Det kommer Bli krig när sista brorsan kommer ut om han fortfarande vill hålla på. Utöver makten med alla bröder i liv så är deras riktiga styrka i sitt släktskap de har omkring Stockholm och sin kapacitet att samordna dom. Dvs. Kusiner och släkten som de är god fot med.
Det kommer Bli krig när sista brorsan kommer ut om han fortfarande vill hålla på. Utöver makten med alla bröder i liv så är deras riktiga styrka i sitt släktskap de har omkring Stockholm och sin kapacitet att samordna dom. Dvs. Kusiner och släkten som de är god fot med.
En sak jag undrat över: Var har de mördade sina pengar? Och kan det inte bli skjutningar när arvskifte sker?
Bättre att dom gör slut på varann istället. Så länge det är utlänningar som mördas så har jag inget emot att polisen inte lägger ner större resurser på det. Självsanering, anser jag.
Helt enig! Det jag har emot skiten är att civila kan råka illa ut. Den nya taktiken är ju att med hjälp av civila som sköld skydda sig själva. I övrigt ja bara skjut på eller varför inte en enda stor gigantisk bomb i deras högkvarter