2006-06-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Missade du deras mål mot Paraguay eller?

Missade du att det var ett självmål?
Citera
2006-06-15, 20:00
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Bosse
Ådärkomdenja...
jo men lite ber ni om det...Prackar ner på England o glömmer hur Sverige spelat mot dom här jungeljägarna....
Citera
Medlem
Citat:

Du gjorde uppenbarligen det, då det var självmål.
Citera
Medlem
Citat:

Det var ett självmål. Men ska man hålla på och räkna mål och tänka historia bakåt, kan det vara intressant att Elfenbenskustens spelmål mot Argentina är det första som Argentina släppt in i VM sedan Bergkamps mål 1998 om jag inte minns fel. 2002 åkte man ju ut efter en straff och en frispark.
Citera
2006-06-15, 20:02
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Helvette vilka creds T:T ska ha!
Matchen kunde lika gärna sluta 1-0 till T:T

De förtjänar RESPEKT!
Creds ska de ha för att lyckats härma grekland... Matchen kunde inte slutat 0-1 däremot.Jag kan inte se hur jungeljägarna ska göra ett mål när man har 1 skott på mål....
Citera
2006-06-15, 20:03
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Englands första mål i VM kom efter nästan 180 minuter ... en karamell att suga på. Vad innebär det den 20:e juni för Sverige?

Att iom att England nu kan göra mål kommer de att få in några stycken mot oss.
Vi har ännu inte gjort nåt mål, men vi har varit nära.
Citera
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Missade du att det var ett självmål?
Nej det gjorde jag inte, men målet noterades ju för England. När man om 20 år ollar i statistiken ser man att England gjorde ett mål iom att det lev 1-0 men att ingen individuell engelsk spelare nätade eftersom att det var ett självmål.
Citera
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
båda är väl öbor?
me stupid.

Jag menar förståss Trinidad Tobago. Stryk fick dom.
Citera
2006-06-15, 20:08
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funf
Nej det är ju sjukt överskattade, enda bra spelarna i deras lag är ju Gerrard och Beckham.
Crouch, Owen och Rooney är ju varit helt osynliga hela matchen och inte skapat nått i princip.
Riktigt kul att alla börjar snacka om att de ska vinna turneringen när det tagit 83 minuter att göra mål på T&T.

Respass mot Equador eller Tyskelandt guaranteed.

De gjorde faktiskt två mål på T&T och då var de ändå elva man i hela andra halvlek....
Citera
2006-06-15, 20:11
Medlem
NoTruces avatar
Då innebär alltså detta att England precis hittat formen inför matchen mot Sverige. Fint ...

Citat:
Nej det gjorde jag inte, men målet noterades ju för England...

Hursomhelst. Första gången i detta VM en spelare av engelsk börd (eller i alla fall med engelskt pass) petade in bollen över motståndarlagets mållinje.

Så.
Citera
2006-06-15, 20:18
Medlem
icys avatar
Synd att Trinidad inte klarade hålla nollan hela matchen. Hade varit coolt om de lyckats hålla nollan ytterliggare en match. Är ju ändå imponerande mycket problem ett gäng glada amatörer kan ställa till med. Man kommer rätt långt med mycket hjärta, och en bra taktik efter ens förutsättningar.
Citera
2006-06-15, 20:22
Medlem
Jävla bananrepublik som höll på o sabba för min drömelva. Fult som fan spelar de också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in