Citat:
Ursprungligen postat av
Zorzarn
Utan att kvinnan är otrogen? Det handlar nog inte om orten i sig, mer hur du behandlar kvinnan i ditt liv.
Ja det säger väl sig självt att risken för otrohet är 500% högre i Stockholms innerstad än i t ex Fränsta.
Med vem ska en kvinna vara otrogen med i ett litet samhälle där de flesta är gifta och där bachelors, douchebags och ferrarigubbar inte härjar...
Man har dessutom en god ursäkt att inte gå på köpcentrum, utan bara ligga hemma och mysa. Detta är Sverige! Skog och natur. Njut och var glad. Sundsvall City är det längsta man kommer på en livstid.