Jag var mer dominant som yngre men är nu mest undergiven när det gäller sexföhållanden.
En utav de mest extrema sakerna en tjej har velat att jag gör är att halsknulla henne till spya. I samband med Bdsm av olika slag
jag älskar göra det, mitt problem är när det börjar lukta spypr på riktigt hur sexigt det än är att hon spyr och hulkar så kommer lukten
jag älskar göra det, mitt problem är när det börjar lukta spypr på riktigt hur sexigt det än är att hon spyr och hulkar så kommer lukten
Det är lätt ordnat. Be henne bara äta banan och dricka vatten eller mjölk. Gör hon det strax innan så kommer det inte svida i halsen för henne lika mycket heller
En jag knullade ett tag ville binda mig å rida mig samtidigt som jag skulle gnägga som en häst, sagt å gjort hon band mig å red mig å jag gnäggade som en hingst. Det var rätt kul, hon nöp mig även i bröstvårtorna när hon red mig.
En liten och väldigt petite tjej vill krypa ner i min säng. Inte mig emot, men när hon kommer iförd ett nattlinne med Nalle Puh motiv backar jag ur. hon var visserligen i 30-års åldern, men vibbarna jag fick gjorde att jag backade ur.
Hade det handlat om någon sorts rollspel från hennes sida . så ja ...eller kanske.
Med tanke på att det var helt omedvetet från hennes sida så blev det nej.
En liten och väldigt petite tjej vill krypa ner i min säng. Inte mig emot, men när hon kommer iförd ett nattlinne med Nalle Puh motiv backar jag ur. hon var visserligen i 30-års åldern, men vibbarna jag fick gjorde att jag backade ur.
Hade det handlat om någon sorts rollspel från hennes sida . så ja ...eller kanske.
Med tanke på att det var helt omedvetet från hennes sida så blev det nej.
Jag tror inte att det är något speciellt eller allvarligt. Jag har varit med flera tjejer i 40- till 50-årsåldern som fortfarande sover med gosedjur. Inte något speciellt där heller, fungerar bra med långt djuriskt sex även med nallebjörnar som ligger bredvid och tittar på.
Jag tror inte att det är något speciellt eller allvarligt. Jag har varit med flera tjejer i 40- till 50-årsåldern som fortfarande sover med gosedjur. Inte något speciellt där heller, fungerar bra med långt djuriskt sex även med nallebjörnar som ligger bredvid och tittar på.
Min fru vill att jag ska berätta om mina bravader med andra tjejer under tiden vi älskar.
Samma men tvärtom, min fru vill berätta om olika kukar hon sugit och knullat medans vi har sex. Jag älskar det, blir otroligt kåt när hon berättar om hur andra män knullat henne i alla hål
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!