2022-02-15, 17:44
Medlem
Radulovic lånas ut till Helsingfors till sommaren. Truppen blir lättare och lättare.
2022-02-15, 18:04
Medlem
lemmy124s avatar
2021 lånar AIK så klubben har råd med värvningar. 2022 kanske AIK gör sitt dyraste köp någonsin.
Hur kan det gå ihop? Får Rami Shaaban-vibbar av Föredetti.
2022-02-15, 18:15
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
2021 lånar AIK så klubben har råd med värvningar. 2022 kanske AIK gör sitt dyraste köp någonsin.
Hur kan det gå ihop? Får Rami Shaaban-vibbar av Föredetti.
Är det Guidetti eller Anthony van den Hurk som du tänker på gällande AIK's dyraste köp? Jag förmodar att det är det föregående, men om jag vore Andreas Granqvist så hade jag inte sålt för underpriser direkt.
2022-02-15, 18:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag säger att det känns ÅT HELVETE. Vi måste knyta upp Hurken för längre tid framåt.

Det mest obehagliga är ju att vi har en överbelastning i truppen på Hurk's position, så det är som att alla bitarna faller på plats i mitt huvud. Det är som att vi har planerat att sälja Hurk redan förra året när vi tog in Rasmus Karjalainen, för med en nästan överpresterande Assad Al Hamlawi har vi just nu för många nior i laget. Assad har fått spela ytter i träningsmatcherna - en position där vi också har mördande konkurrens. Det säger ju det mesta om vilken form han är i och hur gärna vi vill att han ska spela, samtidigt som det också säger något om hur överbelastade vi är i den centrala anfallsrollen.

Min förhoppning är egentligen att Hurk skriver på ett längre avtal och att vi säljer honom UTOMLANDS. Klarar inte av att se honom i en konkurrerande klubb.
Er snålhet gav MFF guldet!

Måtte ni sälja riktigt dyrt till ajk, annars blir det officiell friendship-status på MFF och HIF.
2022-02-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Er snålhet gav MFF guldet!

Måtte ni sälja riktigt dyrt till ajk, annars blir det officiell friendship-status på MFF och HIF.
Till Granen's försvar vill jag hävda att vi spelar allsvenskt 2022, men visst......... JAG HATAR VERKLIGEN SVINEN.
2022-02-15, 18:22
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Till Granen's försvar vill jag hävda att vi spelar allsvenskt 2022, men visst......... JAG HATAR VERKLIGEN SVINEN.
Haha jo! Allsvenskt kontrakt - men till vilket pris?

Jurelius känner sig pressad att satsa efter Bosses silly. Ni kan kräma ut mycket för Hurken!
2022-02-15, 18:23
Medlem
TheJackets avatar
Van den Hurks agent heter alltså Style i förnamn...
Senast redigerad av TheJacket 2022-02-15 kl. 18:25.
2022-02-15, 18:24
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Är det Guidetti eller Anthony van den Hurk som du tänker på gällande AIK's dyraste köp? Jag förmodar att det är det föregående, men om jag vore Andreas Granqvist så hade jag inte sålt för underpriser direkt.

Vad ser du helst? Att Van den Hurk går till AIK för en dyr peng nu eller som bosman efter säsongen efter att ha fört HIF till en topplacering?
2022-02-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vad ser du helst? Att Van den Hurk går till AIK för en dyr peng nu eller som bosman efter säsongen efter att ha fört HIF till en topplacering?
Usch. Jag har inget svar. Äcklas av vår situation just nu. Tror att vi har ett guldlag på G och vill inte sälja alls men vill heller inte se Hurk gå som bosman. Jag älskar Hurken.
2022-02-15, 18:32
Medlem
lemmy124s avatar
Hurk gingo till gnaget. Ni fingo ingen. Ser halvdant ut med guldchanserna, va.
2022-02-15, 18:38
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:

För gnaget eller Helsingborg?
2022-02-15, 18:39
Medlem
Citat:
Källa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in