2006-06-15, 12:33
Medlem
GlittrigaGullans avatar
"Aktiva användare för närvarande" togs bort under en period när segheten var som värst. Nu när den återkommit är användarna huller om buller, tidigare var det bokstavsordning som gällde.

Någon som kan förklara för mig vilket användningsområde listan fyller i nuvarande skick? Jag finner inget.

Ett önskemål är att få den i bokstavsordning igen om det är möjligt.
Citera
2006-06-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
"Aktiva användare för närvarande" togs bort under en period när segheten var som värst. Nu när den återkommit är användarna huller om buller, tidigare var det bokstavsordning som gällde.

Någon som kan förklara för mig vilket användningsområde listan fyller i nuvarande skick? Jag finner inget.

Ett önskemål är att få den i bokstavsordning igen om det är möjligt.
Dumstrut på... men du menar väl listan längst ner på forumets startsida... för mej är den sorterad i bokstavsordning...

... annars finns ju http://www.flashback.org/online.php
Citera
2006-06-15, 14:06
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Dumstrut på... men du menar väl listan längst ner på forumets startsida... för mej är den sorterad i bokstavsordning...

... annars finns ju http://www.flashback.org/online.php

Japp men det var den inte för ett par timmar sedan. Tror jag.
Citera
2006-06-15, 15:16
Administrator
admins avatar
Fixat nu.

admin
Citera
2007-01-09, 16:59
Medlem
pastorns avatar
Behövs funktionen överhuvudtaget? För mig som sitter med Mozilla Firefox 2.0 på en gammal pentium 1Ghz så tycker jag den bara slöar ner. (Renderar långsamt)

Framförallt nu när det är ca 1100 medlemmar inloggade. I den mån jag skulle behöva ha tag på en annan medlem, alternativt vara nyfiken på om densamma är inloggad för tillfället. Så skulle det vara enklare för mig att bara skicka ett pm/gå till profilsidan för att kontrollera senaste aktivitet.
Citera
2007-01-09, 17:01
Medlem
WoWbaggers avatar
Listan är icke i bokstavordning för mig och så vitt jag vet aldrig varit det.
Citera
2007-01-09, 20:15
Medlem
toMishs avatar
Listan är slumpmässigt, och jag förstår inte ens vilken funktion den skulle fylla om den inte var det.
Citera
2007-01-09, 21:01
Medlem
_killahs avatar
Den är inte i ordning, men jag är först :P
Citera
2007-01-09, 21:07
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Den är inte i ordning, men jag är först :P

Är inte alla först för sig själva
Citera
2007-01-09, 21:11
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Är inte alla först för sig själva

Jo, det stämmer. Oavsett hur listan är ordnad så ligger alltid det konto man är inloggad med först i listan.
Citera
2007-01-09, 21:48
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Jo, det stämmer. Oavsett hur listan är ordnad så ligger alltid det konto man är inloggad med först i listan.
Jag är inte först för alla användare alltså?!
Jag har sagt det förut och säger det igen, Livet är bara besvikelser.
Citera
2007-01-09, 22:26
Medlem
Teichmanns avatar
Är det inte så att den som uppdaterat sidan senast ligger först på listan? Alltså är man själv givetvis alltid den första, eftersom alla som uppdaterat senare inte kan synas förrän man själv uppdaterat igen (och då blir man såklart först igen).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in