ensamt gör inte så mycket, du tillför ju inget utan du ökar bara din egenproduktion av tillväxthormon.

Sen vad vet du om det är hälsosammare?
Citera
2022-01-07, 16:18
Medlem
Krocketklubbas avatar
Att ni betahanar aldrig lär er. Står det Hammer, Gorilla, Warfare, eller Godlike på förpackningen så är det skräp. Väx upp för fan.
Citera
2022-01-07, 16:19
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Något kilo kanske två, inget nämnvärt.
Vilken dos ligger du på, eller har legat på? Vilken högsta dos har du kört?

30mg vilodagar och om det var 45mg eller 60mg träningsdagar. Minns inte riktigt, var längesen jag körde det. Men då körde jag inget av ovanstående märken, jag körde på nått märke ifrån UK som jag också har tappat minnet på.

Körde något svenskt märke förra våren men kände nada så jag slängde skiten.
Citera
2022-01-07, 16:20
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Att ni betahanar aldrig lär er. Står det Hammer, Gorilla, Warfare, eller Godlike på förpackningen så är det skräp. Väx upp för fan.

Vad ska det stå då? Mr Alfa klubban
Citera
2022-01-07, 17:32
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
30mg vilodagar och om det var 45mg eller 60mg träningsdagar. Minns inte riktigt, var längesen jag körde det. Men då körde jag inget av ovanstående märken, jag körde på nått märke ifrån UK som jag också har tappat minnet på.

Körde något svenskt märke förra våren men kände nada så jag slängde skiten.

Åh fan, ja det är rätt högt. Men ska testa att höja då. Tack!
Citera
2022-01-07, 20:00
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Vad ska det stå då? Mr Alfa klubban

Tänk så här bara. Ju mer superlativ och häftiga etiketter, desto sämre produkt. En bra produkt behöver man inte promota, det gör sig själv. Vad står det på kartan du knaprar samtidigt som du drömmer om att att någon ska lägga märke till dig? Ingenting eller på sin höjd, tillverkarens namn och ett serienummer.
Citera
2022-01-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Tänk så här bara. Ju mer superlativ och häftiga etiketter, desto sämre produkt. En bra produkt behöver man inte promota, det gör sig själv. Vad står det på kartan du knaprar samtidigt som du drömmer om att att någon ska lägga märke till dig? Ingenting eller på sin höjd, tillverkarens namn och ett serienummer.

Immortal science är ett tips på bra mk-677. Men "he-who-shall-not-be-named" brukar ju ha bra grejer med (dock inte testat just hans mk) (Sveriges största sarms shop)
Citera
2022-01-07, 21:38
Medlem
Riktig mk känner du. Tydlig hunger, gedigen sömn och något kilo upp.
På höga doser som 50 mg får man sinnes pump.

Lite off topic, så tycker jag att man inte ska mäta effekter, på prepp, på hur man känner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in