2022-11-02, 07:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Hamrén till Aalborg. Ett tränar-CV mindre aktuellt för allsvenska lag.

Ja, nu blev Andreas Georgsons lista lite kortare.
2022-11-02, 07:14
Medlem
Citat:
Man satt ju och gnuggade honom till Bajen när spelarna, ledarna och supportrarna fortfarande runkade åt allt Zlatan gjorde och sa, hur idiotiskt det än var.
Hade varit så fint om Zlatan fått in shining i Bajen.
2022-11-02, 10:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

AG borde bara koncentrera sig på att söka nytt jobb. Han ska inte ha något med MFF att göra.

MFF ska 1. Vinna allsvenskan 2. Spela i Europa 3. Vinna cupen. Rimliga krav med de resurser som klubben har.
2022-11-02, 10:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hamrén känns väldigt passé ändå. Jag dömer inte honom efter hans tid i landslaget utan han har en bra meritlista som klubbtränare. Men Ålborg tog nog in honom av nostalgiska skäl.
Senast redigerad av Steff83 2022-11-02 kl. 10:12.
2022-11-02, 11:04
Medlem
snillet_1s avatar
Gråvitt ryktas sondera terrängen efter ny tränare:

Citat:
Efter söndagens 0-4-förlust hemma mot Häcken erfar nu Fotbollskanalen att klubben sonderar terrängen bland tränare och att man ser över marknaden inför nästa år. Det uppger flera av varandra oberoende källor.

Något beslut om att Stahre ska lämna sin roll som huvudtränare har inte Fotbollskanalen uppgifter om att klubben fattat, men man ser över möjliga alternativ inför ett eventuellt tränarbyte.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-blavitt-undersoker-tranarmarknaden-ser-over-alternativ-till-stahre/
2022-11-02, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Gråvitt ryktas sondera terrängen efter ny tränare:

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-blavitt-undersoker-tranarmarknaden-ser-over-alternativ-till-stahre/
Dom borde väl snarare sondera terrängen efter ny sportslig ledning?
Ingen tränare kan göra något vettigt med det där skitmaterialet som finns tillgodo.

Ta ansvar och avgå, säger jag.
2022-11-02, 17:28
Medlem
cokehyenas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Z1ZOZH03uz0

Highlights på en spelare som ryktas till DIF.
2022-11-02, 19:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Varför tog ni inte honom när han var Fremad Amager 2021? Nu har han kontrakt till 30.06.24.

Efbet liga 22/23: 1268 min. 1 mål, 1 ass. Hur funkar han på plasten på samboarenan? Hybrid i FA och gräs i Plovdiv.

Är det benknäckarens ersättare?
2022-11-02, 19:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Tycker Hamréns smått arroganta attityd till svensk fotboll är tråkig och att han då väljer att gå till Danmark stärker den åsikten men han är tyvärr långtifrån ensam om att välja Danmark före Sverige.

-

Har jag inbillat mig att Brännström var så gott som klar som assisterande till Milojevic i Röda Stjärnan och det var därför som han skulle lämna Mjällby?
Blev därför så förvånad över att han skulle va nära oss men jag är öppen för Brännström, skulle va intressant.
2022-11-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Lite förvånad över att svenska klubbar är så lata med öststats-afrikaner, förmodligen den största guldgruvan som finns för den plånbok topplagen besitter.

Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Ja exakt lär vi väl aldrig få veta men vad som var 50 miljoner, var väl 25 netto, enligt de källor som rapporterade då.
5-10 miljoner i prestationsbaserade delar och resten till Lemic?

Sen ska han väl ha betalt givet den otroliga affären för en spelare som knappt spelat A-lagsfotboll, men procentsatsen är ju iögonfallande, om det är så den ser ut.

Nej, netto var lite över 30. Bonusar var runt 10+ miljoner till om han nu får lira sina matcher. Men ja ~20% arvode kan anses högt överlag men kanske inte i ungdomssammanhang.
2022-11-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Har jag inbillat mig att Brännström var så gott som klar som assisterande till Milojevic i Röda Stjärnan och det var därför som han skulle lämna Mjällby?
Blev därför så förvånad över att han skulle va nära oss men jag är öppen för Brännström, skulle va intressant.
Lyssnar man lobbisterna i Testa Stör och gissar att de har en agenda att bädda, så är Brännan klar. TS byter dock åsikt när vindarna vänder.

En tränare som det inte ryktas om men som skulle kunna ha en AIK-aura är väl Jocke Persson? AIK ska vinna med 1-0 inte 4-2.
😉
2022-11-03, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
AG borde bara koncentrera sig på att söka nytt jobb. Han ska inte ha något med MFF att göra.

MFF ska 1. Vinna allsvenskan 2. Spela i Europa 3. Vinna cupen. Rimliga krav med de resurser som klubben har.

Har inte AG lyckats med 2 av 3 saker på din lista den senaste säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in