2006-06-15, 11:44
Medlem
Hejsan, det är så här att ja är smal om mage, låt, bak, osv. Men mina vader är medelstora, och jag vill att de ska passa in till resten av min kropp... Därför har ja diskuterat träningsmetoder men ja tror varken jogging elelr promenader bränner fettet just på vaderna, eftersom det är sådant "genetiskt" fett där. Har börjat strecha vaderna varje dag för att förlänga vadmusklen iallafall, vilket nog kan ge intryck av slankare vader. Men ja har funderat på att fettsuga bort det "genetiska" fettet, men då måste plastikirurgen se så att det finns "genetiskt" fett där först, annars är det mest muskler. Men isåfall, kan man avlägsna muskelmassa ? Har hört att det är möjligt iallafall.

Och ja tänker inte acceptera att mina vader är så här medelstora jämfört med resten av min smala kropp. Punkt slut.

Jag är 18år ska tilläggas och har pengarna till ingrepp. som skulle ligga på 12 - 20 000.. hellst vill ja betala runt 13-14 000.
Citera
2006-06-15, 11:48
Medlem
T-bone-s avatar
Räcker det inte att posta i ett forum?
Citera
2006-06-15, 12:58
Medlem
Min personliga åsikt är att det där verkar precis hur löjligt som helst. Vill du bli av med muskelmassa på benen så sitt i rullstol i någon månad eller två.
Citera
2006-06-15, 18:26
Medlem
joxxes avatar
var glad att du har muskler kvinna!
Citera
2006-06-16, 22:11
Bannlyst
Låter som ett jävligt smärtsamt ingrepp då vaderna delvis består av ganska stora muskler. Återkom med en rapport om du genomför galenskaperna.
Citera
2006-06-17, 09:31
Bannlyst
Jag vet precis vad du menar för jag lider av samma sak! Det är fan skitjobbigt. Som i höstas när det var inne med höga bruna stövlar ni vet, sånt kan jag inte ha och det är skittråkigt..
Låter kanske inte så farligt, men hur snyggt är det igentligen?
Och nu på sommaren när man ser ett par asstora vader när man har kjol..

Fast det är nog bara en själv som tänker på det. Lider man av nåt tänker man ju på att kolla det på andra också.
Mitt verkar också ligga i familjen, fast bara hos oss tjejer :-/
och så fort jag rör mig, typ är ute och springer eller powerwalkar så märker man det på benen först, not so najs men jag planerar inte att göra nåt åt det iaf.. får försöka vänja mig helt enkelt..!
Citera
2006-06-17, 09:58
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Carissiek:

Citat:
fettsuga vader

Dagens i-landsproblem.
Du anser att du har problem med vaderna och överväger att slänga ut över tio lock på detta. Jag undrar vad du hade övervägt om du helt enkelt hade varit ful som flera av oss andra, hade du tagit livet av dig?

Om några år kommer du att mogna och inse att utseendet är av mycket liten betydelse och att det finns andra och viktigare prylar att oroa sig över och lägga pengar på.
Var istället glad över att du är frisk, ung och har hela livet framför dig.
Citera
2006-06-17, 18:14
Medlem
Mina lår lite över mitten är 41 cm och mäter man precis under rumpan mäter det 49,50 cm.. är det smalt ? men vaderna passar inte till det iaf.
Citera
2006-06-17, 18:29
Medlem
Haengquis avatar
Kan du inte bli lite tjockare på andra ställen så det matchar?
Citera
2006-06-17, 19:15
Medlem
absolut inte
Citera
2006-06-17, 23:58
Medlem
Sjuntorparns avatar
ge oss en bild på ditt ben. så farligt kan de väl inte vara så de krävs fettsugning?
Citera
2006-06-18, 09:10
Medlem
Recklesss avatar
Varför bokar du inte en tid med en kirurg för att diskutera detta istället. Jag är helt övertygad om att ingen här kan hjälpa dig så bra som en kirurg.
För du måste ju förstå själv att det inte kommer att komma så många vettiga svar härifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in