Citat:
Kanske är så att JDT får det jobbet, Johnny Jansen som är manager nu har ett utgående kontrakt och han verkar vara utvecklingsstörd. Det har varit matcher där han till och med bänkade Joey Veerman, deras överlägset bästa spelare(och nu såld till PSV). För Benji måste det vara otroligt frustrerande att se Musaba starta match efter match också, han är snabb men thats it, tror inte har har gjort ett poäng än så länge på 15 starter... och då skall han vara en offensiv mittfältare, åstadkommer typ inget alls.
Ja, det ryktades om att JDT skulle vara på Heerenveens radar, kan mycket väl vara så att han redan skrivit på. Noll koll på nederländsk fotboll annars.
Citat:
Jag tycker också det är synd, jag har gillat grabben ända sedan han kom upp.
Att vi skulle nöja oss med att flytta upp berget tror jag inte alls, det lär komma in något om Sarr försvinner. Jag ser gärna att man spinner vidare på Pena-spåret och hittar någon i holländska eller belgiska ligan.
Utlänningskvoten blir tuff att knäcka, men man får väl köpa ut Gall eller något.
Att vi skulle nöja oss med att flytta upp berget tror jag inte alls, det lär komma in något om Sarr försvinner. Jag ser gärna att man spinner vidare på Pena-spåret och hittar någon i holländska eller belgiska ligan.
Utlänningskvoten blir tuff att knäcka, men man får väl köpa ut Gall eller något.
Verkar som att Milos kommer fortsätta köra Berget på topp. Inte för att man ska bedöma någons prestation efter första matchen för säsongen men det såg ungefär likadant ut som vanligt när Berget lirar på topp, ganska intetsägande.
Gall ja, nästan bud på att betala fanskapet sign-off bonuset redan nu så han kan dra.
Nu försvann Hugo till Randers också. Det lär definitivt bli två mittbackar in. Lär dock inte hända mycket in förrän de är tillbaka från Spanien misstänker jag.