Så kasst spela inte sverige mot T&T tycker jag, fast kanske inte Sverige och England som spela kasst utan T&T som spelar bra
Fan det där slog mig nyss också. Tänk om jag sitter här och lurar mig själv att dom suger fett och ödslar tid på planen. Tänk om dom faktiskt är mycket bättre än vad jag inbillar mig. Tänk den hemska tanken att dessa hängmatts negrer kanske tar sig vidare på bekostnad av England eller Sverige??
Fan det där slog mig nyss också. Tänk om jag sitter här och lurar mig själv att dom suger fett och ödslar tid på planen. Tänk om dom faktiskt är mycket bättre än vad jag inbillar mig. Tänk den hemska tanken att dessa hängmatts negrer kanske tar sig vidare på bekostnad av England eller Sverige??
Om T&T klarar att ta poäng här ikväll, så ligger vi fan risigt till, jag menar hur motiverande kommer Praguay spela mot T&T i sista matchen?.
Håller med er nu, detta kan bli en riktig rysare.
Om T&T klarar att ta poäng här ikväll, så ligger vi fan risigt till, jag menar hur motiverande kommer Praguay spela mot T&T i sista matchen?.
Håller med er nu, detta kan bli en riktig rysare.
Bara jag som fascineras över hur gamle Yorke gått från att ha blivit målspottare till defensivt ankare? Karln dödar ju allt i anfallsväg tillsammans med Birchall.
Inför sista matchen skulle Paraguay isåfall vara borta från avancemang och skulle mycket väl kunna lägga sig mot T&T för att jävlas med Sverige bara för att DN-fotografen jävlades med Paraguay.
Låt också säga att Sverige förlorar mot England. Då blir poängen:
Inför sista matchen skulle Paraguay isåfall vara borta från avancemang och skulle mycket väl kunna lägga sig mot T&T för att jävlas med Sverige bara för att DN-fotografen jävlades med Paraguay.
Låt också säga att Sverige förlorar mot England. Då blir poängen:
Det här kanske kan bli riktigt kul... jag förstår inte hur hela världen (inklusive England själva) kan tro att de är så förbannat bra trots att de inte får mycket gjort i mästerskapen. Är det vinsten från 60-talet som spökar? Hursomhelst skrattar jag gott varenda gång de förlorar