2022-01-29, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Kanske är så att JDT får det jobbet, Johnny Jansen som är manager nu har ett utgående kontrakt och han verkar vara utvecklingsstörd. Det har varit matcher där han till och med bänkade Joey Veerman, deras överlägset bästa spelare(och nu såld till PSV). För Benji måste det vara otroligt frustrerande att se Musaba starta match efter match också, han är snabb men thats it, tror inte har har gjort ett poäng än så länge på 15 starter... och då skall han vara en offensiv mittfältare, åstadkommer typ inget alls.

Ja, det ryktades om att JDT skulle vara på Heerenveens radar, kan mycket väl vara så att han redan skrivit på. Noll koll på nederländsk fotboll annars.

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag tycker också det är synd, jag har gillat grabben ända sedan han kom upp.

Att vi skulle nöja oss med att flytta upp berget tror jag inte alls, det lär komma in något om Sarr försvinner. Jag ser gärna att man spinner vidare på Pena-spåret och hittar någon i holländska eller belgiska ligan.

Utlänningskvoten blir tuff att knäcka, men man får väl köpa ut Gall eller något.

Verkar som att Milos kommer fortsätta köra Berget på topp. Inte för att man ska bedöma någons prestation efter första matchen för säsongen men det såg ungefär likadant ut som vanligt när Berget lirar på topp, ganska intetsägande.

Gall ja, nästan bud på att betala fanskapet sign-off bonuset redan nu så han kan dra.

Nu försvann Hugo till Randers också. Det lär definitivt bli två mittbackar in. Lär dock inte hända mycket in förrän de är tillbaka från Spanien misstänker jag.
2022-01-29, 14:40
Medlem
Var är det som Georgsson gjort dåligt? Man får in pengar på en spelare som JDT ansåg för dålig att platsa... Inget att haka upp sig på direkt. Om det handlar om mittbacksbristen så verkar ju någon tjeck vara på väg in i alla fall. Sedan har man säkert siktet inställt på andra spelare, men det har inte läckt ut bara.
2022-01-29, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Kris Da Graca, vad säger Gbgare var inte han ganska svag innan han lämnade för Holland?

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Han blandade och gav... frågar du Trazke är det den sämsta gubben han sett.

Men riktigt så illa var det ju inte, matcher där han var riktigt bra var t ex mot Peking och Djurgården 2019, han hade i princip 100% kontroll på motståndarnas anfallare(Turay/Nyman/Holmberg) i dom matcherna, hade han kunnat hålla en sådan hög nivå konsekvent så hade han varit en kanonvärvning... men han var ju också riktigt dålig i en del matcher.

Nej det är inte sant! Wahlström är den sämste mittbacken i allsvenskan i modern tid! Da Graca är faktiskt bara tvåa.

Och i ärlighetens namn så var du den enda Blåvita supportern vid sina sunda vätskor som inte avskydde honom Eaglesandshit.

frankk
Jag gick in och kollade på eran trupp nu för att se vilka mittbackar ni faktiskt har i nuläget om om da Graca faktiskt skulle ha en chans att spela hos er. Har ni bara 5 försvarare totalt i truppen just nu!! Och vem var det som spelade bredvid Mathisen förra året? Minnet är sådär.

Sedan undrar jag om eran målvaktstränare Karim Fegrouch är han som fick hoppa in mellan stolparna mot oss för ett par år sedan? Han har inte åldrats väl i sådana fall.
Senast redigerad av trazke 2022-01-29 kl. 16:04.
2022-01-29, 16:32
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Nu har ännu en klubb gett sig in i jakten på Ahmedhodzic. Enligt uppgifter till Fotbollskanalen, från flera olika håll, försöker Sheffield United värva honom och en övergång ska vara aktuell innan deadline i England.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-engelsk-klubb-forsoker-varva-ahmedhodzic/

Pinsamt.
2022-01-29, 16:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-engelsk-klubb-forsoker-varva-ahmedhodzic/

Pinsamt.
Skillnad gentemot dom 80 miljonerna Atalanta var villiga att lägga för en tid sen.

Annars är det imponerande att Anel är 22 år men ryktats varit på väg bort i 23...
2022-01-29, 17:09
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

Pinsamt.
Nog gick det utför allt.
2022-01-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

frankk
Jag gick in och kollade på eran trupp nu för att se vilka mittbackar ni faktiskt har i nuläget om om da Graca faktiskt skulle ha en chans att spela hos er. Har ni bara 5 försvarare totalt i truppen just nu!! Och vem var det som spelade bredvid Mathisen förra året? Minnet är sådär.

Sedan undrar jag om eran målvaktstränare Karim Fegrouch är han som fick hoppa in mellan stolparna mot oss för ett par år sedan? Han har inte åldrats väl i sådana fall.

Det är tunt. Beror på vad du vill ha till försvarare, vi spelar trebackslinje och sen har vi Shabani, Bjarnason, Sjögrell, Larson som möjliga wingbacks i skrivande stund. Larson den enda som kan spela längre ned av dessa, egentligen är han en ren högerback och därför sitter han mest bänk i det här systemet.

Annars är det Mathisen, Björkström, Roche och Nwadike i truppen just nu utöver akademispelare. Nwadike(korsband) är skadad minst till sommaren och Roche främst är tänkt som mittfältare i år. Ifjol gick vi runt på Mathisen, Björkström, Nwadike, Colley, Widgren och Roche i backlinjen och vi har tappat/släppt två men inte plockat in någon ny än. Är därför säkert ett halvt dussin ryktats till oss på sistone.

Fegrouch stod några matcher för några år sen ja när Wicks åkte dit, han var faktiskt på bänken en gång ifjol också och får väl ses som våran fjärdemålis. Gammal ser han ut men är relativt tränad fortfarande.
2022-01-29, 18:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skillnad gentemot dom 80 miljonerna Atalanta var villiga att lägga för en tid sen.

Annars är det imponerande att Anel är 22 år men ryktats varit på väg bort i 23...

Glöm inte att Anels pappa verkar ha ett finger med i spelet.
2022-01-29, 18:46
Medlem
Så nu kommer Hammarby ut med att Amoo vill lämna men man har kontrakt...
2022-01-29, 19:52
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så nu kommer Hammarby ut med att Amoo vill lämna men man har kontrakt...
Vad har de sagt om Svedberg och Selmani som matchvägrade idag?
2022-01-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad har de sagt om Svedberg och Selmani som matchvägrade idag?
Haha seriöst har de med börjat fitta sig?
Selmani kan jag fatta,han har nog ångrat varje dag han valde Hammarby..men Swedberg hade jag ej trott ..
2022-01-29, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Haha seriöst har de med börjat fitta sig?
Selmani kan jag fatta,han har nog ångrat varje dag han valde Hammarby..men Swedberg hade jag ej trott ..
Även Fenger, Collander och Abbe Kahlili matchvägrade idag iom att dom inte heller fick vara med i truppen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in