2023-11-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toeknee
Intressant, tack för bekräftelsen.

Minns du vad för rykten och anklagelser hon kom med? Det vore intressant att höra.

Minns inte detaljer men har alltid gått rykten om att hon är både mytoman och kleptoman. Någon tidigare i tråden hade mer detaljer om ett övergrepp hon ljugit om tidigare. I högstadiet minns jag att hon hade en stark "vi mot dom" attityd och drog sig inte för att slänga sig med hånande kommentarer om "de andra" för att stärka vi-känslan med de populära tjejerna.

På hennes Instagram har hon kvar bilder på Felix. Nån som är mer begåvad än mig kanske kan hitta ett sätt att dela. Helt sjukt att hon har kvar dom.
Senast redigerad av Hemvarare 2023-11-02 kl. 19:19.
Citera
2023-11-02, 19:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Det är Sabrin som låtsas att dom är fler än en, Det låter väl mer skrämmande om dom är fler som håller koll på Felix.
Hon hade 8 falska Facebook konton.

Från domen
protokoll över analys av tömning av Sabrin Al Badrys mobiltelefon till
styrkande av åtalet och särskilt att det aktuella telefonnumret 072-288 73 09 har
suttit i Sabrin Al Badrys mobiltelefon, att Sabrin Al Badry i mail angett det
aktuella telefonnumret som referens vid jobbansökningar, att det utöver Sabrin
Al Badrys eget Facebook-konto har funnits ytterligare 8 stycken Facebookkonton
inloggade på telefonen
, allt till styrkande av åtalet och att Sabrin Al
Badry varit den som brukat det aktuella telefonnumret.

Jag har läst mycket om stalkers men det här vidret är en av dom värsta
Senast redigerad av Timeout 2023-11-02 kl. 19:53.
Citera
2023-11-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Och den som tycker hon kom lindrigt undan i rättssalen kan ju gotta sig åt att den här dokumentären är ett låångt mycket värre straff. SVT och Felix fullkomligt sliter henne i stycken.

Fel SVT och Felix berättar sakligt en bråkdel av vad hon ställt till med, hon har trackasserat och anstigyar våldtäkt och mordhot i flera års tid. Om alla nu väljer att vända sig ifrån henne är det 100% orsakat av henne själv.
Citera
2023-11-02, 19:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normand
Fel SVT och Felix berättar sakligt en bråkdel av vad hon ställt till med, hon har trackasserat och anstigyar våldtäkt och mordhot i flera års tid. Om alla nu väljer att vända sig ifrån henne är det 100% orsakat av henne själv.

Har inte påstått det är nån annans fel. Men dokumentären är värre för henne jämfört med enbart domen. Dokumentären är Felix välförtjänta och ultimata hämnd
Citera
2023-11-02, 19:50
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Minns inte detaljer men har alltid gått rykten om att hon är både mytoman och kleptoman. Någon tidigare i tråden hade mer detaljer om ett övergrepp hon ljugit om tidigare. I högstadiet minns jag att hon hade en stark "vi mot dom" attityd och drog sig inte för att slänga sig med hånande kommentarer om "de andra" för att stärka vi-känslan med de populära tjejerna.

På hennes Instagram har hon kvar bilder på Felix. Nån som är mer begåvad än mig kanske kan hitta ett sätt att dela. Helt sjukt att hon har kvar dom.
Men hur sjuk i huvudet är hon? Bilderna på Felix ska hon definitivt ta bort
Ja mytoman och kleptoman är det skrivet om tidigare och även falska anklagelser redan i högstadiet.

Kan du se hennes instagram? Om du kan se, hur ursäktar hon sig nu?
Hon har ju aldrig erkänt.
Vad skriver andra i kommentarer till henne. Många måste vara förbannade om dom har någon intelligens.
Hon hade ca 810 följare innan första avsnittet av dokumentären. Nu har hon 766.

