2022-07-16, 00:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag har inget problem med att skilja på fotbollsspelaren Rosenberg och agenten Rosenberg, men jag förstår hur det kan bli lite väl abstrakt för en enkelspårig människa som dig. Du har ju liksom inte rosat marknaden hittills när det kommer till att lyckas ha två tankar i huvudet samtidigt.

Det är tråkigt att det ligger i sakens natur att en idiot aldrig själv inser att han är en idiot, för om det vore annorlunda hade vi förmodligen sluppit dig här för länge sedan.

Problemet är att du inte har några belägg för att Rosenberg har gjort ett dåligt jobb. Det enda du har är en övertygelse om att AA är så fantastisk att det helt enkelt inte är rimligt att hans utlandskarriär hittills bara bestått av 2 skitklubbar.
2022-07-16, 01:33
Medlem
Hade missat att Hult är officiellt klar för Elfsborg nu.

Det står att han spelar vänsterback i Hannover. Jag som trodde att han alltid varit mittfältare.

Vad blir hans position på planen, tro?
2022-07-16, 01:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Går Simovic till bajen kommer jag skratta så högt. Bojanic får iallafall en ny medtävlare i kebabätning efter att Paulinho lämnat. Tippar också att Simovic klarar ca två månader i Stockholm innan vita linjer på Stureplan blir roligare än vita linjer på Tele2.

Tror det är skitsnack även om Simovic är billig i övergångssumma och i drift är han inget för någon med guldambitioner.
2022-07-16, 05:08
Avslutad
Nanasi verkar bli utlånad till Kalmar. Lex Sarr, får inte speltid hos oss, exploderar i Kalmar och Pladderkajan kan kränga honom för 20+ miljoner till vintern.
2022-07-16, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nanasi verkar bli utlånad till Kalmar. Lex Sarr, får inte speltid hos oss, exploderar i Kalmar och Pladderkajan kan kränga honom för 20+ miljoner till vintern.
Tråkigt att han inte får en rejäl chans hos oss,jäkligt spännande,men väger lite lätt kanske.
Kan bli bra med en utlåning i Kalmar,deras spel kanske blir bättre för honom.
2022-07-16, 11:41
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Amir Al-Ammari är alltså klar för Mjällby, lån från Gbg. Som jag skrev tidigare så är jag ytterst tveksam. Känns som ett lån som bara är till för att stärka konkurrensen och ge lite mer bredd, vilket jag inte alls tycker om när det gäller lån. Varför ska Mjällbys egna spelare stå tillbaka för ett lån som inte är bättre än dom som redan finns? Hoppas han var rejält billig.

Ni blåvita som har lite koll, vad tycker ni om honom? Vad är hans styrkor och så vidare?
2022-07-16, 12:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Vem tusan är pladderkajan?
2022-07-16, 12:41
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Problemet är att du inte har några belägg för att Rosenberg har gjort ett dåligt jobb. Det enda du har är en övertygelse om att AA är så fantastisk att det helt enkelt inte är rimligt att hans utlandskarriär hittills bara bestått av 2 skitklubbar.

Han måste nog använda armbågarna mer, det gjorde han på planen och det gick ju bra där.
2022-07-16, 12:44
Medlem
eternussermos avatar
Tänker jag på fel person, eller är det duschbajsaren som ska till småland?
2022-07-16, 12:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem tusan är pladderkajan?
AG
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Korrekt.

Även om det är en "Flashbacksanning" på hög nivå.
2022-07-16, 12:58
Medlem
TheJackets avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-hammarbys-saljer-astrit-selmani-till-israel/

Failmani säljs till Israel.

Undrar vad släkten i Kosovo tycker om det?
2022-07-16, 13:00
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
AG

Korrekt.

Även om det är en "Flashbacksanning" på hög nivå.

Duschbajsaren bajsed in the dusch. It's a fact.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in