Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Jag tror inte du fattar vilken ångest jag haft sedan han drog korsbandet i Turkiet. Allting har spelats upp i en fasansfull turordning där en återkomst kändes mer och mer trolig.
Haha, nä skojade bara med dig, tror inte det fanns på kartan att Yasin skulle återvända till er. Ni har det ganska bra ställt på kanterna och han hade inte kunnat lyfta er på något sätt. Hellre sitta med Youssef och Maarouf på tillväxt än att värva någon som Yasin.
Med det sagt så blir det säkert bra i ÖSK och Superettan. Känns som lagom nivå.
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Vad vet du om Darko Velkovski, innerback från Rijeka?
På plussidan, bra passningsspelare, brytningssäker. Hade fungerat helt okej som Anels ersättare. Börjar luta mer åt att vi kommer lira med trebackslinje om man tittar på vilka backar vi verkar vara ute efter.
På minussidan (och nu kanske jag är lite hård), påminner mycket om Nielsen i att han också toksatsar och går bort sig ordentligt ibland.
Frågan är hur Rijeka resonerar. Hans kollega till vänster, kaptenen Smolcic är på väg till Bundesliga och man har redan värvat in en ung serbisk "landslagsman" Cestic för att täcka upp där. Man har även en ung nigerian på provspel som man pratat varmt om. Ersättare finns redan i truppen ifall man även vill släppa Velkovski men jag är inte helt hundra på att Rijeka är sugna på det även om det är endast 6 månader kvar. Finns intresse från annat håll som kan göra det svårt att värva.