Det är ju lite underligt att inte någon av hennes följare kommer in och skriver här och berättar hur folk har reagerat.
Har hon ljugit ihop något så dom tror henne? Mästaren på att dupera
Senast redigerad av Timeout 2023-11-02 kl. 19:54.
Citera
2023-11-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Kan du se hennes instagram? Om du kan se, hur ursäktar hon sig nu?
Hon har ju aldrig erkänt.
Vad skriver andra i kommentarer till henne

Ja de kan jag. Hon har inte kommenterat eller lagt ut någonting om hela situationen offentligt. Om de är så att andra har kommenterat på hennes bilder sen allt detta kom ut har hon raderat de kommentarerna, finns ingenting. Hon har inte lagt ut något sen mars 2020. Skulle gissa på att bilderna på F finns kvar för att hennes version av händelseförloppet är att de var ett par och han behandlade henne dåligt (en av hennes versioner) och hon vill att världen ska se att de var nära.
Citera
2023-11-02, 20:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ja de kan jag. Hon har inte kommenterat eller lagt ut någonting om hela situationen offentligt. Om de är så att andra har kommenterat på hennes bilder sen allt detta kom ut har hon raderat de kommentarerna, finns ingenting. Hon har inte lagt ut något sen mars 2020. Skulle gissa på att bilderna på F finns kvar för att hennes version av händelseförloppet är att de var ett par och han behandlade henne dåligt (en av hennes versioner) och hon vill att världen ska se att de var nära.
Det var väl i mars 2020 som polisen äntligen tog Felix på allvar och utredningen började.

Sabrin bevakar frenetiskt på intagram och även här vad som skrivs, men här kan hon inte radera någonting Hon har ju tid nu när hon är sjukskriven.

Sabrin hade 127 inlägg tidigare men ett togs bort för någon vecka sen, nu har hon bara 126.
Kanske handlade om vad som har hänt och en massa lögner i vanlig ordning.

Får hoppas att fler får vetskap och hennes totalt sinnessjuka stalking och nu lär ju ännu fler se dokumentären och få veta vilket vider Sabrin Olsson (Al Badry) är då SVT nyheter Västerbotten hade ett inslag med Felix om stalkingen 28 oktober.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...er-mig--9rd9cf

Skulle inte bli ett dugg förvånad om fler kommer att anmäla henne nu.
Hoppas hon fälls och det blir fängelse eller ännu hellre rättspsyk med särskilda utskrivningsprövningen. Det är där hon hör hemma.
Senast redigerad av Timeout 2023-11-02 kl. 20:40.
Citera
2023-11-02, 20:48
Medlem
trueforgoods avatar
Kan en sån som hon någonsin skaffa en pojkvän, i Sverige? Vem fan skulle våga inleda ett förhållande med henne, allra helst vilja?

I övrigt tycker jag inte alls att hon är någon träskpadda. Sett bilder på henne på nätet där hon ser rätt söt ut och kan tänka mig att hon har en stark utstrålning. Såna stalkertjejer har ofta två extrema sidor - en väldigt ljus och en väldigt mörk.
Citera
2023-11-02, 21:16
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Kan en sån som hon någonsin skaffa en pojkvän, i Sverige? Vem fan skulle våga inleda ett förhållande med henne, allra helst vilja?

I övrigt tycker jag inte alls att hon är någon träskpadda. Sett bilder på henne på nätet där hon ser rätt söt ut och kan tänka mig att hon har en stark utstrålning. Såna stalkertjejer har ofta två extrema sidor - en väldigt ljus och en väldigt mörk.
Nej den som känner till Sabrins historia gör säkrast i att fly långt om hon fattar tycke

Jag är rätt bra på att hitta bilder men hittar inga där jag vill kalla henne söt.
Utstrålning har hon säker för det brukar människor med hennes personlighet ha för annars kan dom inte dupera hela sin omgivning.

Gör hon lite grimaser kan hon spara in pengarna på halloween masker.
Jag sparade ner lite bilder från nätet och gjorde ett collage. Det fanns fler men dom var vidriga.
https://imgur.com/ilQpEnL
Citera
2023-11-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood

”Rätt söt” ja vi har ju alla olika smak men du kan väl ärligt inte säga att den där hemska näsan är fin?
Citera
2023-11-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Gör hon lite grimaser kan hon spara in pengarna på halloween masker.
Jag sparade ner lite bilder från nätet och gjorde ett collage. Det fanns fler men dom var vidriga.
https://imgur.com/ilQpEnL
Vilket jävla träsktroll.
Citera
2023-11-02, 21:35
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Nu verkar hon ha gjort ett inlägg. Kan du se vad hon skriver?
Det var 126 för en stund sedan och nu 127 inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in