2006-06-15, 20:26
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slödder
Jävla bananrepublik som höll på o sabba för min drömelva. Fult som fan spelar de också.

Du får gärna motivera det där. Dock får du pluspoäng för att du lyckades skriva ihop bananrepublik.
Citera
2006-06-15, 20:28
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
T & T dödar fotbollen, hela laget på den sista fjärdedelen av planen..
Citera
2006-06-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
T & T dödar fotbollen, hela laget på den sista fjärdedelen av planen..

Skitsnack, man får spela efter de förutsättningar man har.
Citera
2006-06-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Du får gärna motivera det där. Dock får du pluspoäng för att du lyckades skriva ihop bananrepublik.

Cole som lagkapten samt A.Cole och Crouch med i laget. Skulle ha hamnat brutalt långt efter om inte England vunnit den här matchen.

Visst kämpar T&T tappert men det är så otroligt tråkigt o titta på ett lag som står med hela laget på sin egna planhalva. Det är inte lätt att bjuda upp mot sånna lag. Visst ska ett bra lag klara av det men ändå. Sen att de håller på o sparka av benen på varenda spelare som närmar sig straffområdet gör inte hela saken bättre.
Citera
2006-06-15, 20:37
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slödder
Cole som lagkapten samt A.Cole och Crouch med i laget. Skulle ha hamnat brutalt långt efter om inte England vunnit den här matchen.

Visst kämpar T&T tappert men det är så otroligt tråkigt o titta på ett lag som står med hela laget på sin egna planhalva. Det är inte lätt att bjuda upp mot sånna lag. Visst ska ett bra lag klara av det men ändå. Sen att de håller på o sparka av benen på varenda spelare som närmar sig straffområdet gör inte hela saken bättre.

Crouch med i din drömelva? Men det var innan målet va?
Citera
2006-06-15, 20:53
Medlem
din kompiss avatar
Nu tillför jag ingenting men: Fy FAN vad skönt!

Rule Britannia! Klara för slutspel!
Citera
2006-06-15, 23:11
Medlem
Nulles avatar
Crouch det svinet, såg ni vad han gjorde med sin back när han nickade in bollen? Inte lätt att försvara sig när anfallaren tar tag i ens hår och vrider runt huvudet 180 grader.
Citera
2006-06-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Crouch med i din drömelva? Men det var innan målet va?

Sök på coach Kukilon om du inte tror mig.
Citera
2006-06-16, 00:11
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Crouch det svinet, såg ni vad han gjorde med sin back när han nickade in bollen? Inte lätt att försvara sig när anfallaren tar tag i ens hår och vrider runt huvudet 180 grader.

Stackars liten.. Världen verkar vara full av svin
Citera
2006-06-16, 09:57
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Stackars liten.. Världen verkar vara full av svin

Jag får nog ransonera mitt språkbruk lite.

Fast den här gången var jag mest ute efter att piska upp lite hatstämning inför mötet med England. Det är förstås naivt att tro något annat än att i princip samtliga spelare på den här nivån ägnar sig åt den här typen av tjuvtricks precis hela tiden.
Citera
2006-06-16, 14:47
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle

Greppvänligt hår.
http://youtube.com/watch?v=H2WxxwYBvrk&search=crouch%20hair
Citera
2006-06-16, 16:23
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler

Greppvänligt hår.
http://youtube.com/watch?v=H2WxxwYBvrk&search=crouch%20hair
Jaha, klippet ligger redan ute. Att döma av de första kommentarerna är det upplagt för hetsiga diskussioner.

För den som undrar kommer klippet från den tyska kanalen ZDF:s "VM-studio" vid Brandenburger Tor i Berlin. De som buar är studiopubliken, övervägande fulde svenskere.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in