2021-12-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Överskattad😂😂vår överlägset största idrottsman (Zlatan inte i närheten...) , 2 gånger rankad som nummer 2 som världens största idrottsman alla kategorier efter Muhammed Ali och fortfarande en ikon både som stilbildare och spelare inom tennisvärlden... dagens unga har ingen aning om hur stor han var på sin tid.....

Så ju större man är internationellt, desto bättre är man? Skulle för egen del sätta både Waldner och Stenmark framför Borg men visst, att kalla honom överskattad är bara löjligt.
Citera
2021-12-25, 11:40
Medlem
Storfetdases avatar
Anis don demina, vad ser folk i snubben? Fet och irriterande.
Citera
2021-12-25, 12:14
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Jag stötte på Roys bror en gång utanför krog. Han frågade om en cigg och vi hamnade i samtal. Bjöd honom på bärs och han fick berättat sin livshistoria som var ganska tragisk.
Roy kommer från Göteborgs absoluta slum. Kvarteren där östra nordstan låg som nu är rivna. Så det är inte svårt att tänka sig att det gått mindre bra för andra i familjen. Roy bara skriker wt-namn dessutom.
Nu gick det ju bra för roy. Men han skulle hållt sig till reklamfilm. En del är riktigt roliga.
Senast redigerad av kyrkstocken 2021-12-25 kl. 12:33.
Citera
2021-12-25, 12:21
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Peter Flack.
Lol, du måste ju vara Örebroare!
Citera
2021-12-25, 12:32
Medlem
kyrkstockens avatar
Kul läsning även om en hel del inte förstår vad överskattad betyder. Du får precis samma flashback-effekt i trådar om psykopater. ALla som folk av någon anledning inte gillar är psykopater.

Men janne, läckberg och många andra som säljer böcker enbart därför de är kända från tvn är bra förslag.

Palme är ett bra förslag för där är det en sådan glorifiering. Ingen tycker t.ex. att Bildt är bra. Inte ens moderater. Och då kan man inte vara överskattad. Det samma gäller Reinfeldt. Jag gissar att Göran Persson har större respekt bland moderata väljare än Reinfeldt.
Citera
2021-12-25, 12:42
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Fredrik Reinfeldt.

Vet inte om han är särskilt omtyckt längre men någon gång måste han i alla fall varit det eftersom han valdes till statsminister.

Maken till känslokall och sadistisk person har jag aldrig varit med om.

Det är lite märkligt med tanke på att hans far, Bruno Reinfeldt var oerhört sympatisk och omtyckt. Vettig person med sunt förnuft som gjort mycket gott i politiken. Man brukar ju säga att äpplet inte faller långt ifrån trädet, men i det här fallet verkar FR snarare vara inversen av sin egen far, märkligt.
Citera
2021-12-25, 12:51
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
St Barth med en liten flygplats som man måste dyka rakt ned sista sträckan?
Nej, då hade St Maarten passat bättre om vi hade gjort en deal med Holland.
Och Frankrike kunde varit med vid bordet...
Sen kunde vi kallat det hela New Sweden och spelat in sällskapsresan där istället
för på Gran Canaria.

Lite off-topic, men vi har redan haft ett "New Sweden".
Det låg i dagens Delaware, men erövrades senarr av holländarna...
Citera
2021-12-25, 12:52
Medlem
Cjk92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Det måste ha varit 30 år sen?
Kanske fortfarande ett oklart val men nog kan du hitta på nån du avskyr mer?

Åsa Romson?
Jonas Gardell?
Malou von Sievers?

Malou von fittan som tror hon är bäst och svara på sina egna frågor innan hon får svar på den hon intervjuar. Blir irriterad så fort jag ser henne😂😂
Citera
2021-12-25, 12:57
Medlem
Carl Serungs avatar
Kaddi sagnia.
Angelica Bengtsson
Citera
2021-12-25, 13:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjk92
Malou von fittan som tror hon är bäst och svara på sina egna frågor innan hon får svar på den hon intervjuar. Blir irriterad så fort jag ser henne😂😂

Menar du Malou von Sievers? Mig veterligen finns det ingen som heter Malou von fittan.
Vidare så är det irrelevant vad hon tänker om sig själv. Det är om andra tycker sig se kvalitéer som egentligen inte finns, som vi refererar till någon som överskattad.

Har du tråkigt på jullovet eller?
Citera
2021-12-25, 13:31
Medlem
FFL88s avatar
Alltför många att nämna men Jonas Gardell, Magdalena Andersson och Henrik Schyffert ligger bra till.
Citera
2021-12-25, 13:34
Avslutad
Filip & Fredrik, Schulmans, Greta, Arnstad, Reinfeldt, Lööf, Löfven, Schyffert, Özz och den andre turken vars namn jag inte kommer på för tillfället. Melin och Cantwell på Aftonbladet, Kakan Hermansson, Mian Lodalen och Maria Sveland.

Listan kan göras lååång....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in