Citat:

Ursprungligen postat av 
oshin.cantwell

Hur förklarar du det utökade självmordet i Vallentuna som du tar med i domedagsstatistiken? Var det också blattar? Och hur förklarar du de dagliga bombdåden och massakrerna i Ukraina? Ryssar är väl ganska vita? Du frossar ju inte i den här statistiken för att du käner dig orolig för att bli ihjälskjuten. Du gör det bara för att du vet att det är en chans högerpolitiker att skapa en totalitär polisstat där 99% av befolkningen inte äger något och lyckliga över det.

Det är du som kallar det domedagsstatistik, det är verkligheten annars om du inte förstått det. Du kan kolla varenda dödsskjutning så ser du vad som hänt. Det är liksom ingenting jag hittat på, du kan granska det själv om du så önskar. Men det övergår ju ditt förstånd helt uppenbart. Polisen och media har samma statistik, eftersom det är den som är fakta.
Vem har pratat om hudfärg här förutom du? Enskilda mord och sådant i Vallentuna har ingenting med gängkriminalitet att göra. Det heter inte utökat självmord heller, utan det var två mord och ett självmord. Brott sker i alla samhällen, det som är uppseendeväckande med skjutningarna, gängen med mera är förändringen över tid som naturligtvis alla utom du kan se härleds enkelt till massinvandringen från mellanöstern och afrika. Sen vad du gaggar om angående krig i världen orkar nog ingen annan skriva om i denna tråd.
Om du därtill tror min tråd förändrar världen, politiken och lagstiftningen så får du nog söka hjälp för det vännen 

Sitta uppe hela nätterna och gnälla på andra, har storhetsvansinne och förföljelsemani. Du behöver inte läsa tråden om du inte vill, liksom andra korkade personer som klagar utan att förstå att man inte behöver läsa. Jag kommer naturligtvis fortsätta skriva om och titta på ämnen som intresserar mig och mina åsikter. Det förändrar ingenting i verkligheten, det tror man bara om man saknar proportioner.
Men du vill alltså att jag ska sluta skriva om dödsskjutningar och förändringarna över tid, man kan då undra över dina motiv till detta och varför du ens får skriva på ett forum som detta när du är så emot yttrandefrihet och så mycket för censur. Vilket yrande om polisstater och annat, som om inte polisen ska ta tag i dödsskjutningarna. Patetiskt dumt. Du vill ju uppenbarligen ha ett samhälle i upplösning utan att någon granskar det eller uppmärksammar det.