2006-06-15, 18:14
Medlem
Satyricons avatar
Kan inte bestämma mig för om jag vill att Trinidad ska sätta käppa i hjulet för England eller om det är lika bra att engelsmännen kör över öborna.

Vad tycker ni?
Citera
2006-06-15, 18:23
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Kan inte bestämma mig för om jag vill att Trinidad ska sätta käppa i hjulet för England eller om det är lika bra att engelsmännen kör över öborna.

Vad tycker ni?
Englandsseger är bäst, för om vi får oavgjort mot Paraguay så har vi då ändå en god chans, eftersom England kommer att vara en mätt och belåten gruppetta i mötet mot oss.
Citera
2006-06-15, 18:29
Bannlyst
Va fan lägger sig Yorke och runkar i den 27:e minuten??
Citera
2006-06-15, 18:32
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Hur bra tränare är denna Leo Beenhakker? Är han en sådan suberb strateg som kommentatorerna vill påskina efter 0-0 mot Sverige?
Han har ju en diger meritlista, tror att han är en super man. Att få taktisk ordning och disciplin på ett gäng reggae-niggers från Söderhavet är ju en bragd för f-n.
Citera
2006-06-15, 18:32
Bannlyst
Jag håller stenhårt på T&T - det skulle vara gottare än kräm att få se ett slaget england, halleluleja. Helt klart masturberingsmatrial på det. Lynchningen i engelsk media blir då total, helt fantastiskt.

Sedan så vinner Sverige ikväll med så är lyckan totalt. Helvete vilken ödesmatch. Jag känner mig aningen...nervös...

Jag har dock inhandlat mig en ny mössa dagen i ära - hoppas att det hjälper!!

Citera
2006-06-15, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Han har ju en diger meritlista, tror att han är en super man. Att få taktisk ordning och disciplin på ett gäng reggae-niggers från Söderhavet är ju en bragd för f-n.
Jo du har antagligen rätt. Måste krävas "balls" av mannen att ta på sig en sådan uppgift.
Citera
2006-06-15, 18:38
Medlem
Gillar inte Svennis eller manskapet, men för sveriges del är englandseger klart bäst idag. Engelsmännen klara för slutspel vid möte mot sverige.

Hellre det än ett england som ska ha tre poäng mot sverige, och ett T&T som möter ett avsågat paraguay i den andra matchen. Om T&T tar poäng idag ser avancemang från gruppen jävligt bra ut, och om sverige tar bort paraguays motivation för sistamatchen...
Citera
2006-06-15, 18:41
Medlem
Ska Beenhakker göra det igen? Karln måste vara ett geni. Vet precis utifrån sitt spelarmaterial och motståndaren lägga upp exakt rätt taktik.

Beenhakker- Lagerlöf 1-0
Beenhakker- Svennis 1-0 ?
Citera
2006-06-15, 18:44
Bannlyst
Som jag tidigare skrivit så vore det helt underbart om T&T kunde ta poäng, helst alla tre, mot engelsmännen. Förutsatt att Sverige vinner mot Paraguay då...

Nu åker första biran ner - allt för att lugna nerverna!

Lagerbäck eller Lagerlöf, that's the question...
Citera
2006-06-15, 18:46
Medlem
Daniel1343s avatar
Vad fan sysslar england med? De suger ju mer än Sverige gjorde. Och Crouch missar friläge genom att missa mål. pinsamt
Citera
2006-06-15, 18:48
Medlem
GabbeLiTos avatar
Haha England är fan sämre än vad sverige var mot T&T, heja Trindad!!
Citera
2006-06-15, 18:51
Medlem
vinbras avatar
Det är oerhört lockande att hålla på Trinidad, men jag tvingar mig att hoppas på England för Sveriges skull. Är nog inte omöjligt att Rooney går in direkt i andra halvlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in