Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Inte den blekaste. Det var många år sedan jag följde PL.
Ser visserligen ut att vara en del "tap ins". Men som jag skrivit tidigare så kan vi spela med vilken anfallare som helst om vi får behålla Superbröderna och Superdansken. Men det är klart det vore kittlande med en riktig anfallare. Helst om vi kan spela Benie Traore på ena kanten istället för i anfallet. Och Sadiq på den andra sidan. Allsvenskan skulle vara avgjord i omgång 10.
Och AIP har alltså slagit vad om att Häcken inte kommer sluta topp-3...

Tap ins räknas de med, att sådana mål uppstår kan ju bland annat bero på spelintelligens, sedan ser det ju inte så mycket ut för världen vid första ögonkastet, men det är ju inte bara sista sparken som räknas.
Förmodligen var Jere en av de första att bli nerplitad i Högmos startelva, och försvinner han vill nog Högmo ha en liknande spelare i laget, och inte bara för att Jere gör poäng, han bidrar ju även spelmässigt.
Har inte sett den här gubben något vad jag kan minnas, men tycker även hans poängproduktion i Championship är ganska bra, det är ingen skitliga. Skulle det bli Häcken så tycker jag nog det är lite av en skräll.
Ca 130 matcher i Championship och 65+22.
------------------------------------------------
Tvååker kör trials... jag tror nog alla tre hade kunnat göra ett gediget jobb i Div 1.
Alfons Nygaard, Tim van Assema, och Melvin Bälter letar ny klubb efter att deras kontrakt med IFK Göteborg gått ut.
Nu står det klart att trion ska provspela med division 1-klubben Tvååkers IF, där den tidigare Göteborgsstjärnan Tobias Hysén är assisterande tränare och han förnekar inte att han haft ett finger med i spelet.
– Det kan man säga. Jag har bra koll på U19 och de unga killarna som tränar med a-laget. När man då får reda på att vissa inte ska vara kvar så tycker jag att det är värt att få hit dem och titta på dem i alla fall, säger Tobias Hysén till Hallands Nyheter.