2022-01-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Varför skulle en FUB gällande våldtäkt vara sekretessbelagd, jag läste Göran Lamberts FUB här på FB under tiden han satt häktad.

Jag skrev att fup är sekretessbelagd, vilket är för att skydda målsägande.
Citera
2022-01-09, 17:57
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Du har inte alla hästar hemma verkar det som. Har du någonsin vart utanför din mammas källare där du antagligen bor? Din verklighetsförankring är fullständigt skev.

Dricker alkohol och röker? 98% av kvinnor idag dricker alkohol och en stor andel röker, helt normalt. Oskuld? nä knappast, varför skulle hon vara det, hon är vuxen...

Du måste vara en riktig jävla incel. Hennes reaktioner är extremt vanliga för våldtäktsoffer.

Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Hennes reaktioner är inte trovärdiga ty hon är en fullvuxen rökare och drickare som antagligen inte är oskuld. Hon vet vad män vill. Det vet de flesta kvinnor om, från tidig ålder. Trots allt detta så följde hon frivilligt och skrattandes med en afghan till hans hytt istället för att be personal om hjälp eller gå till sin egen hytt och invänta sitt sällskap dvs sin mamma.

Hon är säkert ingen incel och borde då veta hur det är "ute i verkligheten" men ändå valde hon att följa med en afghan till hans hytt. Så varför gjorde hon det? För pengar? För att hon är en idiot? För att hon är ond? Inte fan var det för att afghanen skulle hjälpa henne med att leta i alla fall.

Paralyserad blir man om man är ung, gammal, svag, oerfaren, överfallen eller dylikt. Det kortet ska inte dras av vem som helst.

BO:s ålder är inte känd i tråden.
Jag får intrycket av att hon är barnslig.
Varför har hon inte tillgång till sin hytt som hon delar med mamman?

Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Jag skrev att fup är sekretessbelagd, vilket är för att skydda målsägande.

Ålder finns inte där?

"Hon lyckades få tag på sin mamma via telefon och gick därefter till Vännens Mammas hytt."
Varför till Vännens Mammas hytt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in