• 1
  • 2
2022-01-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Alkoholister och narkomaner kan vi utesluta helt i med att det handlar om skjutvapen inblandad i händelsen. Skulle mer tro på ziggenarbabbar. Värnhem är ett ställe där dem finns mycket av. Och hur hela scenariot hänt, bråk och skott, utan några personer med skottskador brukar påminna om tattare. Mycket skrik lite verkstad.

I detta fall svarade jag på en som nämnde parken. Därför jag skrev så. Så du får gärna läsa vad jag svarar på innan du citerar mig!
Citera
2022-01-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobotKeso
Skrev helt fel. Inte norra delen som jag sade först utan sen södra delen.

Ingenting vid vändplatsen.

Vid livsbutiken? Eller mer mot fregatten hållet?
Citera
2022-01-05, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
I detta fall svarade jag på en som nämnde parken. Därför jag skrev så. Så du får gärna läsa vad jag svarar på innan du citerar mig!
Jag förstår det, men det var inte personligt skrivet emot ditt inlägg. Det var utan omsvep att jag försökte framföra det så alla andra kan recitera vad mitt svar just på ditt inlägg skulle betyda. Som sagt inget personligt!
Citera
2022-01-06, 05:23
Medlem
Enligt Sydsvenskan hittade polisen tomhylsor på platsen.
Citera
2022-01-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Jag förstår det, men det var inte personligt skrivet emot ditt inlägg. Det var utan omsvep att jag försökte framföra det så alla andra kan recitera vad mitt svar just på ditt inlägg skulle betyda. Som sagt inget personligt!

Misstänkte nästan det också. Skottlossning idag med vid Värnhem. Är det samma adress?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback